Logo AIVD
Seminář

Seminář: Povinná evidence pracovní doby a plánování směn – z teorie do praxe

Jak dodržet přísná pravidla?

Termín: 20. 9. 2022
Místo konání: Online – živý přenos

Seminář: Povinná evidence pracovní doby a plánování směn – z teorie do praxe

Zákoník práce ukládá zaměstnavatelům evidenční povinnost pracovní doby. Musí být evidovány i přestávky v práci a jak je to s evidencí na home office? Kdy smíte nařídit práci přesčas? Jaký má dopad rozsudek SDEU na plánování směn a jaká pravidla přinese nová směrnice EU? V problematice evidence pracovní doby a plánování směn je řada nejasností, se kterými se zaměstnavatelé dennodenně v praxi potýkají. Víte, jak a na jak dlouhou dobu musíte dokumenty uchovávat? Poradíme vám na praktickém školení!

5 690 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře

Cílem semináře Povinná evidence pracovní doby a plánování směn z teorie do praxe je seznámit vás s hlavními rizikovými oblastmi evidence pracovní doby a plánování směn a upozornit vás na největší úskalí i nejčastější chyby. Zaměříme se na oblast evidence pracovní doby versus evidenci docházky. V neposlední řadě se budeme věnovat také evidenci ve světle GDPR a poradíme vám, kde a za jakých podmínek evidenční dokumenty uchovávat. Zaměříme se i na pravidla, která musíte dodržet při plánování směn nebo u nařízené či dohodnuté práce přesčas. 

Klikněte pro detailní program semináře.

Komu je seminář určen

Seminář Povinná evidence pracovní doby a plánování směn z teorie do praxe je určen především zaměstnavatelům, personalistům, specialistům v oblasti práce a mezd, podnikovým právníkům a manažerům lidských zdrojů jak ze soukromého, tak z veřejného sektoru.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v elektronické podobě a záznam živého vysílání. Podrobnosti ke konání školení od nás obdržíte nejpozději den předem, a to formou e-mailové rozesílky.

PROGRAM SEMINÁŘE (9:00–15:00 hod.)

  • Povinnosti zaměstnavatele při evidenci pracovní doby
  • Evidence pracovní doby vs. evidence docházky
  • Evidence pracovní doby na home office
  • Varianty správného vedení evidence pracovní doby
  • Archivace dokumentů v souvislosti s evidencí pracovní doby
  • Vymezení pracovní doby, směny a práce přesčas
  • Pravidla pro rozvrhování směn
  • Nařízená a dohodnutá práce přesčas
  • Limity rozsahu práce přesčas
  • Příplatky za práci přesčas
  • Aktuální a připravované změny – dle rozhodnutí SDEU se mění vyrovnávací období

JUDr. Marilla Kokešová

Marilla Kokešová je absolventkou Právnické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. Působí jako samostatný advokát. Charakterizuje ji mnohaletý výkon všeobecné advokacie. Ve své praxi se věnuje pracovnímu právu a v této oblasti i lektorské a publikační činnosti, dále občanskému, obchodnímu a korporátnímu právu.  Publikovala například on-line odpovědi z oblasti v rámci pracovněprávní poradny internetového serveru iHNed.cz, Kariéra web a MONSTER.cz. Napsala odborné články k pracovněprávní problematice se zaměřením na podnikatelskou praxi pro deník E 15 a Mladá fronta Dnes, vystupovala k právním otázkám v rámci pořadu ČT pro podnikatele POKR, je autorkou publikace Základy pracovního práva s příklady a vzory a spoluautorkou dalších vzdělávacích publikací z oblasti pracovního práva vydávaných Nakladatelstvím FORUM.

Online – živý přenos

Místo konání:

Živé vysílání je interaktivní online seminář, jehož přenos budete sledovat na svém PC, notebooku nebo tabletu - pohodlně ve vaší kanceláři nebo doma bez nutnosti jakéhokoli dojíždění. A nejen to. Budete moci klást lektorovi i své otázky. Je to technicky velmi jednoduché – informace, jak se připojit, obdržíte včas od našeho zákaznického servisu e-mailem.