Školení na míru: Jak zvládnout krizovou komunikaci s problémovými pedagogy, rodiči a žáky?

Školení na míru: Jak zvládnout krizovou komunikaci s problémovými pedagogy, rodiči a žáky?

Jak najít shodu i v těch nejobtížnějších situacích

Také stále dokola řešíte problémové chování žáka či učitele? Zažili jste situaci, kdy se rodič ve škole choval nepříjemně a vy jste nevěděli co udělat? Náš praktický výcvik vám poradí, jak řešit krizové situace ve škole s chladnou hlavou.

Obsah školení lze přizpůsobit potřebám objednatele. Po celou dobu trvání školení bude prostor pro vaše dotazy, výměnu zkušeností a diskusi.

Orientační obsah školení na míru:

  1. Nastavení pravidel a podmínek pro úspěšnou komunikaci a spolupráci
    Co funguje a co se vyplácí a co naopak generuje problémy a nedorozumění
  2. Komplikované postavení učitele – jakých zásad se držet?
    Klientský přístup, který je rodiči stále více vyžadován – jak jej pro školu optimálně nastavit a aktivně řídit?
  3. Nastavení komunikačních pravidel v rámci učitelského sboru
    Vzájemný respekt, komunikační pravidla a meze
  4. Postup pedagoga při slovním napadání ze strany žáka
    Jak reagovat v rámci třídního kolektivu, jak s žákem dále pracovat
  5. Role a úkoly školy, zřizovatele i rodičů – na čem trvat a nepolevovat?
    Jak vymezit kompetence a jak určit optimální nastavení
  6. Typologie rodičů – jak vytipovat postupy komunikace?
    Odlišnosti v jejich přístupu, požadavcích a očekáváních. Odlišnosti ve formách komunikace ze strany školy
  7. Konfliktní situace a konfliktní rodiče – jak se bránit?
    Předcházení problémům i ochranné systémy školy
  8. Sebezkušenostní cvičení – kdo je připraven, není překvapen!
    Modelová situace – nácvik řešení
  9. Agrese a agresivita
    Emoce, které jsou silnější než my. Jsou vůbec normální?
  10. Neverbální komunikace
    Co vlastně hraje skutečnou roli v rozhovoru? Mohu to ovlivnit?
  11. Emoce versus rozum
    Proč nefunguje zachovat klid, když jsem v panice?