
Školení: Profesionální office manager
Zdokonalte svoji organizaci práce a staňte se pokladem firmy!
Termín: 22. 1. 2019
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání
Recepční, office manažeři/ky či asistenti/ky jsou často prvními osobami, s nimiž se setkávají klienti a zákazníci. Jejich profesionální vystupování, efektivní řešení úloh a proaktivní přístup usnadní práci nejednomu oddělení a také celému managementu. Spolehlivý profesionál má být pravou rukou vedoucího pracovníka i nenahraditelnou pomocí pro kolegy. Vsaďte na náš seminář, který vám ukáže, jak na to!
Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.
Cíl školení
Cílem semináře je zvýšení profesionálního vystupování recepčních, asistentů/ek, jakož i office managerů a managerek, kteří zprostředkovávají první kontakt se zákazníky a klienty firmy. Musí být proto vysoce profesionální a vystupovat reprezentativně. Na semináři se zaměříme na zvýšení efektivity komunikace (osobní, telefonické i emailové) a samotnou práci asistentek/asistentů.
V rámci semináře vás naučíme, jak zvládat problematického či agresivního zákazníka/kolegu a jak lépe předvídat případné konflikty. Na názorných příkladech z praxe vám ukážeme, jak efektivně řešit problematické situace. Budeme se také věnovat lepší organizaci času.
Společně se zkušenou lektorkou si rozšíříte poznatky z oblasti business etikety. A abyste se mohli dále rozvíjet, naučíme Vás, jak lépe poznat svůj potenciál a také to, jak ho správně využít.
Komu je seminář určen
Seminář Profesionální office manager je určen především asistentům/asistentkám, office managerům/managerkám a recepčním, jak z veřejné, tak soukromé sféry. Rovněž je určen managerům a vedoucím pracovníkům, kteří zaměstnávají asistentky/asistenty.
Další informace
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou elektronické podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd.
PROGRAM CELODENNÍHO PRAKTICKÉHO ŠKOLENÍ (9,00-15,30 hod.)
1) Komunikační dovednosti – neverbální i verbální komunikace:
· Odstranění bariér v komunikaci
· Která slova podporují komunikaci a naopak
· Aktivní poslech: nástroj efektivní komunikace
· Řeč těla – co dokážu přečíst z chování druhých a co signalizovat vlastním tělem
· Jak si naklonit osoby, s nimiž komunikujeme
· Organizace času
2) Telefonická komunikace
· Zásady profesionální telefonické komunikace
· Jak se správně představit?
· Práce s hlasem
· Nejčastější chyby v telefonické komunikaci
· Zvládnuti agresivního či problémového volajícího
3) Etiketa
· Zkratky na pozvánkách – co znamenají
· Jak se vhodně oblékat
· Podávání rukou
· Tykání a vykání
+ Celý den prostor pro vaše dotazy, výměnu zkušeností a diskusi

Nakladatelství FORUM (6. patro), Praha 8
Střelničná 1861/8a, Praha 8 182 00
Zasedací místnost v 6. patře v Nakladatelství FORUM. Nakladatelství FORUM sídlí v budově SBD Praha. Místo konání je bezbariérově přístupné.
Kudy?
a) autem - z centra Prahy směr Teplice, Troja, Kobylisy
b) metrem
- trasa C Kobylisy - lze dojít pěšky nebo 1 zastávka tram č. 10 - zastávka Střelničná
c) tramvají č. 3, 10, 17 či 24- zastávka Kobylisy
d) autobusem č. 177, 152 - zastávka Kobylisy
Parkování
Doporučujeme k cestě do Nakladatelství využít MHD!
Zaparkovat zde lze v přilehlých ulicích, kde jsou parkovací automaty.