Cíl semináře
Cílem semináře Marketingové soutěže v mezích zákona je srozumitelně a komplexně Vás seznámit s pravidly a povinnostmi při pořádání marketingových soutěží. Jedině zorientováním se v dané problematice předejdete pokutám od Specializovaného finančního úřadu. Ten stále přísněji trestá pochybení a výše pokut vzrostla za poslední měsíce dokonce několikanásobně.
Definujeme si jednotlivé typy soutěží a zaměříme se především na to, co si v praxi řádně pohlídat a na co nezapomenout. Seznámíte se s bezvadnými (úplnými i zkrácenými) pravidly marketingových soutěží. Důležitým bodem je také nakládání s osobními údaji, v čemž mnozí pořadatelé spotřebitelských soutěží velmi často chybují. Zaměříme se na povinnosti správce a zpracovatele osobních údajů – kdo, kdy a kam podat oznámení o zpracování osobních údajů a jaké náležitosti nesmí v oznámení chybět.
Po absolvování semináře Marketingové soutěže v mezích zákona porozumíte problematice spotřebitelských soutěží i nakládání s osobními údaji a minimalizujete riziko sankcí. Nenechte se zaskočit Specializovaným finančním úřadem
Klikněte zde pro detailní Program semináře.
Komu je seminář určen
Seminář Marketingové soutěže v mezích zákona je určen nejen marketingovým specialistům, ale rovněž i vedení organizace, finančním a obchodním ředitelům a v neposlední řadě také firemním právníkům. Seminář Marketingové soutěže v mezích zákona ocení kromě reklamních a komunikačních agentur všechny firmy a organizace, které pořádají jakékoli spotřebitelské soutěže.
Další informace
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v tištěné i elektronické podobě, občerstvení v průběhu semináře a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.