Seminář: Specialista krizové komunikace pro veřejný sektor

Seminář: Specialista krizové komunikace pro veřejný sektor

Jak získat média na svou stranu i v náročných situacích

Termín: 25. 10. 2019
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Komunikace s médii je v dnešním světě založeném na sdílení informací zcela zásadní. Co dělat, když vás uhánějí novináři, jak se na komunikaci s nimi připravit, jak odpovídat na nepříjemné otázky? Krizová situace vyžaduje perfektně zvládnutou krizovou komunikaci – je třeba umět problém zažehnat a zvládat mediální zájem, aniž byste působili agresivně. Praktický seminář Vás naučí, jak správně komunikovat z pozice úřadu a ukáže, jak na skvělé PR.

5 490 Kč
bez DPH

Cíl semináře

Cílem praktického semináře je naučit účastníky komunikovat s médii a řešit krizové situace ve vztahu k veřejnosti. Účastníci si zejména osvojí účinnou a efektivní krizovou komunikaci a naučí se najít a oslovit vhodné novináře, správně jim formulovat informaci a připravit se na mnohdy nepříjemné otázky. Také se dozví, jak využívat vybraná sociální média ve veřejné správě v rámci krizové komunikace a nejen ji.

Výhody kurzu:

  • budete vědět, jak předcházet krizovým komunikačním situacím;
  • zjistíte, jak fungují média a jak s nimi jednat;
  • pokud už krizová situace nastane, zvládnete ji kontrolovat;
  • ovládnete techniky potřebné pro rychlou účinnou a efektivní krizovou komunikaci;
  • dozvíte se, jak účinně využívat sociální média (Facebook, Twitter) ve veřejné správě
  • získáte užitečnou příručku mediální komunikace, jejímž autorem je lektor kurzu;
  • budete se moci zúčastnit diskuse a vyřešit problémy, jež pálí právě vás.

Klikněte zde pro detailní Program semináře.

Komu je seminář určen

Seminář je určen pracovníkům zodpovědným za externí komunikaci ve veřejné správě a také všem, kteří jsou v případě krize mediálně viditelní. Zejména je vhodný pro tiskové mluvčí, PR specialisty nebo tajemníky úřadů. 

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně kurzu jsou podkladové materiály, elektronická příručka Mediální komunikace pro management, občerstvení a teplý oběd.

PROGRAM CELODENNÍHO SEMINÁŘE (9,00-15,00 hod.)

  • Jak fungují média a jak s nimi jednat?

  • Poskytování informacím mediím - které informace chtějí média slyšet?

  • Mediální krize: krizová komunikace v případě emocionálně vypjatých událostí

  • Příprava mediální pozice úřadu v krizi

  • Efektivní odpovídání na dotazy a další tipy, jak komunikovat z pozice úřadu

  • Jak zamezit „překroucení“ a další deformaci Vašeho vyjádření

  • Využívání sociálních medií ke komunikaci s novináři i veřejností v případě krize

  • Posilování image úřadu přes krizovou situaci

  • + online publikace Mediální komunikace pro management

 

 

PhDr. Vojtěch Bednář

Specializuje se na otázky vedení, motivování, řízení lidí ve firmách, vytváření a udržování firemní kultury. Učí manažery na všech úrovních pracovat s lidmi tak, aby firmu vnímali jako součást svého života, aby jejich práce byla efektivní, smysluplná a naplňovala potřeby firmy i jich samotných.

Praha

Praha

Seminář se koná v konferenčních prostorách v Praze, místo upřesníme 5 dní před konáním.

Informace k místu konání vám včas zašleme e-mailem.

5 490 Kč
bez DPH