Logo AIVD
Seminář

Seminář: Správná praxe v recruitmentu zaměstnanců

Ušetřete čas a peníze s osvědčenými návody a technikami pro výběr zaměstnanců bez personálních agentur

Termín: 11. 7. 2013

Seminář: Správná praxe v recruitmentu zaměstnanců

V dnešní situaci na trhu práce není problém v nedostatku uchazečů, problém je zcela opačný. Jak vybrat správného kandidáta v kvantitě nesprávných! Přijďte na seminář, kde se dozvíte, jakými technikami se rychle orientovat v záplavě životopisů a jak vést pohovory maximálně účinně, včetně testování schopností kandidátů s jasným cílem – získat nejlepšího pracovníka s minimem vynaložených finančních prostředků a času.

4 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře

HR manažeři, personalisté a ředitelé, zpozorněte! Výběr nejvhodnějšího zaměstnance vás může stát mnoho času i finančních prostředků a nezřídka se časem ukáže, že byly vynaloženy zbytečně. Podle průzkumu až 50%  pracovních poměrů končí ve zkušební době nebo během prvního roku zaměstnaneckého poměru.

Také řešíte problém, jak zformulovat pracovní inzerát, aby byl správně pochopen, také se netěšíte na listování záplavou nesourodých životopisů, také máte hrůzu z desítek hodin strávených často neefektivně na pohovorech s uchazeči? Nebo byste uchazeče rádi objektivně otestovali, ale nemáte vhodné HR testy po ruce? 

Cílem semináře Správná praxe v recruitmentu zaměstnanců je nabídnout vám nejužitečnější metody a techniky, na kterých můžete spolehlivě postavit celý proces recruitmentu v případě, že postupujete bez personálních agentur. Projdeme s vámi celý proces krok za krokem od podání inzerátu, přes selekci životopisů a jednotlivá kola výběru až po zkušební dobu.


Na našem semináři se naučíte pracovat s užitečnými testy, které pak budete moci sami v praxi používat. Seznámíme vás s technikami vedení osobních pohovorů, které určí, zda je daný kandidát opravdu tím pravým. Dozvíte se také, jakým způsobem vyhodnotit projevy nováčka včas, tj. ve zkušební době

Klikněte zde pro detailní Program semináře.

Komu je seminář určen

Seminář Správná praxe v recruitmentu zaměstnanců je určen všem, kteří nabírají zaměstnance do svých týmů, tedy ředitelům společností a vedoucím jednotlivých oddělení. Užitečné návody, tipy a testy přinese i personalistům a HR manažerům, kteří se této agendě věnují běžně.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde. 

PROGRAM CELODENNÍHO SEMINÁŘE (9,00 – 15,30 hod.)

1.    Koho chceme (stanovení kompetenčního modelu)

2.    Kde hledat a najít (kdy inzeráty nepřinášejí očekávaný efekt)

3.    Podání inzerátu – na co nezapomenout, co zdůraznit, tipy pro formulace

4.    Jak číst životopisy – metody rychlé, ale efektivní selekce

5.    Assessment centrum nejen pro velké společnosti (jak v co nejkratším čase odhalit to nejdůležitější)

6.    Testy k okamžitému použití při výběru zaměstnanců

7.    Kdy použít testy osobnosti (silné a slabé stránky)

8.    Osobní pohovory – jak si ověřit dojem fakty

9.    Finální volba nejvhodnějšího kandidáta – co vzít v úvahu při rozhodování

10. Adaptace nováčka v týmu – co prozradí zkušební doba

Ing. Štěpánka Uličná, Ph.D.

Štěpánka Uličná je specialistka v oblasti vedení, řízení, motivace a rozvoje pracovníků. Ve společnostech je zodpovědná za nastavení efektivních procesů náboru, výběru, adaptace, rozvoje, ale i propouštění pracovníků. Pomáhá zavádět motivační systém hodnocení a odměňování do různých typů organizací. Rozvíjí nejčastěji tyto kompetence pracovníků: komunikaci, motivaci, prezentaci, vyjednávání, argumentaci, vedení a řízení, kreativní myšlení prostřednictvím moderních vzdělávacích technik. Nyní se soustřeďuje na podporu vedení a řízení týmů online (remote management) a nastavení systému podporující home office, výkonnost a spokojenost pracovníků.

Také doporučujeme