Logo AIVD
Seminář

Seminář: Změny v home office po novele zákoníku práce 2017

Výhody a úskalí práce z domova ve světle nové legislativy

Termín: 24. 5. 2017

Seminář: Změny v home office po novele zákoníku práce 2017

Home office patří mezi moderní a stále častěji používané a požadované způsoby výkonu práce zaměstnancem. Vedle nesporných výhod pro zaměstnance však tento způsob může představovat závažná úskalí a případné vícenáklady pro zaměstnavatele, a to nejen z důvodu současné nedostatečné právní úpravy. Jak navíc vše změní novela zákoníku práce 2017? Jak se nově budou hradit náklady na práci z domova či jak zabránit izolaci pracovníka? Neriskujte zbytečně a předejděte sankcím s naší pomocí!

5 290 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře

Cílem semináře Změny v home office po novele zákoníku práce 2017 je seznámit vás s hlavními rizikovými oblastmi práce z domova a upozornit vás na základní úskalí. Zaměříme se na novinky, které do home office vnese novela zákoníku práce 2017, jako je povinnost zaměstnavatele hradit náklady, zajištění kontaktu s ostatními zaměstnanci, zajistit technické a programové vybavení a další. A jak nově rozvrhovat pracovní dobu či kdy vzniká zaměstnanci právo na náhradu mzdy? 

Klikněte zde pro detailní program semináře.

Komu je seminář určen

Seminář Změny v home office po novele zákoníku práce 2017 je určen především vrcholovým manažerům, personalistům, specialistům v oblasti práce a mezd, podnikovým právníkům a manažerům lidských zdrojů jak ze soukromého, tak z veřejného sektoru.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v tištěné i elektronické podobě, občerstvení v průběhu semináře a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde. 

PROGRAM CELODENNÍHO SEMINÁŘE (9:00–15:30 hod.)

  1. Home office a teleworking, základní pojmové vymezení
  2. Home office (teleworking) – hlavní výhody a nevýhody
  3. Současná právní úprava výkonu práce z domova a výkonu práce na dálku
  4. Způsoby sjednání výkonu práce z domova
  5. Problematika home office a sjednaného místa výkonu práce
  6. Placení nákladů a náhrada nákladů na home office zaměstnavatelem
  7. Zajištění a používání techniky, nutného technického vybavení a pracovních prostředků při výkonu práce z domova a práce na dálku
  8. Možnost pravidelného setkávání s ostatními zaměstnanci
  9. Problematika bezpečnosti a ochrany zdraví při výkonu práce z domova, práva a povinnosti účastníků pracovněprávního vztahu
  10. Home office a problematika pracovních úrazů a nemocí z povolání
  11. Připravovaná nová právní úprava home office a teleworkingu 2017
  12. Další hlavní změny v rámci připravované novely zákoníku práce 2017

JUDr. Marilla Kokešová

Marilla Kokešová je absolventkou Právnické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. Působí jako samostatný advokát. Charakterizuje ji mnohaletý výkon všeobecné advokacie. Ve své praxi se věnuje pracovnímu právu a v této oblasti i lektorské a publikační činnosti, dále občanskému, obchodnímu a korporátnímu právu.  Publikovala například on-line odpovědi z oblasti v rámci pracovněprávní poradny internetového serveru iHNed.cz, Kariéra web a MONSTER.cz. Napsala odborné články k pracovněprávní problematice se zaměřením na podnikatelskou praxi pro deník E 15 a Mladá fronta Dnes, vystupovala k právním otázkám v rámci pořadu ČT pro podnikatele POKR, je autorkou publikace Základy pracovního práva s příklady a vzory a spoluautorkou dalších vzdělávacích publikací z oblasti pracovního práva vydávaných Nakladatelstvím FORUM.

Také doporučujeme