Školení: Profesionální office manager

Školení: Profesionální office manager

Zdokonalte svoji organizaci práce a staňte se pokladem firmy!

Termín: 22. 1. 2019
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Recepční, office manažeři/ky či asistenti/ky jsou často prvními osobami, s nimiž se setkávají klienti a zákazníci. Jejich profesionální vystupování, efektivní řešení úloh a proaktivní přístup usnadní práci nejednomu oddělení a také celému managementu. Spolehlivý profesionál má být pravou rukou vedoucího pracovníka i nenahraditelnou pomocí pro kolegy. Vsaďte na náš seminář, který vám ukáže, jak na to!

Vánoční nadílka: 10% sleva pro vás!

Do konce zbývá

Dny
Hodiny
Minuty
Vteřiny

5 490 Kč 4 941 Kč
bez DPH

Cíl školení

Cílem semináře je zvýšení profesionálního vystupování recepčních, asistentů/ek, jakož i office managerů a managerek, kteří zprostředkovávají první kontakt se zákazníky a klienty firmy. Musí být proto vysoce profesionální a vystupovat reprezentativně. Na semináři se zaměříme na zvýšení efektivity komunikace (osobní, telefonické i emailové) a samotnou práci asistentek/asistentů.

V rámci semináře vás naučíme, jak zvládat problematického či agresivního zákazníka/kolegu a jak lépe předvídat případné konflikty. Na názorných příkladech z praxe vám ukážeme, jak efektivně řešit problematické situace. Budeme se také věnovat lepší organizaci času.

Společně se zkušenou lektorkou si rozšíříte poznatky z oblasti business etikety. A abyste se mohli dále rozvíjet, naučíme Vás, jak lépe poznat svůj potenciál a také to, jak ho správně využít. 

Komu je seminář určen

Seminář Profesionální office manager je určen především asistentům/asistentkám, office managerům/managerkám a recepčním, jak z veřejné, tak soukromé sféry. Rovněž je určen managerům a vedoucím pracovníkům, kteří zaměstnávají asistentky/asistenty.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou elektronické podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. 

PROGRAM CELODENNÍHO PRAKTICKÉHO ŠKOLENÍ (9,00-15,00 hod.)

1) Komunikační dovednosti – neverbální i verbální komunikace:

 ·         Odstranění bariér v komunikaci

 ·         Která slova podporují komunikaci a naopak

 ·         Aktivní poslech: nástroj efektivní komunikace

 ·         Řeč těla – co dokážu přečíst z chování druhých a co signalizovat vlastním tělem

 ·         Jak si naklonit osoby, s nimiž komunikujeme

 ·         Organizace času

2) Telefonická komunikace

 ·         Zásady profesionální telefonické komunikace

 ·         Jak se správně představit?

 ·         Práce s hlasem

 ·         Nejčastější chyby v telefonické komunikaci

 ·         Zvládnuti agresivního či problémového volajícího

3) Etiketa

 ·         Zkratky na pozvánkách – co znamenají

 ·         Jak se vhodně oblékat

 ·         Podávání rukou

 ·         Tykání a vykání

+ Celý den prostor pro vaše dotazy, výměnu zkušeností a diskusi

Mgr. Martina Hejduková

Martina Hejduková prošla obchodními a manažerskými pozicemi v nadnárodních i českých společnostech, dlouhodobě vedla obchodní týmy s celorepublikovou působností: Kiss 98 FM, Ringier, HBO a UPS, byla generální ředitelkou společnosti Albatros. Jako zkušená lektorka se specializuje na trénink prodejních dovedností, management prodejních týmů, komunikaci a typologii klienta i prodejce. Díky zkušenostem v oblasti reklamy přednáší i marketingové dovednosti.

Praha

Praha

Seminář se koná v konferenčních prostorách v Praze, místo upřesníme 5 dní před konáním.

Informace k místu konání vám včas zašleme e-mailem.

5 490 Kč 4 941 Kč
bez DPH