Školení: Jak zvládnout krizovou komunikaci s problémovými pedagogy, rodiči a žáky?

Školení: Jak zvládnout krizovou komunikaci s problémovými pedagogy, rodiči a žáky?

Náročné situace a konflikty ve škole

Termín: 25. 3. 2019
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Děti vám odmlouvají a nerespektují pravidla? Rodiče s vámi jednají bez respektu nebo vás slovně napadají? Kolegové ignorují vaše pokyny? Krizová komunikace je nejčastějším problémem dnešních škol, učitelé si totiž rady ve vyhrocených situacích. Zúčastněte se praktického školení, které vás připraví na ty nejhorší možné situace.

Přihlaste 2 a více osob - každý získá slevu 15 %!

3 990 Kč
bez DPH

Cíl školení

Jedním z největších aktuálních problému ve školství je krizová komunikace. Stále menší míra pochopení ze strany rodičů, neovladatelné a neukázněné děti, vyhořelí učitelé. Na praktickém školení proto poradíme, co funguje a co se vyplácí a co naopak generuje problémy a nedorozumění. Na typologii rodičů si ukážeme snazší nastavení komunikačních systémů - odlišnosti v jejich přístupu, požadavcích a očekáváních. Zároveň poradíme, jak se vyhnout konfliktním situacím a jak reagovat na slovní napadání.

Nepříjemní a nespokojení rodiče a studenti již nebudou vaší noční můrou, ale budete vědět, jak s nimi vést rozhovor, aniž byste se dostali do patové situace

Prohlédněte si detailní program semináře.

Komu je školení určeno

Školení je určeno všem pedagogickým pracovníkům.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou elektronické podkladové materiály a občerstvení v průběhu kurzu. 

PROGRAM PŮLDENNÍHO PRAKTICKÉHO ŠKOLENÍ (9,00-13,00 hod.)

  1. Nastavení pravidel a podmínek pro úspěšnou komunikaci a spolupráci
    Co funguje a co se vyplácí a co naopak generuje problémy a nedorozumění
  2. Komplikované postavení učitele - jakých zásad se držet?
    Klientský přístup, který je rodiči stále více vyžadován - jak jej pro školu optimálně nastavit a aktivně řídit?
  3. Role a úkoly školy, zřizovatele i rodičů - na čem trvat a nepolevovat?
    Jak vymezit kompetence a jak určit optimální nastavení
  4. Typologie rodičů - jak vytipovat postupy komunikace?
    Odlišnosti v jejich přístupu, požadavcích a očekáváních. Odlišnosti ve formách komunikace ze strany školy
  5. Konfliktní situace a konfliktní rodiče - jak se bránit?
    Předcházení problémům i ochranné systémy školy
  6. Sebezkušenostní cvičení - kdo je připraven, není překvapen!
    Modelová situace - nácvik řešení

Celý den prostor pro vaše dotazy, výměnu zkušeností a diskusi

Mgr. Martina Viewegová

Mgr. Martina Viewegová působila jako lektorka Národního centra bezpečnějšího internetu, je psycholožkou a psychoterapeutkou léčící následky šikany v širokém kontextu v praxi.

Centrum Klimentská

Centrum Klimentská

Klimentská 1443/50, Praha 1 110 00

Akce se koná v prostorách Centra Klimentská (rohový žlutý dům, vchod je z vedlejší Helmovy ulice)


Doprava:

Metrem linky B do stanice Florenc. Od stanice metra následně 500 metrů pěšky do ulice Klimentská.

Tramvají do stanice Těšnov a následně 200 metrů pěšky do ulice Klimentská.

 

Parkování:

Placená parkoviště v okolí naleznete na následujících místech: Klimentská, Stárkova, Těšnov, Nábřeží Ludvíka Svobody, Florenc.

Galerie

3 990 Kč
bez DPH