Workshop: Profesionální asistentka – klíčové dovednosti

Workshop: Profesionální asistentka – klíčové dovednosti

Zvládejte provoz kanceláře a komunikaci s klienty levou zadní

Termín: 29. 5. 2019
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Recepční, office manažeři/ky či asistenti/ky jsou často prvními osobami, s nimiž se setkávají klienti a zákazníci. Jejich efektivní práce s časem, promyšlené řešení úloh a proaktivní přístup usnadní práci nejednomu oddělení a také celému managementu. Spolehlivý profesionál má být pravou rukou vedoucího pracovníka i nenahraditelnou pomocí pro kolegy. Vsaďte na náš workshop, který vám ukáže, jak na to!

5 490 Kč
bez DPH

Cíl workshopu

Cílem workshopu je předat účastníkům komplexní balík rad a návodů nezbytných pro každou profesionální asistentku. Zaměříme se efektivní zvládání času, kvalitní řešení úkolů na základě promyšlených rozhodnutí, psychologické triky v komunikaci pro všechny druhy situací, asertivní jednání, identifikaci s firemními hodnotami a profesionální reprezentaci. Společně se zkušenou lektorkou si rozšíříte poznatky z oblasti business etikety.

Vše prakticky a interaktivně!

Komu je seminář určen

Seminář Profesionální asistentka – klíčové dovednosti je určen především asistentům/asistentkám, office managerům/managerkám a recepčním, jak z veřejné, tak soukromé sféry. Rovněž je určen managerům a vedoucím pracovníkům, kteří zaměstnávají asistentky/asistenty.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou elektronické podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. 

PROGRAM CELODENNÍHO PRAKTICKÉHO ŠKOLENÍ (9,00-15,30 hod.)

1) Komunikační dovednosti – bezchybné profesionální vystupování:

 ·         Vhodné styly komunikace pro různé situace

 ·         Aktivní poslech: nástroj efektivní komunikace

 ·         Řeč těla – co dokážu přečíst z chování druhých a co signalizovat vlastním tělem

 ·         Jak si naklonit osoby, s nimiž komunikujeme

2) Time management a kvalitní řešení úkolů

 ·         Hodnoty, priority, motivace, záměry a jejich spojení s cíli a úkoly

 ·         Hodnocení cílů a úkolů z hlediska naléhavosti a důležitosti

 ·         Struktura a vytrvalost versus improvizace a flexibilita

 ·         Jak a na základě čeho se kvalitně rozhodovat

3) Telefonická komunikace

 ·         Zásady profesionální telefonické komunikace

 ·         Jak se správně představit?

 ·         Práce s hlasem

 ·         Nejčastější chyby v telefonické komunikaci a jak se jim vyhnout

 ·         Zvládnuti agresivního či problémového volajícího

4) Etiketa

 ·         Zkratky na pozvánkách – co znamenají

 ·         Podávání rukou

 ·         Tykání a vykání

 ·         Zásady správné písemné i mailové komunikace

+ Celý den prostor pro vaše dotazy, výměnu zkušeností a diskusi

Ing. Věra Klosová

Věra Klosová je konzultantka, lektorka a koučka v NTI – consulting, s.r.o. Má 20 let lektorských zkušeností, více než 1000 tréninkových dnů a více než 200 hodin individuálního a týmového koučinku.

Praha

Praha

Seminář se koná v konferenčních prostorách v Praze, místo upřesníme 5 dní před konáním.

Informace k místu konání vám včas zašleme e-mailem.

5 490 Kč
bez DPH