Seminář: Trojí právní odpovědnost ve firemním obchodě

Seminář: Trojí právní odpovědnost ve firemním obchodě

Jak čelit právním překážkám v chodu obchodního oddělení

Termín: 22. 10. 2014
Přednáší:

Misí semináře je seznámit účastníky s ošemetnými situacemi, které ve světle aktuální legislativy ohrožují hladký chod firemního obchodu, i účinnými postupy a nástroji, díky nimž se obchodní zástupce, vedoucí obchodního oddělení i firma jako celek může podobných situací vyvarovat.
 

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.

Cíl semináře

Ředitelé a vedoucí obchodních oddělení mají na starost nejen objem přílivu peněz do firmy, ale i stoprocentní legálnost celého procesu, a to od pracovněprávní dokumentace přes systematickou kontrolu, zdali obchodníci zákazníky informují pravdivě a úplně až po znění obchodních podmínek a vyřizování reklamací.

Výklad nového zákona o obchodních korporacích a občanského zákoníku, které oblast firemního obchodu nejvíce ovlivňují, zatím není jednotný, precedentní legislativy je nedostatek, firmy tak dosud nemají spolehlivá vodítka, jakým způsobem přizpůsobit své vnitřní procesy a dokumentaci, aby byly v souladu se zákonem a zároveň efektivní.

Obchodníci mají v rukou nejcennější kapitál každé firmy: konkurenční výhody nabízených produktů a komplexní informace o klientele. Úkolem managementu je tato data bezpečně ochránit.

Seminář Právní odpovědnost ve firemním obchodě přinese inspirativní příklady nejlepší praxe při řešení současných úkolů a problémů při uzavírání smluv s obchodníky, tvorbě obchodních podmínek, vyřizování reklamacích a dalších ožehavých úkolů na bedrech obchodního oddělení, potažmo celé firmy. To vše pohodlně na jednom místě a od odborníků, kteří dobře znají problémy terénu. Akce začíná v 9.00, předpokládané ukončení programu je do 17.00 hodin. Po každém vystoupení bude následovat odborná diskuse, v rámci níž budou účastníci moci klást dotazy.

Komu je seminář určen    

Seminář je určen lidem odpovědným za obchod v soukromé sféře, jmenovitě:

  • vedoucím obchodních oddělení
  • oblastním manažerům
  • vedoucím obchodních týmů
  • personalistům 
  • manažerům obchodních sítí
  • ředitelům

Další informace

Každý účastník semináře Právní odpovědnost ve firemním obchodě obdrží CERTIFIKÁT. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu semináře a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k dispozici zde.

Výběr z tematických okruhů

  • Úskalí trojí právní odpovědnosti: odpovědnosti obchodníka, odpovědnosti vedoucího obchodníků a odpovědnosti firmy jako celku
  • Akomodace systému řízení reklamací podle nového občanského zákoníku
  • Využití jiných právních forem odlišných od hlavního pracovního poměru při zaměstnávání domácích i zahraničních obchodníků
  • Problematika místa výkonu práce v pracovní smlouvě s obchodníkem
  • Praktické důsledky změn obchodních podmínek a reklamačního řádu podle NOZ a ZOK
  • Ing. Jaroslav Halík, MBA, Ph.D., zkušený lektor a konzultant v oblasti marketingového řízení se zkušenostmi marketingového manažera a obchodního ředitele v nadnárodních společnostech: Legální a efektivní formy monitoringu obchodníků jako prevence podvodů a špionáže

Časový harmonogram

8.00–9.00 Registrace účastníků

9.00–9.05 Zahájení konference

9.05–11.00 Dopolední blok  

11.00–11.30 Coffee break  

11.30–13.30 Polední blok

13.30–14.30 Oběd v přilehlé restauraci

14.30–16.30 Odpolední blok 

16.30–16.45 Závěrečné slovo

  

(změna programu vyhrazena)

Ing. Jaroslav Halík, MBA, Ph.D.

Jaroslav Halík je zkušeným dlouholetým lektorem a konzultantem v oblasti marketingového řízení a strategie exportně-importních obchodních operací.

Mgr. Jan Turek

Jan Turek je advokátem v advokátní kanceláři Weinhold Legal, v níž působí od roku 2001.

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout