Seminář: Jak na archivaci a digitalizaci účetních dokladů

Seminář: Jak na archivaci a digitalizaci účetních dokladů

Oběh dokumentů – digitalizace – skartace a archivace

Termín: 22. 10. 2020
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Máte přehled o pohybu všech účetních dokladů ve vaší firmě? Jste otrávení z jejich množství a rádi byste pracovali pouze s jejich elektronickou verzí? Víte, po jak dlouhou dobu je musíte uchovat a jak je skartovat? Přijďte na seminář pro rady a tipy, jak chytře splnit tuto povinnost.

Přihlaste se i s kolegou a získejte slevu 15 %.

5 490 Kč
bez DPH

Prezenčně, nebo online? Je to na vás!

Pokud se nechcete či nemůžete zúčastnit prezenčního semináře z důvodu nařízení zaměstnavatele, karantény apod., o svůj seminář nepřijdete! Zprostředkujeme vám přímý přenos, který si jednoduše pustíte na svém PC, notebooku či telefonu. Nepřijdete ani o možnost pokládat dotazy lektorovi. Pokud už teď víte, že využijete možnosti přímého přenosu, uveďte nám prosím do objednávky heslo „přímý přenos“.

Cíl semináře

Cílem semináře Jak na archivaci a digitalizaci účetních dokladů je provést vás procesem povinné archivace a skartace účetních dokladů co nejefektivnějším způsobem. Seminář vám pomůže plnit tuto zákonnou povinnost s co nejnižšími náklady a poskytne návod, jak by měly dokumenty ve firmě optimálně obíhat a jak by měly být označené. Pomůže také se skartací dokumentů včetně určení skartačních znaků u různých typů dokumentů a všemi kroky vedoucími ke správné archivaci. V neposlední řadě se dozvíte, jak s minimálními náklady oběh účetních dokladů zdigitalizovat a jak s těmito dokumenty dále nakládat. 

Prohlédněte si detailní obsah semináře.

Komu je seminář určen

Seminář je určen všem, kteří mají ve firmě na starosti správu účetních dokladů, zacházejí s nimi, nebo za ně zodpovídají. Vhodný je také pro účastníky, kteří nechtějí mít problém s úřady ani s auditory.

Další informace:

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v elektronické podobě, občerstvení v průběhu semináře a teplý oběd.

Seminář proběhne v souladu s aktuálními podmínkami vládního nařízení pro pořádání vzdělávacích akcí. Zaručujeme vám komorní počet účastníků a dodržení nejvyšších hygienických standardů, takže se nemusíte ničeho obávat. Můžete využít také přímého přenosu.

PROGRAM SEMINÁŘE (9:00–15:00)

  • Přichází digitalizace, jste připraveni?
  • Úvod do problematiky a legislativní základ
  • Formy účetních záznamů, zpracování
  • Náležitosti elektronických dokladů – účetní i daňové hledisko
  • Vystavení dokladu, podpisy, pečeti, garance původu a času
  • Doručování digitálních písemností
  • Výhody a negativa použití emailu, datových schránek
  • Přijetí dokladu, zpracování
  • Uchovávání a archivace – zajištění trvalosti, neměnnosti a průkaznosti
  • Převod dokladů z jedné formy do druhé
  • Ochrana digitálních dat (i z pohledu GDPR)
  • Digitální skartace
  • Postup při digitalizaci účetnictví
  • Příklad směrnice pro digitalizaci
  • Rizika a hrozby v oblasti IT a jak se jim vyhýbat
  • Dotazy, diskuse, praktické návody a tipy

Milan Vodička

Milan Vodička působil v letech 1993-2009 jako manažer nadnárodních softwarových firem, od roku 1995 jako daňový poradce, člen Komory daňových poradců ČR, dále působil jako garant oblasti IT/ITC, od r. 2013 je vedoucím sekce pro informační technologie KDP ČR a dále je členem Technology Tax Committee při CFE Europe.

Praha

Praha

Seminář se koná v konferenčních prostorách v Praze, místo upřesníme 5 dní před konáním.

Informace k místu konání vám včas zašleme e-mailem.

5 490 Kč
bez DPH