Školení: Manažerské dovednosti pro vedoucí skladu

Školení: Manažerské dovednosti pro vedoucí skladu

Tipy, jak efektivně motivovat a vést skladový tým

Termín: 28. 6. 2019
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Zápasíte ve svém skladu s nedostatkem lidí a častou fluktuací? Umíte efektivně zadávat úkoly, řešit konflikty nebo se chytře vypořádat se zaměstnancem-potížistou? Odborník z praxe poradí, jak účinně motivovat i vést skladový tým a zároveň být jeho autoritou!

Nebo přihlaste více účastníků a profitujte z množstevních slev!

Počet kusů 245
Sleva 15 %20 %25 %

5 490 Kč
bez DPH

Cíl semináře:

Misí semináře je pomoci účastníkům pochopit základní kameny práce s lidmi v logistice, jejich hodnoty, očekávání, motivaci a rozdílnost. Poznat bariéry, které brání lepším výsledkům v oblasti vedení zaměstnanců. Obdržíte také tipy, jak vybrat nové lidi a udržet si je, i jak využít silné stránky svých lidí. Pomocí případových studií získáte praktické tipy pro vlastní praxi.

Výhody kurzu pro účastníky:

  • vše, co bude představeno vychází z reálných situací a má i reálné výsledky
  • účastníci si odnesou konkrétní tipy, které mohou aplikovat v praxi
  • budou mít příležitost otevřeně diskutovat své nejpalčivější problémy
  • pochopí principy motivace zaměstnanců

Komu je seminář určen:

Seminář je určen vedoucím pracovníkům odpovědným za logistiku a skladování. Stejně tak poskytne cenné informace i majitelům firem, personalistům.

Další informace:

Jako účastník kurzu obdržíte certifikát o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd.

 

Program celodenního semináře (9:00–15:00 hod.)

  1. Komunikace se zaměstnanci a jejich motivace, specifika ve skladu a logistice – jak být parťákem i autoritou svého skladového týmu
  2. Jak vybrat nové lidi a udržet si je + využití slabých i silných stránek zaměstnanců
  3. Koučink – návody, příklady, modelové situace
  4. Zvyšování výkonnosti podřízených v dělnických kolektivech
  5. Styly řízení, autorita a její uplatňování
  6. Preference vlastního stylu řízení; tipy pro efektivní vedení týmů
  7. Konflikty ve skladu a logistice a jak je řešit – zvládání konfliktů, změna konfliktu v přínos
  8. Situační řízení
  9. Hodnocení pracovníků, jeho význam v procesu řízení
  10. Řízení času – time management
  11. Zvládání stresu
  12. Odpovědi na vaše dotazy z praxe!

 

Martin Hradský

Martin Hradský se dlouhodobě věnuje systémům zlepšování.

Praha

Praha

Seminář se koná v konferenčních prostorách v Praze, místo upřesníme 5 dní před konáním.

Informace k místu konání vám včas zašleme e-mailem.

5 490 Kč
bez DPH