Logo AIVD
Seminář

Seminář: Jak vydělávat více správnou péčí o vlastní zákazníky

Osvědčená řešení, návody a tipy z praxe

Termín: 30. 4. 2014

Seminář: Jak vydělávat více správnou péčí o vlastní zákazníky

Důležitější než získávání nových zákazníků je udržení přízně těch stávajících. Zákazník, o němž přesně víte, co, jak a kdy mu můžete nabídnout, vám začne důvěřovat a nenechá se zlákat nabídkou konkurence. Poznejte nezbytné zásady a dovednosti pro budování obchodních vztahů se zákazníky na bázi důvěry. Naučte se s nimi komunikovat na osobní úrovni tak, aby se váš vztah stal předpokladem dlouhodobé spolupráce.

3 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře

Zákazník, který utratí v průměru 5 tisíc Kč ročně, má v horizontu 10 let hodnotu 50 tisíc Kč nebo ještě vyšší, protože stálí zákazníci utrácejí více a ochotněji. V dnešní době silné konkurence je spokojenost zákazníků zcela klíčová, přesto mnozí toto jednoduché pravidlo nechápou. Místo zlepšování zákaznické podpory vynakládají veškeré prostředky na reklamu, což je mnohem dražší než udržet si stávajícího zákazníka.

Cílem semináře Jak vydělávat více správnou péčí o vlastní zákazníky je ukázat vám, jak vybudovat důvěru u zákazníků, vyvarovat se základních chyb a seznámit se s tím nejdůležitějším v dlouhodobé péči o klienta. Uvažujete-li o zákaznících z hlediska trvalého vztahu, pochopíte, že péče o jejich spokojenost musí být vaší prioritou.

Lepší porozumění motivaci a očekávání zákazníků je cestou k větším prodejům. Naučíme vás stanovit kvalitu zákaznického servisu a doporučíme vám osvědčené postupy jednání v náročných situacích, jakými jsou například reklamace. V neposlední řadě vás seznámíme s novými trendy v péči o stávající zákazníky.

Klikněte zde pro detailní Program semináře.

Komu je seminář určen

Seminář Jak vydělávat více správnou péčí o vlastní zákazníky je určen obchodním ředitelům a manažerům, kteří vedou prodejní týmy, lídrům zákaznických servisů a všem, již organizují aktivní a pasivní komunikaci se zákazníky. Přínosný bude i pro majitele firem, ředitele marketingu a pracovníky HR.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde. 

PROGRAM CELODENNÍHO SEMINÁŘE (9,00 – 15,30 hod.)

  • Spokojenost zákazníka – hlavní kapitál firmy
  • Stupně náročnosti zákazníků
  • Jak rozumět motivaci a očekávání zákazníků
  • 10 charakteristik lidského chování a jak vám pomohou více prodávat
  • Význam a užití osobního kontaktu
  • Prodejní taktiky pro zákazníky
  • Nastavení rozměru služeb zákazníkovi
  • Diferenciace vůči konkurenci
  • Autodiagnostika přijetí a kvality servisu a péče
  • Měření spokojenosti zákazníků
  • Přijetí reklamace jako příležitost pro firmu
  • Zvládání náročných situací – umění řešit spory se zákazníky
  • Vyhodnocování kvality zákaznického servisu
  • Image firmy a kolik stojí nespokojený klient
  • Maličkosti, které nadchnou vaše zákazníky
  • Jak zdokonalit telefonát – tipy
  • Jak upevnit věrnost vašich zákazníků
  • Nebezpečné chyby, které posílají vaše zákazníky ke konkurenci
  • Jak lépe naslouchat přáním zákazníků
  • Nové trendy v péči o zákazníka

Mgr. Martina Chmelová

Lektorka, metodička vzdělávacích programů, koučka, poradkyně, terapeutka ve společnosti Alfa Human Service. Martina Chmelová také externě spolupracuje s časopisy Integrace a inkluze ve školní praxi a Poradce ředitelky MŠ.

Také doporučujeme