Školení: Pracovněprávní minimum pro mistry a předáky

Školení: Pracovněprávní minimum pro mistry a předáky

Jak v praxi řešit špatnou docházku, neplnění úkolů i přesčasy

Termín: 17. 6. 2019
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Klasika – váš podřízený nepřišel bez omluvy do práce a telefon nezvedá. Nebo: je pod vlivem alkoholu, neplní zadané úkoly, odmítá chodit na nařízené přesčasy. Taky se s tím setkáváte? Jak to efektivně řešit a navíc dodržet zákony? Školení plné praktických příkladů poradí!
 

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.

Cíl semináře

Cílem semináře je pomoci účastníkům řešit nejčastější pracovněprávní problémy, se kterými se setkávají vedoucí pracovníci ve výrobě. Formou řešení konkrétních příkladů se dozvíte, na co mají vaši podřízení právo, co je už "za hranou" a jak naopak můžete jednat Vy jako vedoucí pracovník, abyste neohrozili sebe ani svou firmu.

Konkrétně se budeme zabývat např.: neomluvenou absencí pracovníků, užíváním alkoholu a dalších nepovolených látek na pracovišti, neplněním zadaných úkolů, nedodržováním docházky a přestávek či odmítáním nařízených přesčasů. Zaměříme se na řešení těchto problémů v praxi, které bude efektivní a v rámci zákona.

Klikněte zde pro detailní program semináře.

Komu je seminář určen

Seminář je určen předákům, mistrům, vedoucím dělnických kolektivů a manažerům výroby.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v elektronické podobě a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde. 

PROGRAM CELODENNÍHO SEMINÁŘE (9,00–15,00 hod.)

1) Vybrané části zákoníku práce užitečné pro mistry a předáky dělnických kolektivů a vedoucí týmu
2) Práva a povinnosti vedoucích i řadových pracovníků
3) Řešení problematických situací: nedovolená absence, neplnění úkolů, drogy na pracovišti a další
4) Kolektivní smlouva – mzdy a platy, příplatky, zaměstnanecké benefity, ubytování zaměstnanců, pracovní podmínky
5) Pracovní poměr a jeho změny
6) Pracovní doba, přestávky, přesčasy, pracovní pohotovost, překážky v práci
7) Dovolená a jak ji řešit ve vícesměnném provozu
8) Povinnosti v rámci BOZP
9) Spolupráce s personálním oddělením
10) Řešení problematických situací z vaší praxe

PRAKTICKÉ PŘÍKLADY, NA KTERÉ SE V RÁMCI ŠKOLENÍ ZAMĚŘÍME:

  • Zaměstnanec nepřišel bez omluvy do práce, telefon nezvedá - co dělat?
  • Jak zkontrolovat, že zaměstnanec dodržuje léčebný režim?
  • Zaměstnanec pod vlivem alkoholu a jiných návykových látek, jak jednat?
  • Jak postupovat, když zaměstnanec neplní zadané úkoly?
  • Docházka – rozdíl mezi příchodem do práce a zahájením práce
  • Přesčas nařízený versus dohodnutý

 

Martin Hradský

Martin Hradský se dlouhodobě věnuje systémům zlepšování.

Centrum Klimentská

Centrum Klimentská

Klimentská 1443/50, Praha 1 110 00

Akce se koná v prostorách Centra Klimentská (rohový žlutý dům, vchod je z vedlejší Helmovy ulice)


Doprava:

Metrem linky B do stanice Florenc. Od stanice metra následně 500 metrů pěšky do ulice Klimentská.

Tramvají do stanice Těšnov a následně 200 metrů pěšky do ulice Klimentská.

 

Parkování:

Placená parkoviště v okolí naleznete na následujících místech: Klimentská, Stárkova, Těšnov, Nábřeží Ludvíka Svobody, Florenc.

Galerie