Seminář: Řízení malé a střední firmy

Seminář: Řízení malé a střední firmy

Kvalitním vedením k expanzi firmy a vyšší konkurenceschopnosti

Termín: 21. 3. 2019
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Vybrat dobré podřízené, motivovat tým a umět ho vést i v krizových situacích - to vše jsou vlastnosti, které si manažeři obzvláště malých a středních firem musí osvojit. Ekonomické zdraví firmy není jediný důležitý ukazatel, práce ředitele má mnoho dalších aspektů. Pokud se jich zhostíte správně, můžete svou firmu vést k expanzi a lepší konkurenceschopnosti. Nabízíme praktické nástroje a tipy, díky nimž se v nemilosrdném světě byznysu protlučete!
 

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.

Cíl semináře

Seminář Řízení malé a střední firmy vám ukáže, jak dobře vést, motivovat a odměňovat své zaměstnance a plně využít tyto dovednosti ve vaší manažerské praxi. Nedílnou součástí je i předcházení kritickým i kalamitním situacím, které mohou nastat jak u jednotlivce, tak u celého týmu.  Zaměříme se také na výběr správných zaměstnanců, který je klíčový pro práci každého ředitele. 

Prohlédněte si podrobný program.

Komu je seminář určen

Seminář je určen manažerům malých a středních firem, kteří chtějí být efektivní ve své práci a zároveň poskytnout motivující prostředí pro své podřízené. Je pro všechny, kterým jde o rozvoj a větší rozmach firmy skrze potenciál svých podřízených, a pro ty, kteří si chtějí udržet a zvýšit dlouhodobou konkurenceschopnost na trhu. Tento přístup zároveň vytváří podmínky a atmosféru, která pomáhá udržet kvalitní zaměstnance ve firmě a budovat ji strategičtěji.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou elektronické podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd.

PROGRAM CELODENNÍHO SEMINÁŘE (9,00-15,30 hod.)

Vedení

  • Role vedoucího
  • Rozvíjení vyváženého stylu vedení
  • Flexibilita vedení
  • Jaký zvolit styl vedení
  • Pochopení a management skupinového chování
  • Praktické vedení

Zácvikový proces (plán) nových zaměstnanců ve firmě

  • Co chtít od nového zaměstnance po 1. týdnu, 1. měsíci, 1. kvartále – jak sestavit zácvikový plán
  • Jaké rozpoznat včasné signály, že nový zaměstnanec bude nebo nebude posilou týmu
  • Možnosti řešení při neplnění nastavených očekávání

Metody a způsoby řízení a hodnocení pracovního výkonu

  • Stanovení plánů a cílů pro obchodníky (čtvrtletní, pololetní, roční)
  • Jak kontrolovat a hodnotit výsledky celkově
  • Jak vyjádřit kritiku a jak vést hodnoticí pohovory se zaměstnancem způsobem, který by ho/ji motivoval k lepším výkonům

Systém odměňování

  • Základní složka + motivační složka
  • Jakou část motivační složky navázat na výkon jednotlivce a jakou část svázat s výkonem celého týmu
  • Klady a zápory různých typů systému odměňování používané v prodejní činnosti
  • Doplňkové formy mzdy
  • Má smysl zavádět i další speciální odměny a prémie, když obchodníci mají provize z prodejů?
  • Benefity finanční x nefinanční – zajímá obchodníky i něco jiného než provize?

Kritické a havarijní situace v řízení jednotlivých zaměstnanců/obchodníků a prodejních týmů

  • Co dělat v případě poklesu motivace jednotlivce a co dělat v případě poklesu motivace celého týmu – jak zabránit šíření „blbé nálady“
  • Jak postupovat v případě „nejlepšího zaměstnance“, který chce odejít
  • Co dělat, pokud zjistíme, že podřízený spolupracuje s konkurencí
  • Jak se chránit před odlivem zákazníků spolu s odchodem obchodníka ke konkurenci
  • Jak zabránit fyzickému přenosu kontaktů, dokumentů, nabídek a dalších dat ke konkurenci při odchodu obchodníka z firmy

 

 

Martin Hradský

Martin Hradský

Martin Hradský se dlouhodobě věnuje systémům zlepšování. Vede a podílí se na optimalizačních projektech ve firmách jak v České republice, tak i na Slovensku. Specializuje se na rozvojové vzdělávání týmů a jednotlivců. Ukazuje cestu, jak budovat inovativní podniky díky zapojení zaměstnanců na všech úrovních organizační struktury. Externě nejčastěji pracuje ve výrobních podnicích, interně působí jako personální ředitel.

Hotel Troja

Hotel Troja

Trojská 2232/1, Praha 180 00

Seminář se koná v Hotelu Troja****Místo konání je bezbariérově přístupné.

GPS kódy: 50°7'18.133"N, 14°27'15.319"E

Kudy?

a) autem - z centra Prahy směr Teplice, Troja, Kobylisy, Hotel Troja

b) metrem

    • trasa C Kobylisy - lze pak dojít pěšky nebo 1 zastávka tramvají č. 10, 17 či 24 - zastávka Ke Stírce

c) tramvají č. 3, 10, 17 či 24- zastávka Ke Stírce

d) autobusem č. 102 - zastávka Kobyliské náměstí

 

Parkování

Doporučujeme k cestě do hotelu využít MHD, neboť parkování je v této oblasti možné pouze v ulicích, a to prostřednictvím parkovacích automatů.

Hotel nabízí placená parkovací místa v garáži za 390 Kč/den. Pozor, počet parkovacích míst v garáži je omezen!

Galerie