Logo AIVD
Seminář

Školení v Brně: Manažerské dovednosti pro mistry a předáky dělnických kolektivů

Špičkově vedený tým od nejdůležitější první linie

Termín: 10. 4. 2018
Místo konání: Quality Hotel Brno Exhibition Centre****

Školení v Brně: Manažerské dovednosti pro mistry a předáky dělnických kolektivů

Musíte se jako mistr či předák rychle přizpůsobovat změnám ve výrobním procesu? Bojujete s úrovní a limity svých podřízených? Naučte se na našem semináři, jak své podřízené motivovat v opakujících se situacích, jak se jim přiblížit a zároveň pro ně být autoritou.

5 490 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl semináře:

Operativní řízení výrobního procesu podléhá neočekávaným změnám a je pro každého mistra náročné a stresující. Naučte se, jak lépe komunikovat se zástupci různých oddělení, kteří sledují především svůj cíl, a hledat nové možnosti, jak motivovat své podřízené.

Optimalizace výkonu nutí mistry k detailnímu pohledu na vlohy každého jedince a na jeho optimální umístění a využití ve výrobním procesu, zvláště tehdy, není-li úroveň podřízených optimální. Po mistrovi se vyžadují analytické schopnosti, stejně jako využití citu a intuice, jimiž má ovlivňovat atmosféru v týmu, tendence a nastavení jednotlivců a rozvíjet jejich dispozice. Na semináři si osvojíte způsoby, jak dobře vést a motivovat své podřízené a jak lépe poznat sám sebe jako manažera.

Fungující pracovní tým v první linii, jeho vedení a motivace představují pro každou firmu nezbytnou základnu pro dosahování firemních cílů. Poznejte dobré zkušenosti těch, kterým se manažerská práce mistrů či předáků dlouhodobě daří.

Klikněte zde pro detailní program semináře.

Komu je seminář určen:

Seminář Manažerské dovednosti pro mistry a předáky dělnických kolektivů je určen mistrům a vedoucím pracovních týmů, kteří působí v první linii řízení zaměstnanců.

Další informace:

Jako účastník kurzu obdržíte certifikát o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd.

 

Program celodenního semináře (9:00–15:30 hod.)

    • Komunikace se zaměstnanci a jejich motivace, specifika pro mistry a předáky
    • Koučink – návody, příklady, modelové situace
    • Zvyšování výkonnosti podřízených v dělnických kolektivech
    • Styly řízení, autorita a její uplatňování
    • Preference vlastního stylu řízení; tipy pro efektivní vedení týmů
    • Konflikty (nejen) na výrobním pracovišti a jak je řešit – zvládání konfliktů, změna konfliktu v přínos
    • Situační řízení
    • Hodnocení pracovníků, jeho význam v procesu řízení
    • Řízení času – time management
    • Zvládání stresu
    • Jak vybrat nové lidi a udržet si je + využití slabých i silných stránek zaměstnanců
    • Odpovědi na vaše dotazy z praxe!

 

Mgr. Martina Chmelová

Lektorka, metodička vzdělávacích programů, koučka, poradkyně, terapeutka ve společnosti Alfa Human Service. Martina Chmelová také externě spolupracuje s časopisy Integrace a inkluze ve školní praxi a Poradce ředitelky MŠ.

Quality Hotel Brno Exhibition Centre****

Seminář se koná v prostorách Quality Hotelu Brno Exhibition Centre**** (dříve název Holiday Inn).

Hotel se nachází v bezprostřední blízkosti brněnského výstaviště, jen několik minut od centra města.

Místo konání je bezbariérově přístupné.

 

Doprava:

MHD:

  • tramvají č. 1 na Mendlovo náměstí, dále autobusem č. 84 do zastávky Velodrom

 

Autem:

  • Směr z Prahy (200 km) a z Bratislavy (150 km) - D1 dálniční exit 190, za tunelem ostře doprava dle navigačních ukazatelů s logem Holiday Inn
  • Směr z Vídně (130 km) – ukazatele na centrum a BVV (výstaviště)

GPS: 49°11'3.729"N, 16°34'49.889"E

 

Možnosti parkování:

bezplatné parkování v blízkosti hotelu.

V případě konání veletrhů, výstav či kulturních akcí na výstavišti je možnost bezplatného parkování omezena. Případně je možné využít placené služby parkovacího domu naproti Holiday Inn.


Také doporučujeme