Cíl semináře
Cílem semináře Marketingové soutěže: Nová pravidla od 1. 1. 2017 je srozumitelně a komplexně Vás seznámit s novými pravidly při pořádání marketingových soutěží! Jedině zorientováním se v dané problematice předejdete pokutám od Specializovaného finančního úřadu.
Seznámíme Vás s novým zákonem a definujeme si jednotlivé typy soutěží, které budou od 1. 1. 2017 legální! Zaměříme se především na to, co si v praxi řádně pohlídat a na co nezapomenout. Seznámíte se s bezvadnými (úplnými i zkrácenými) pravidly marketingových soutěží. Důležitým bodem je také nakládání s osobními údaji, v čemž mnozí pořadatelé spotřebitelských soutěží velmi často chybují.
Po absolvování semináře Marketingové soutěže v mezích zákona porozumíte problematice spotřebitelských soutěží i nakládání s osobními údaji a minimalizujete riziko sankcí. Nenechte se zaskočit Specializovaným finančním úřadem!
Klikněte zde pro detailní program semináře.
Komu je seminář určen
Seminář Marketingové soutěže: Nová pravidla od 1. 1. 2017 je určen nejen marketingovým specialistům, ale rovněž i vedení organizace, finančním a obchodním ředitelům a v neposlední řadě také firemním právníkům. Seminář Marketingové soutěže: Nová pravidla od 1. 1. 2017 ocení kromě reklamních a komunikačních agentur všechny firmy a organizace, které pořádají jakékoli spotřebitelské soutěže.
Další informace
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v elektronické podobě, občerstvení v průběhu semináře a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.