Cíl semináře
Zákazník, který utratí v průměru 5 tisíc Kč ročně, má v horizontu 10 let hodnotu 50 tisíc Kč nebo ještě vyšší, protože stálí zákazníci utrácejí více a ochotněji. V dnešní době silné konkurence je spokojenost zákazníků zcela klíčová, přesto mnozí toto jednoduché pravidlo nechápou. Místo zlepšování zákaznické podpory vynakládají veškeré prostředky na reklamu, což je mnohem dražší než udržet si stávajícího zákazníka.
Cílem semináře Jak vydělávat více správnou péčí o vlastní zákazníky je ukázat vám, jak vybudovat důvěru u zákazníků, vyvarovat se základních chyb a seznámit se s tím nejdůležitějším v dlouhodobé péči o klienta. Uvažujete-li o zákaznících z hlediska trvalého vztahu, pochopíte, že péče o jejich spokojenost musí být vaší prioritou.
Lepší porozumění motivaci a očekávání zákazníků je cestou k větším prodejům. Naučíme vás stanovit kvalitu zákaznického servisu a doporučíme vám osvědčené postupy jednání v náročných situacích, jakými jsou například reklamace. V neposlední řadě vás seznámíme s novými trendy v péči o stávající zákazníky.
Klikněte zde pro detailní Program semináře.
Komu je seminář určen
Seminář Jak vydělávat více správnou péčí o vlastní zákazníky je určen obchodním ředitelům a manažerům, kteří vedou prodejní týmy, lídrům zákaznických servisů a všem, již organizují aktivní a pasivní komunikaci se zákazníky. Přínosný bude i pro majitele firem, ředitele marketingu a pracovníky HR.
Další informace
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.