Živé vysílání: Roční hodnocení zaměstnanců v roce 2021

Živé vysílání: Roční hodnocení zaměstnanců v roce 2021

Jak správně vést hodnoticí pohovor v době krize

Termín: 19. 1. 2021
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Právě v této době je potřeba se zaměstnanci shrnout jejich práci a výsledky za uplynulý rok. Musíte zaměstnance připravit na turbulence roku nového, a především je znovu motivovat a stimulovat. Sdělovat nepříjemné zprávy však není jednoduché, stejně jako čelit stížnostem zaměstnance. Absolvujte náš seminář, využijte dobře fungující systémové know-how a zdokonalte své komunikační dovednosti! Zvládněte vedení hodnoticích pohovorů s naší pomocí.
 

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.

 

Cíl online semináře

V oblasti hodnocení zaměstnanců se objevují dvě nejčastější chybné metody. První zcela přehlíží systematické hodnocení výkonu zaměstnanců, jelikož „s podřízenými se stejně setkáváme každý den“, zatímco druhá je naopak příliš neosobní a byrokratická – celý systém se zvrhne v proces vyplňování formulářů.

S námi poznáte své silné i slabé stránky v oblasti vedení rozhovorů. Dostanete velmi praktické návody, jak vést rozhovor tak, aby byl efektivní a motivující. Poradíme vám, jak správně nastavovat profesní cíle s přihlédnutím k individuálním možnostem, potřebám a ambicím vašich zaměstnanců. Naučíme vás nastavit kvalitní systém hodnocení, který motivuje a stimuluje pracovníky k výkonům.

Cílem semináře Roční hodnocení zaměstnanců je zprostředkovat vám znalosti a dovednosti potřebné pro úspěšné zavedení systému hodnocení zaměstnanců. Jedině správnou motivací svých pracovníků můžete dosáhnout toho, aby se cíle zaměstnanců co nejvíce shodovaly s cíli firmy

Klikněte zde pro detailní program semináře.

Komu je online seminář určen

Seminář Roční hodnocení zaměstnanců je určen všem vedoucím pracovníkům na různých pozicích, zejména však HR manažerům, personálním ředitelům a dalším personálním pracovníkům, a to jak v soukromých společnostech, tak ve veřejných organizacích.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v elektronické podobě a záznam celého vysílání.

PROGRAM ONLINE SEMINÁŘE (9–13 hod.)

1. Systém hodnocení

  • Způsoby běžného hodnocení – praktická úskalí hodnocení
  • Reakce na neochotu hodnotit nebo být hodnocen
  • Metody manažerského hodnocení
  • Hodnocení jako nástroj řízení cílů a motivace zaměstnanců
  • Význam a smysl systému hodnocení pracovníků formou pravidelných strukturovaných hodnotících rozhovorů

2. Metoda hodnoticí rozhovor

  • Příprava a podklady pro hodnotící rozhovor – pozitiva a rizika rozhovoru
  • Postupy a pravidla poskytování konstruktivní zpětné vazby
  • Zhodnocení stávajících cílů, definování nových cílů a termínovaných úkolů pro jednotlivé pracovníky, navržení způsobů jejich měření a cest k dosažení
  • Zvládání obtížných situací při vedení hodnotícího pohovoru (nad- či podhodnocování hodnoceného aj.)
  • Uzavření rozhovoru, zodpovědnost ze strany hodnotitele a hodnoceného
  • Ochrana osobnich údajů a GDPR při uchování výsledků hodnocení
  • Dokumentace rozhovoru a další práce s výsledky

3. Návaznost na další personalistické procesy

  • Propojení cílů s rozvojovými aktivitami (systém vzdělávání)
  • Určování a řízení talentů skrze hodnocení
  • Návaznost a development centra
  • Komunikace hodnocení a postoje pracovníků vůči hodnocení

Mgr. Marek Velas

Mgr. Marek Velas je koučem v oblasti řízení lidských zdrojů a obchodu.

Online - živý přenos

Online - živý přenos

Živé vysílání probíhá online, technické pokyny vám zašleme e-mailem.

Místo konání:

Živé vysílání je interaktivní online seminář, jehož přenos budete sledovat na svém PC, notebooku nebo tabletu - pohodlně ve Vaší kanceláři nebo doma bez nutnosti jakéhokoli dojíždění. A nejen to. Budete moci klást lektorovi i své otázky. Je to technicky velmi jednoduché – informace, jak se připojit, obdržíte včas od našeho zákaznického servisu emailem.