Logo AIVD
Seminář

Seminář: Legislativní smršť ve výrobních firmách

Změny ve vícesměnných režimech, dovolených, doručování a dalších podle novely ZP

Termín: 22. 10. 2020
Místo konání: Praha

Seminář: Legislativní smršť ve výrobních firmách

Znáte novinku vícesměnný pracovní režim? Jaká pravidla pro ně platí a proč se zároveň ruší třísměnný provoz? Jak nově uplatnit povinnou 37,5hodinovou týdenní pracovní dobu? Pozor, novela zákoníku práce od základu mění dovolenou, doručování, náhradu škody i pravidla pro dohodáře! Stejně tak se zásadně mění vaše povinnosti, pokud vysíláte zaměstnance do zahraničí. Novela zákoníku práce přináší už od 30. 7. a 1. 1. největší změny za posledních 10 let, které musíte znát! Přijďte na seminář speciálně pro výrobu.

5 490 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Důležité!

S ohledem na aktuální situaci a v souladu s vládním usnesením č. 996 proběhne seminář ve formě živého vysílání. Těšíme se na vás tedy prostřednictvím virtuálního setkání a pevně věříme, že si ze semináře odnesete důležité informace, které potřebujete v praxi znát. Samozřejmě nepřijdete o možnost pokládat lektorovi své dotazy.

Cíl semináře

Cílem semináře Legislativní smršť ve výrobních firmách je seznámit vás se změnami, které přináší novela zákoníku práce a které platí už od 30. 7. 2020 a 1. 1. 2021. Jde o největší změny v pracovním právu za posledních 10 let a vy je musíte bezpodmínečně znát. Právě výrobních firem se novinky dotknou zásadním způsobem, protože se ruší třísměnný provoz, mění se směnné režimy, dovolené i vysílání zaměstnanců. Přijďte na seminář určený speciálně pro výrobní firmy.

Klikněte zde pro detailní program semináře.

Komu je seminář určen

Seminář Legislativní smršť ve výrobních firmách je určen personalistům, zaměstnavatelům, mzdovým účetním, vedoucím, firemním právníkům i mistrům ve výrobních firmách.

Další informace

Seminář proběhne v souladu s aktuálními podmínkami vládního nařízení pro pořádání vzdělávacích akcí. Zaručujeme vám komorní počet účastníků a dodržení nejvyšších hygienických standardů, takže se nemusíte ničeho obávat. Můžete využít také přímého přenosu.

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v elektronické podobě i záznam celého kurzu.

 

PROGRAM ONLINE SEMINÁŘE (9:00–13:30 hod.)

  • Novinka: vícesměnný pracovní režim vs. třísměnný a vícečetný pracovní režim
  • Nová 37,5hodinová týdenní pracovní doba
  • Změny ve výpočtech dovolené, násobky týdenní pracovní doby
  • Převratné změny ve vysílání zaměstnanců
  • Novinky v doručování písemností
  • Změny v náhradách škody
  • DPP a DPČ po novele zákoníku práce
  • Změny v povinnosti vydat zápočtový list
  • Další novinky, které přináší zákoník práce od 30. 7. 2020 a 1. 1. 2021

Mgr. Klára Valentová

Klára Valentová se specializuje na pracovní a korporátní právo a ochranu osobních údajů. Je jedním ze zakládajících členů české asociace advokátů specializujících se na pracovní právo – Czech Employment Lawyers Association (CzELA) a vedoucím autorského týmu komentáře k zákoníku práce. Mgr. Klára Valentová je absolventem Právnické fakulty Univerzity Karlovy v Praze (2001). Od roku 2005 je advokátkou zapsanou v seznamu České advokátní komory. Již během studia a po jeho ukončení pracovala pro poradenskou společnost PricewaterhouseCoopers a v roce 2001 začala působit v advokátní kanceláři Ambruz & Dark, která se později sloučila s advokátní kanceláří Deloitte Legal. Od roku 2012 spolupracuje s advokátní kanceláří Vilímková, Dudák & Partners. Klára Valentová se specializuje zejména na pracovní právo a ochranu osobních údajů. Oboru pracovního práva se každodenně věnuje přes 20 let a poskytuje služby ve všech oblastech této právní disciplíny. Vedle klientské práce také pravidelně publikuje a přednáší na odborných seminářích a konferencích. 

Praha

Informace k místu konání vám včas zašleme e-mailem.


Také doporučujeme