Cíl semináře
Cílem semináře je poskytnout účastníkům rozšiřující praktické znalosti problematiky transferových cen, které jim pomohou s minimálními náklady efektivně nastavit transakce se spřízněnými společnostmi a zároveň průběžně dokumentovat tyto transakce pro případ daňové kontroly.
V daňové části bude seminář zaměřen zejména na sdělení zkušeností z daňových kontrol, obvyklých chyb firem při přípravě své obhajoby, aktuálnímu přístupu české daňové správy, nové vykazovací povinnosti z hlediska propojených transakcí, změně legislativy v oblasti transferových cen, judikatuře Nejvyššího správního soudu v oblasti transferových cena na případovou studii na stanovení ceny u poskytovatelů služeb.
V účetní části bude seminář zaměřen zejména na promítnutí transferových cen v oblasti účetnictví a jejich význam pro statutární audit.
V právní části se budeme zabývat především otázkou odpovědnosti členů statutárních orgánů a novou úpravou zpráv o propojených osobách.
Prohlédněte si také detailní program semináře.
Lektoři
Účastníkům se v průběhu seminárního dne budou věnovat čtyři lektoři – odborníci s bohatými zkušenostmi z praxe – ze společnosti Rödl & Partner, k.s., renomované mezinárodní poradenské kanceláře poskytující právní, daňové, auditorské a podnikové poradenství:
- Ing. Petr Tomeš (daňový poradce, Associate Partner)
- Ing. Miroslav Kocman LLM (daňový poradce, Associate Partner)
- Ing. Jaroslav Dubský FCCA (auditor, Partner)
- JUDr. Pavel Koukal (advokát, Associate Partner)
Komu je seminář určen
Seminář Jak správně nastavit transferové ceny je určen především pro tyto zástupce soukromých firem:
- finanční ředitele
- jednatele
- hlavní účetní
- vedoucí controllingu
- odbornou veřejnost
Další informace
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.