Logo AIVD
Seminář

Seminář: Marketingové soutěže: Nová pravidla od 1. 1. 2017

Co přinese nový zákon o hazardních hrách? Jak legálně a bez rizika sankcí pořádat spotřebitelské soutěže?

Termín: 31. 10. 2016
Místo konání: Brno Office

Seminář: Marketingové soutěže: Nová pravidla od 1. 1. 2017

Pozor, od 1. 1. 2017 je účinný nový zákon o hazardních hrách, který přináší nová pravidla a navíc uvolňuje možnosti soutěžních mechanik!
Pořádáte či organizujete soutěže o ceny na podporu prodeje? Dodržet všechna zákonná opatření, abyste uspořádali spotřebitelskou soutěž legálně, není vůbec jednoduché. Specializovaný finanční úřad navíc stále přísněji posuzuje jednotlivé mechaniky a výše pokut prudce roste. Absolvujte náš seminář, zorientujte se v nepřehledné problematice marketingových soutěží a organizujte soutěže o ceny dle zákona.

4 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře

Cílem semináře Marketingové soutěže: Nová pravidla od 1. 1. 2017 je srozumitelně a komplexně Vás seznámit s novými pravidly při pořádání marketingových soutěží! Jedině zorientováním se v dané problematice předejdete pokutám od Specializovaného finančního úřadu.

Seznámíme Vás s novým zákonem a definujeme si jednotlivé typy soutěží, které budou od 1. 1. 2017 legální! Zaměříme se především na to, co si v praxi řádně pohlídat a na co nezapomenout. Seznámíte se s bezvadnými (úplnými i zkrácenými) pravidly marketingových soutěží. Důležitým bodem je také nakládání s osobními údaji, v čemž mnozí pořadatelé spotřebitelských soutěží velmi často chybují.

Po absolvování semináře Marketingové soutěže v mezích zákona porozumíte problematice spotřebitelských soutěží i nakládání s osobními údaji a minimalizujete riziko sankcí. Nenechte se zaskočit Specializovaným finančním úřadem!

Klikněte zde pro detailní program semináře.

Komu je seminář určen

Seminář Marketingové soutěže: Nová pravidla od 1. 1. 2017 je určen nejen marketingovým specialistům, ale rovněž i vedení organizace, finančním a obchodním ředitelům a v neposlední řadě také firemním právníkům. Seminář Marketingové soutěže: Nová pravidla od 1. 1. 2017 ocení kromě reklamních a komunikačních agentur všechny firmy a organizace, které pořádají jakékoli spotřebitelské soutěže.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v elektronické podobě, občerstvení v průběhu semináře a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde. 

PROGRAM CELODENNÍHO SEMINÁŘE (9:00–15:30 hod.)

1. Seznámení se s problematikou

2. Nový zákon o hazardních hrách, zákon o ochraně spotřebitele

3. Marketingové soutěže, jednotlivé mechaniky legálních marketingových soutěží

4. Subjekty soutěží, pravidla úplná a podrobná

5. Odpovědnost za legálnost soutěží, kontrolní orgány, pokuty, praktické příklady pokut Specializovaného finančního úřadu

6. Daňové povinnosti v oblasti marketingových soutěží

7. Osobní údaje – subjekty, povinnosti dle zákona o ochraně osobních údajů

8. Marketingová výjimka pro nakládání s osobními údaji – soutěže

9. Závěr – dotazy, diskuse

Mgr. Marie Šebelová

Marie Šebelová je advokátkou zaměřující se na právo reklamní, autorského a právo osobních údajů. Poslední tři roky se také v praxi intenzivně věnuje cizineckému právu. Publikovala například v časopisech Marketing & Media, Strategie či Trend marketing a je autorkou publikace Autorské právo.

Brno Office

Akce se koná v konferenčních prostorách Brno Office.

Parkování

Zaparkovat lze v přilehlých ulicích zdarma.

Mapa