Time management v praxi

Time management v praxi

Videokurz, díky kterému budou vaši zaměstnanci konečně stíhat

Pociťujete, že čas je pro vaše zaměstnance nedostatkové zboží? Snaží se, co můžou, ale stejně nemají dobrý pocit a nestíhají, jak by chtěli? A na konci dne akorát zjistí, že stejně neudělali tolik, co chtěli? Učiňte tomu přítrž a zařiďte, ať jsou vaši zaměstnanci efektivnější a konečně stíhají díky praktickému videokurzu!

Autor:

Pozor, čím víc zaměstnanců necháte proškolit, tím víc ušetříte!

3 a více zaměstnanců = 10% sleva

5 a více zaměstnanců = 15% sleva

7 a více zaměstnanců = 20% sleva

Počet kusů 357
Sleva 10 %15 %20 %

1 990 Kč
bez DPH a expedičních nákladů

Cíl kurzu

Videokurz poskytne účastníkům návody pro efektivnější využívání času. Zjistíte, kde ztrácíte energii a jak najít zdroje pro její získání. Na základě doporučení, tipů a rad stejně jako identifikace míst, kde v zacházení s časem nejčastěji selháváme, si vytvoříte vlastní strategii pro vnitřní spokojenost a efektivní pracovní den.

Videokurz si jednoduše spustíte na svém PC či tabletu.

Komu je kurz určen:

Seminář je určen všem, kteří potřebují být efektivnější v práci a mít pocit úspěchu a radosti z toho, co dělají.

Program videokurzu

Videokurz trvá cca 60 minut a zabývá se následujícími tématy:

  • Jak můžeme prakticky řídit čas
  • Cíle & priority
  • Umět říct NE
  • Sebe-disciplína
  • Co ve skutečnosti znamená nedostatek času
  • Žrouti času
  • Jak si udělat kontrolní časový snímek dne
  • Kolik času věnujete opravdu důležitým činnostem?
  • Analýza využití času
  • Jak snížit časové ztráty
  • Zvládání vyrušení
  • Řízení a priority
  • Křivka výkonu dle biorytmu

... a mnoho dalšího

 

Mgr. Martina Hejduková

Martina Hejduková prošla obchodními a manažerskými pozicemi v nadnárodních i českých společnostech, dlouhodobě vedla obchodní týmy s celorepublikovou působností: Kiss 98 FM, Ringier, HBO a UPS, byla generální ředitelkou společnosti Albatros. Jako zkušená lektorka se specializuje na trénink prodejních dovedností, management prodejních týmů, komunikaci a typologii klienta i prodejce. Díky zkušenostem v oblasti reklamy přednáší i marketingové dovednosti.

1 990 Kč
bez DPH a expedičních nákladů