Série workshopů: Specialista sociálních sítí

Série workshopů: Specialista sociálních sítí

Efektivní tvorba obsahu, reklama a správa sociální sítí pro vaši organizaci

Termín: 10. 4. 2019 – 3. 5. 2019
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Nekonečný prostor pro prezentaci produktů a služeb, skvělý kanál brand managementu a komunikace se zákazníky, rychlá a efektivní reklama – to vše vám mohou sociální sítě nabídnout. Které jsou pro vás ty důležité? Jak jednotlivé platformy maximálně využít a pracovat s různým publikem? Třímodulový vzdělávací kurz účastníkům čistě prakticky ukáže, jak správně spravovat profily na sociálních sítích a nastavit dlouhodobě úspěšnou strategii reklamy.
 

Ve dvou se to lépe táhne! Přihlaste se se svým kolegou a získejte slevu 15 %.

15 990 Kč
bez DPH

Cíl kurzu:

Cílem semináře je ukázat účastníkům, jak využít maximální potenciál sociálních sítí (hlavně Facebooku, Instagramu a YouTubu) pro jejich organizaci. Díky kurzu účastníci porozumí fungování všech sociálních sítí a vzorcům chování jejich uživatelů. Dozví se, jak pro své fanoušky vytvořit ideální obsah technicky, copywritingem i obsahem samotným. Budou schopni sami nastavit, plánovat a optimalizovat nejlepší varianty reklamy. Dostanou praktické triky a vše si budou moci hned vyzkoušet na profilu své vlastní firmy. Dostanou konkrétní zpětnou vazbu a rady ke svým aktuálním problémům.

Podrobný program kurzu si můžete prohlédnout zde.

Hlavní výhody:

  • Z kurzu odejdete s funkční a dobře nastavenou prezentací své firmy na Facebooku.
  • Budete vědět, jak prezentovat své produkty a služby.
  • Osvojíte si know-how prodeje a marketingu na sociálních sítích.
  • Oslovíte a zaujmete své zákazníky a dokážete s nimi dobře komunikovat i v krizových situacích.
  • Poskytneme hlavně osvědčené „tipy a triky“ z úspěšné komunikace velkých značek a realizovaných projektů.
  • Díky kurzu vám neunikne žádný ze zásadních trendů online marketingu.
  • Dostanete konkrétní doporučení pro maximální úspěch svého vlastního projektu.
  • Poradíme vám s nastavením časového harmonogramu kampaní a propagace.
  • V průběhu kurzu budete moci zkonzultovat problémy z praxe své společnosti.

Komu je kurz určen:

Kurz Specialista sociálních sítí je určen všem, kteří ve svých organizacích zodpovídají za e-commerce, marketing, komunikaci značky a kontakt se zákazníky. Je určen pro ty, kteří obsah sami vytváří, i těm, kteří zodpovídají za komunikaci s externím dodavatelem.

Další informace:

Na jednotlivé workshopy si prosím přineste vlastní notebook. Jako účastník kurzu obdržíte OSVĚDČENÍ o jeho absolvování. Tento certifikát můžete využít ve svém CV v části o odborném vzdělávání. V ceně kurzu jsou také výukové materiály k jednotlivým modulům, občerstvení a teplé obědy v průběhu celodenních seminářů, realizace a vyhodnocení závěrečného testu. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde.

Program kurzu

V průběhu kurzu absolvujete tři workshopy workshopy, které budou doplněny praktickou domácí přípravou, abyste mohli dostat opravdu konkrétní zpětnou vazbu přímo pro svou firmu. V průběhu kurzu budete moci vše okamžitě prakticky zkoušet na svých vlastních prezentacích. Lektor bude samozřejmě po celou dobu plně k dispozici pro vaše dotazy a budete s ním moci konzultovat přesně to, co vás zrovna trápí či zajímá.

1. Celodenní workshop (Praha, 10. 4. 2019, 9-15:30)

Jak na sociální sítě a marketing na Facebooku

1. To nejdůležitější z online marketingu

  • a. Seznámení s účastníky kurzu – přizpůsobení školení na míru
  • b. Online marketing – principy, měření, vyhodnocování, optimalizace
  • c. Co přináší sociální sítě – vývoj, počty uživatelů

2. Facebook – nastavení stránky

  • a. Fungování a praktické nastavení Business manageru
  • b. Nastavení stránky – terminologie a praktické nastavení

3. Facebook – pravidla fungování

  • a. Jak na Facebooku fungují lidé – vzorce chování, psychologie, motivace
  • b. Jak na Facebooku fungují stránky – Edgerank, cíle, metriky k měření

4. Facebook komunikace

  • a. Typy obsahu
  • b. Formáty příspěvků – jejich výhody a možnosti použití
  • c. Jak na správný copywriting
  • d. Krizová komunikace
  • e. Tvorba příspěvků v praxi

 2. Sítě na míru (domácí příprava)

Úkol: Vytvoření příspěvků na Facebook ke každému z dostupných formátů pro vlastní nebo modelovou firmu/službu/produkt.

 3. Celodenní workshop (Praha, 17. 4. 2019, 9-15:30)

Placená reklama na sociálních sítích a obsahová strategie  

1. Účtu pro správu reklamy

  • a. Praktickéaspekty
  • b. Programy pro správu reklamy a jejich výhody

2. Reklama na Facebooku

  • a. Facebook jako ekosystém
  • b. Základní principy fungování

3. Reklama a její nastavení v praxi

  • a. Správná struktura reklamních kampaní – kampaň, sestava, inzerát
  • b. Formáty reklamy – kdy který použít – sběr fanoušků, promování příspěvků, výkonnostní reklama na prodej a další formáty
  • c. Cílení reklamy – demografie, zájmy, custom audiences, lookalike audiences, remarketing, DPA
  • d. Jaký zvolit způsob platby
  • e. Tvorba inzerátu – obrázek, nadpis, text, odkaz
  • f. Jak reklamu měřit a optimalizovat

 4. Sítě na míru (domácí příprava)

Úkol: Vytvoření reklamní kampaně na individuálně zadané téma.

 5. Zkrácený workshop (Praha, 24. 4. 2019, 9-13:00)

Marketing na ostatních sociálních sítích prakticky

1. Instagram

  • a. Důležitá pravidla fungování
  • b. Nastavení profilu v praxi
  • c. Reklama
  • d. Marketingové využití a strategie

2. YouTube

  • a. Důležitá pravidla fungování
  • b. Nastavení profilu v praxi
  • c. Reklama
  • d. Marketingové využití a strategie

3. Twitter

  • a. Důležitá pravidla fungování
  • b. Nastavení profilu v praxi
  • c. Reklama
  • d. Marketingové využití a strategie

4. LinkedIn

  • a. Důležitá pravidla fungování
  • b. Nastavení profilu v praxi
  • c. Reklama
  • d. Marketingové využití a strategie

5. Pinterest

  • a. Důležitá pravidla fungování
  • b. Nastavení profilu v praxi
  • c. Marketingové využití a strategie

6. Zajímavosti

  • a. Case studies úspěšných i neúspěšných kampaní
  • b. Koho sledovat
  • c. Jaké využívat programy

7. Závěrečný test s možností vyplnění do 3. 5. 2019, po správném vyplnění účastníci obdrží certifikát o absolvování kurzu

Ondřej Macků

Konzultant online marketingu se zaměřením na sociální sítě, který se staral v nejlepších českých digitálních agenturách o velké firmy a organizace jako je Tesco, O2, Evropa 2, L’Oréal, Ulož.to, DPD, ODS a mnoho dalších.

Praha

Praha

Seminář se koná v konferenčních prostorách v Praze, místo upřesníme 5 dní před konáním.

Informace k místu konání vám včas zašleme e-mailem.

15 990 Kč
bez DPH