Seminář: Řízení malé a střední firmy

Seminář: Řízení malé a střední firmy

Kvalitním vedením k expanzi firmy a vyšší konkurenceschopnosti

Termín: 12. 12. 2018
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Vybrat dobré podřízené, motivovat tým a umět ho vést i v krizových situacích - to vše jsou vlastnosti, které si manažeři obzvláště malých a středních firem musí osvojit. Ekonomické zdraví firmy není jediný důležitý ukazatel, práce ředitele má mnoho dalších aspektů. Pokud se jich zhostíte správně, můžete svou firmu vést k expanzi a lepší konkurenceschopnosti. Nabízíme praktické nástroje a tipy, díky nimž se v nemilosrdném světě byznysu protlučete!
 

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.

Cíl semináře

Seminář Řízení malé a střední firmy vám ukáže, jak dobře vést, motivovat a odměňovat své zaměstnance a plně využít tyto dovednosti ve vaší manažerské praxi. Nedílnou součástí je i předcházení kritickým i kalamitním situacím, které mohou nastat jak u jednotlivce, tak u celého týmu.  Zaměříme se také na výběr správných zaměstnanců, který je klíčový pro práci každého ředitele. 

Prohlédněte si podrobný program.

Komu je seminář určen

Seminář je určen manažerům malých a středních firem, kteří chtějí být efektivní ve své práci a zároveň poskytnout motivující prostředí pro své podřízené. Je pro všechny, kterým jde o rozvoj a větší rozmach firmy skrze potenciál svých podřízených, a pro ty, kteří si chtějí udržet a zvýšit dlouhodobou konkurenceschopnost na trhu. Tento přístup zároveň vytváří podmínky a atmosféru, která pomáhá udržet kvalitní zaměstnance ve firmě a budovat ji strategičtěji.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou elektronické podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd.

PROGRAM CELODENNÍHO SEMINÁŘE (9,00-15,30 hod.)

Vedení

  • Role vedoucího
  • Rozvíjení vyváženého stylu vedení
  • Flexibilita vedení
  • Jaký zvolit styl vedení
  • Pochopení a management skupinového chování
  • Praktické vedení

Zácvikový proces (plán) nových zaměstnanců ve firmě

  • Co chtít od nového zaměstnance po 1. týdnu, 1. měsíci, 1. kvartále – jak sestavit zácvikový plán
  • Jaké rozpoznat včasné signály, že nový zaměstnanec bude nebo nebude posilou týmu
  • Možnosti řešení při neplnění nastavených očekávání

Metody a způsoby řízení a hodnocení pracovního výkonu

  • Stanovení plánů a cílů pro obchodníky (čtvrtletní, pololetní, roční)
  • Jak kontrolovat a hodnotit výsledky celkově
  • Jak vyjádřit kritiku a jak vést hodnoticí pohovory se zaměstnancem způsobem, který by ho/ji motivoval k lepším výkonům

Systém odměňování

  • Základní složka + motivační složka
  • Jakou část motivační složky navázat na výkon jednotlivce a jakou část svázat s výkonem celého týmu
  • Klady a zápory různých typů systému odměňování používané v prodejní činnosti
  • Doplňkové formy mzdy
  • Má smysl zavádět i další speciální odměny a prémie, když obchodníci mají provize z prodejů?
  • Benefity finanční x nefinanční – zajímá obchodníky i něco jiného než provize?

Kritické a havarijní situace v řízení jednotlivých zaměstnanců/obchodníků a prodejních týmů

  • Co dělat v případě poklesu motivace jednotlivce a co dělat v případě poklesu motivace celého týmu – jak zabránit šíření „blbé nálady“
  • Jak postupovat v případě „nejlepšího zaměstnance“, který chce odejít
  • Co dělat, pokud zjistíme, že podřízený spolupracuje s konkurencí
  • Jak se chránit před odlivem zákazníků spolu s odchodem obchodníka ke konkurenci
  • Jak zabránit fyzickému přenosu kontaktů, dokumentů, nabídek a dalších dat ke konkurenci při odchodu obchodníka z firmy

 

 

Mgr. Martina Hejduková

Martina Hejduková prošla obchodními a manažerskými pozicemi v nadnárodních i českých společnostech, dlouhodobě vedla obchodní týmy s celorepublikovou působností: Kiss 98 FM, Ringier, HBO a UPS, byla generální ředitelkou společnosti Albatros. Jako zkušená lektorka se specializuje na trénink prodejních dovedností, management prodejních týmů, komunikaci a typologii klienta i prodejce. Díky zkušenostem v oblasti reklamy přednáší i marketingové dovednosti.

ERPET golf centrum

ERPET golf centrum

Strakonická 2860/4, Praha 5 150 00

Akce se koná v prostorách ERPET golf centrum

Doprava:

Tramvají číslo 5 a 30 na zastávku Plzeňka. Pak cca 150 m pěšky.

Metrem či autobusem na zastávku Smíchovské nádraží – lze pak dojít pěšky (400 m) nebo 1 zastávka tramvají č. 5 či 30 – zastávka Plzeňka

Parkování:

Přímo před budovou ERPET golf centrum je placené hlídané parkoviště. 

Galerie