Seminář: Jak na sociální sítě ve veřejné správě

Seminář: Jak na sociální sítě ve veřejné správě

Podpořte činnost vašeho úřadu v online prostoru

Termín: 22. 1. 2020
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Komunikovat s veřejností či médii skrz sociální sítě je v dnešní době pro každý orgán veřejné či státní správy nezbytností. Jak svoje působení na Twitteru či Facebooku posunout na profesionální úroveň? Co nesmíte na sociálních sítích zveřejňovat? Specifika veřejného sektoru se promítají i do způsobu, jakým by orgány na sociálních sítích měly vystupovat. Praktický půldenní seminář vám poradí, jak správně komunikovat z pozice úřadu na sociálních sítích a ukáže, jak na skvělé PR. Těšíme se na vás!

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.

Cíl semináře

Sociální sítě jsou v dnešní moderní době nejen nezbytností, ale také účinným způsobem, jak informovat širokou veřejnost nejen o činnostech orgánu veřejné či státní správy. Cílem půldenního semináře je představit zástupcům veřejného sektoru, že sociální sítě nejsou žádná věda.

Účastníci se dozví, jak účinně využívat sociální média ve veřejné i státní správě, udělají si jasno v tom, která sociální síť bude pro komunikaci s veřejností vhodná a jak s ní pracovat. Účastníkům budou představeny hlavní zásady, jak v příspěvcích používat humor a formulovat informaci tak, aby zaujala a opravdu měla informační přínos. Rovněž se seznámí s tím, jak využívat vybrané sociální sítě rámci krizové komunikace a ujasní si, co na sociální sítě za žádných okolností nepatří.

Klikněte pro detailní program semináře.

Komu je seminář určen

Seminář je určen všem zástupcům veřejného sektoru zodpovědným za komunikaci úřadu, kteří chtějí činnost orgánu veřejné a státní správy účinným a moderním způsobem přiblížit veřejnosti. Zejména ho ocení tiskoví mluvčí, PR specialisté nebo tajemníci úřadů.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně kurzu jsou elektronické podkladové materiály a občerstvení.

PROGRAM PŮLDENNÍHO SEMINÁŘE (9,0013,00 hod.)

1. Jaké sociální sítě jsou vhodné pro veřejný sektor – rozdíly mezi vybranými soc. sítěmi, jejich výhody, nevýhody, specifika konkrétních soc. sítí

  • Facebook

  • Twitter

  • LinkedIn, Instagram a další

2. Kreativita a originalita je cílem k úspěchu – jak zaujmout a udržet pozornost

  • Tipy, jak zaujmout

  • Příklady (Ministerstvo Kultury, HZS Praha…)

3. Komunikace s veřejností a zpětná vazba – komentáře, soukromé zprávy, reakce na „hate“ a „trolly“

4. Krizová komunikace

5. Čemu se při komunikaci vyhnout a co určitě nesdělovat

6. Politická korektnost či nekorektnost?

7. Kdy použít humor a v jaké formě

8. Chyby, kterých je třeba se při komunikaci vyvarovat

9. Možnosti mediální podpory postů

+ dotazy a diskuze v průběhu celého seminárního dne

Mikuláš Němec

Je marketingový specialista na onlinovou reklamu a eventový manažer. Za svou pestrou kariéru v oblasti B2B, B2C a eventového marketingu má zkušenosti jak s nadnárodními giganty obchodního světa, tak se zaměřením na menší místní podniky

Nakladatelství FORUM (6. patro), Praha 8

Nakladatelství FORUM (6. patro), Praha 8

Střelničná 1861/8a, Praha 8 182 00

Zasedací místnost v 6. patře Nakladatelství FORUM. Nakladatelství FORUM sídlí v budově SBD Praha. Místo konání je bezbariérově přístupné.

 

Kudy?

a) autem - z centra Prahy směr Teplice, Troja, Kobylisy

b) metrem

    • trasa C Kobylisy - lze dojít pěšky nebo 1 zastávka tram č. 10 - zastávka Střelničná

c) tramvají č. 3, 10, 17 či 24- zastávka Kobylisy

d) autobusem č. 177, 152 - zastávka Kobylisy 

 

Parkování

Doporučujeme k cestě do Nakladatelství využít MHD!

Zaparkovat zde lze v přilehlých ulicích, kde jsou parkovací automaty.

Galerie