Seminář v Praze: Řízení skladu

Seminář v Praze: Řízení skladu

Jak na organizaci skladu a vedení jeho pracovníků

Termín: 27. 6. 2018
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Řešíte neustále skladová manka, chybně vyskladněné zboží či materiál? Vaši odběratelé si stále stěžují na chybně dodané zboží? Potýkáte se s hmotnými škodami, práce vašich skladníků je neefektivní a nezodpovědná a ztrácíte čas řešením těchto záležitostí? Nabízíme Vám pomoc. I v malém skladu je zapotřebí profesionálního skladníka, který ovládá základní dovednosti, je výkonný, samostatný a umí používat vlastní intuici. 

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.

Cíl semináře

Cílem semináře Řízení skladu je, aby se účastníci orientovali ve skladových procesech. Naučí se připravovat podklady, zvolit si vhodný způsob práce, koordinovat svou práci, řešit vzniklé problémy, navrhnout, zajistit a poskytnout doplňkové služby.

Díky semináře se zdokonalíte v těchto oblastech:

  • získáte detailní přehled o všech důležitých oblastech skladové logistiky
  • pochopíte principy efektivního skladování a naučíte se definovat priority
  • poznáte účinné postupy při vedení celého skladu nebo skladového týmu včetně měření produktivity
  • naučíte se zvládat krizové situace v logistice skladu a odstraňovat chybovost
  • zjistíte, jak zefektivnit logistiku na principu „just in time“
  • získáte mnoho praktických doporučení a rad od zkušeného profesionála s dvacetiletou praxí

Společně si vyzkoušíme jednotlivé kroky při provádění různých skladových procesů, také budeme analyzovat problémy z praxe účastníků a navrhneme jejich řešení.

Více informací naleznete v obsahu semináře.

Komu je seminář určen

  • vedoucím skladů a skladových týmů s kratší praxí
  • začínajícím pracovníkům v logistice na úrovni vedoucího skladu
  • shift leaderům a team leaderům skladů s kratší praxí

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd.

PROGRAM CELODENNÍHO SEMINÁŘE (9.00-15.30)

1) Sklad

  • druhy skladů: vlastní/outsourcing
  • typy skladovaného zboží
  • layout skladu
  • technologické a technické vybavení skladu, IT

2) Organizace a doklady

  • organizace a řízení skladu, organizační schéma
  • organizace pracovníků skladu, směnnost
  • vytvoření a oběh dokladů

3) Příjem zboží

  • příjem zboží
  • kvalitativní a kvantitativní kontrola zboží
  • naskladnění zboží
  • evidence zboží

4) Expedice zboží

  • příjem objednávek
  • vyskladnění zboží
  • výstupní kontrola
  • expedice zboží

5) Inventury a komunikace

  • inventura cyklická/finální
  • inventura dokladová/fyzická
  • interní komunikace nákup / sklad / zákaznický servis / transport

 

Jiří Kunz

V logistice působí již přes dvacet let na pozicích od supervizorských po manažerské. Spolupracoval na logistických projektech se středně velkými společnostmi i nadnárodními korporacemi (P&O Trans European, BLG Logistics, Menlo Worlwide Logistics, DB Schenker či Kraft Foods).

Hotel Troja

Hotel Troja

Trojská 2232/1, Praha 180 00

Seminář se koná v Hotelu Troja****Místo konání je bezbariérově přístupné.

GPS kódy: 50°7'18.133"N, 14°27'15.319"E

Kudy?

a) autem - z centra Prahy směr Teplice, Troja, Kobylisy, Hotel Troja

b) metrem

    • trasa C Kobylisy - lze pak dojít pěšky nebo 1 zastávka tramvají č. 17 či 30 - zastávka Ke Stírce

c) tramvají č. 17 či 30- zastávka Ke Stírce

d) autobusem č. 102 - zastávka Kobyliské náměstí

 

Parkování

Doporučujeme k cestě do hotelu využít MHD, neboť parkování je v této oblasti možné pouze prostřednictvím parkovacích automatů.

Hotel nabízí placená parkovací místa za 150 Kč/den.

Galerie