Série workshopů: Specialista sociálních sítí

Série workshopů: Specialista sociálních sítí

Efektivní prodej, reklama a tvorba obsahu na sociálních sítích pro váš byznys

Termín: 20. 4. 2017 – 3. 5. 2017
Přednáší:

Sociální sítě mohou být pro firmy mnohem víc než trend – naučte se je dobře ovládat a získejte maximálně užitečný nástroj prodeje a marketingu! Na praktických workshopech se dozvíte, jak být nejen vidět, ale hlavně úspěšně prodávat. Naučíte se, jak nastavit dlouhodobě výhodnou strategii reklamy, jak firmu správně propagovat a jak pro své zákazníky vytvořit skvělý obsah. Vše si hned vyzkoušíte na profilu své vlastní firmy, takže z kurzu odejdete s funkčními, efektivními a dobře nastavenými prezentacemi.
 

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.

Cíl kurzu:

Víte, jak vybrat vhodné sociální sítě pro vaši firmu či organizaci, abyste zvýšili své prodeje? Znáte účinné způsoby propagace a reklamy? Chcete umět na sítích generovat obsah šitý na míru vašim zákazníkům? A co když přijde krizová komunikace, víte, jak se chovat? Nekonečný prostor pro rychlou a efektivní reklamu, výhodná a nenákladná prezentace vašich produktů a služeb, skvělý kanál brand managementu a komunikace se zákazníky – to vše vám mohou nabídnout sociální sítě, když budete vědět, jak je správně využít.

Cílem semináře je naučit se využít maximální potenciál sociálních sítí (hlavně Facebooku) pro vaši firmu. Díky kurzu porozumíte fungování Facebooku a dalších sociálních sítí a budete vědět, jak pro své zákazníky vytvořit ideální obsah. Budete schopni sami nastavit a plánovat nejlepší variantu marketingu. Dáme vám tipy, jak na sociálních sítích dobře komunikovat, abyste kolem své značky vytvořili komunitu spokojených zákazníků. Ukážeme vám tipy a triky z nejúspěšnějších kampaní velkých značek a vše si hned prakticky vyzkoušíte na profilu své vlastní firmy. Dostanete konkrétní zpětnou vazbu, odpovědi na své dotazy a rady pro své aktuální problémy.

Podrobný program kurzu si můžete prohlédnout zde.

Hlavní výhody:

  • Z kurzu odejdete s funkční a dobře nastavenou prezentací své firmy na Facebooku.
  • Budete vědět, jak prezentovat své produkty a služby, abyste dosáhli lepších prodejů.
  • Osvojíte si know-how prodeje a marketingu na sociálních sítích.
  • Naučíte se efektivně oslovit a zaujmout své zákazníky a umět s nimi dobře komunikovat i v krizových situacích.
  • Poskytneme hlavně osvědčené „tipy a triky“ z úspěšné komunikace velkých značek a realizovaných projektů.
  • Díky kurzu vám neunikne žádný ze zásadních trendů online marketingu.
  • Dostanete konkrétní doporučení pro maximální úspěch svého vlastního projektu.
  • Poradíme vám s nastavením časového harmonogramu kampaní a propagace.
  • V průběhu kurzu budete moci zkonzultovat problémy z praxe své společnosti.

Komu je kurz určen:

Kurz Specialista sociálních sítí je určen všem, kteří ve svých organizacích zodpovídají za e-commerce, marketing, komunikaci značky a kontakt se zákazníky. Je určen pro ty, kteří obsah sami vytváří, i těm, kteří zodpovídají za komunikaci s externím dodavatelem.

Další informace:

Na jednotlivé workshopy si prosím přineste vlastní notebook. Jako účastník kurzu obdržíte OSVĚDČENÍ o jeho absolvování. Tento certifikát můžete využít ve svém CV v části o odborném vzdělávání. V ceně kurzu jsou také výukové materiály k jednotlivým modulům, občerstvení a teplé obědy v průběhu celodenních seminářů, realizace a vyhodnocení závěrečného testu. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.

Program kurzu

V průběhu kurzu absolvujete tři celodenní workshopy, které budou doplněny praktickou domácí přípravou, abyste mohli dostat opravdu konkrétní zpětnou vazbu přímo pro svou firmu. V průběhu kurzu budete moci vše okamžitě prakticky zkoušet na svých vlastních prezentacích. Lektor bude samozřejmě po celou dobu plně k dispozici pro vaše dotazy.

1. Celodenní workshop (Praha, 20. 4. 2017, 9-15:30)

Jak na sociální sítě a marketing na Facebooku

1. To nejdůležitější z online marketingu

  • a. Seznámení s účastníky kurzu – přizpůsobení školení na míru
  • b. Online marketing – principy, měření, vyhodnocování, optimalizace
  • c. Co přináší sociální sítě – vývoj, počty uživatelů

2. Facebook – nastavení stránky

  • a. Fungování a praktické nastavení Business manageru
  • b. Nastavení stránky – terminologie a praktické nastavení

3. Facebook – pravidla fungování

  • a. Jak na Facebooku fungují lidé – vzorce chování, psychologie, motivace
  • b. Jak na Facebooku fungují stránky – Edgerank, cíle, metriky k měření

4. Facebook komunikace

  • a. Typy obsahu
  • b. Formáty příspěvků – jejich výhody a možnosti použití
  • c. Jak na správný copywriting
  • d. Krizová komunikace
  • e. Tvorba příspěvků v praxi

 2. Sítě na míru (domácí příprava)

Úkol: Vytvoření příspěvků na Facebook ke každému z dostupných formátů pro vlastní nebo modelovou firmu/službu/produkt.

 3. Celodenní workshop (Praha, 27. 4. 2017, 9-15:30)

Placená reklama na sociálních sítích a obsahová strategie  

1. Založení účtu pro správu reklamy

  • a. Praktické založení
  • b. Programy pro správu reklamy a jejich výhody

2. Reklama na Facebooku

  • a. Facebook jako ekosystém
  • b. Základní principy fungování

3. Reklama a její nastavení v praxi

  • a. Správná struktura reklamních kampaní – kampaň, sestava, inzerát
  • b. Formáty reklamy – kdy který použít – sběr fanoušků, promování příspěvků, výkonnostní reklama na prodej a další formáty
  • c. Cílení reklamy – demografie, zájmy, custom audiences, lookalike audiences, remarketing, DPA
  • d. Jaký zvolit způsob platby
  • e. Tvorba inzerátu – obrázek, nadpis, text, odkaz
  • f. Jak reklamu měřit a optimalizovat

 4. Sítě na míru (domácí příprava)

Úkol: Vytvoření reklamní kampaně na individuálně zadané téma.

 5. Celodenní workshop (Praha, 3. 5. 2017, 9-15:30)

Marketing na ostatních sociálních sítích prakticky

1. Instagram

  • a. Základní pravidla fungování
  • b. Nastavení profilu v praxi
  • c. Reklama
  • d. Marketingové využití a strategie

2. YouTube

  • a. Základní pravidla fungování
  • b. Nastavení profilu v praxi
  • c. Reklama
  • d. Marketingové využití a strategie

3. Twitter

  • a. Základní pravidla fungování
  • b. Nastavení profilu v praxi
  • c. Reklama
  • d. Marketingové využití a strategie

4. LinkedIn

  • a. Základní pravidla fungování
  • b. Nastavení profilu v praxi
  • c. Reklama
  • d. Marketingové využití a strategie

5. Pinterest

  • a. Základní pravidla fungování
  • b. Nastavení profilu v praxi
  • c. Marketingové využití a strategie

6. Zajímavosti

  • a. Case studies úspěšných i neúspěšných kampaní
  • b. Koho sledovat
  • c. Jaké využívat programy

7. Závěrečný test

Ondřej Macků

Konzultant online marketingu se zaměřením na sociální sítě, který se staral v nejlepších českých digitálních agenturách o velké firmy a organizace jako je Tesco, O2, Evropa 2, L’Oréal, Ulož.to, DPD, ODS a mnoho dalších.