Seminář: Jak naplánovat personální náklady pro rok 2021

Seminář: Jak naplánovat personální náklady pro rok 2021

Sestavte rozpočet bez nočních můr

Termín: 8. 10. 2020
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Vypracování rozpočtového plánu na rok 2021 bude skutečný oříšek. Znalost správného postupu plánování personálních nákladů, jeho rizik a možností bude klíčová více než kdy předtím. Jaké potřebujete znát souvislosti? Jaké si nachystat podklady? Jak plán nákladů optimalizovat, aby prošel u vedení firmy? Vyzkoušejte si rozpočet krok po kroku bez strachu z čísel připravit a zjistěte, jak ho co nejefektivněji měnit v případě nečekaných událostí nebo škrtů.

Ve dvou se to lépe táhne! Přihlaste se se svým kolegou a získejte slevu 15 %.

5 490 Kč
bez DPH

Prezenčně, nebo online? Je to na vás!

Pokud se nechcete či nemůžete zúčastnit prezenčního semináře z důvodu nařízení zaměstnavatele, karantény apod., o svůj seminář nepřijdete! Zprostředkujeme vám přímý přenos, který si jednoduše pustíte na svém PC, notebooku či telefonu. Nepřijdete ani o možnost pokládat dotazy lektorovi. Pokud už teď víte, že využijete možnosti přímého přenosu, uveďte nám prosím do objednávky heslo „přímý přenos“.

 

Cíl semináře

Cílem semináře je připravit vás na správné plánování personálních nákladů s ohledem na potřeby firmy i jednotlivá oddělení. Praktické vyzkoušení sestavení rozpočtu vám pomůže ihned využít nabyté informace v praxi a doporučení z mnohaleté zkušenosti lektorky vám usnadní efektivně rozpočet optimalizovat i upravovat v průběhu roku

Klikněte zde pro detailní program semináře.

Komu je seminář určen

Seminář je určen především zaměstnavatelům, personalistům, specialistům v oblasti práce a mezd a manažerům lidských zdrojů.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v elektronické podobě i záznam celého kurzu.

PROGRAM SEMINÁŘE (9:00–15:30 hod.)

 

1. Jak vypracovat HR rozpočet

  • co je k tomu třeba vědět a co nachystat
  • správný postup přípravy, schvalování nebo re-budgetování
  • rozpočet, který projde schválením
  • úprava rozpočtu

2. Proč je důležité vědět návaznosti na jiná oddělení, divize a činnosti

3. Hospodářský výsledek a Cash flow

  • základy, které musíte jako personalista znát

4. Jak si poradit s plánováním FTE/PTE (HPP, zkrácené úvazky, kontraktoři)

5. Jak přemýšlet v souvislostech a chápat potřeby CORE businessu

6. Jak rozpočet optimalizovat, pokud se společnosti nedaří nebo se změní podmínky na trhu

7. Škrtání bez nutnosti propouštění

8. Doporučení na vhodnou Aplikaci nebo Systém

9. Praktické vyzkoušení plánování personálních nákladů a tvorba rozpočtu

Ing. Dagmar Matějková

Dagmar Matějková se pohybuje v oblasti lidských zdrojů již od roku 2001. Doposud ve své kariéře vedla nadnárodní týmy a nastavovala HR strategie a procesy.

Praha

Praha

Seminář se koná v konferenčních prostorách v Praze, místo upřesníme 5 dní před konáním.

Informace k místu konání vám včas zašleme e-mailem.

5 490 Kč
bez DPH