Vzdělávací kurz: Expert na online marketing

Vzdělávací kurz: Expert na online marketing

E-mail marketing – Sociální sítě – Reklamní kampaně

Termín: 11. 8. 2021 – 18. 8. 2021
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Chcete přežít mezi dravou konkurencí? Pak je pro vaši firmu online marketing nutností! Navíc v této době, kdy se každý zákazník počítá! Jak nastavit dlouhodobě výhodnou strategii reklamy, jak firmu správně propagovat a jak pro své zákazníky vytvořit skvělý obsah, který zaujme na první dobrou? A jaké postupy vám usnadní spoustu práce? Na praktických workshopech se dozvíte, jak být vidět, úspěšně prodávat a zároveň nesypat do marketingu astronomické částky.

I za tento kurz získáte body, které se vám automaticky započítávají do naší letní akce! Více informací zde.

14 990 Kč
bez DPH

Prezenčně, nebo online? Je to na vás!

Pokud se nechcete či nemůžete zúčastnit prezenčního vzdělávacího kurzu z důvodu nařízení zaměstnavatele, karantény apod., o svůj seminář nepřijdete! Zprostředkujeme vám přímý přenos, který si jednoduše pustíte na svém PC, notebooku či telefonu. Nepřijdete ani o možnost pokládat dotazy lektorovi. Pokud už teď víte, že využijete možnosti přímého přenosu, uveďte nám prosím do objednávky heslo „přímý přenos“.

Cíl vzdělávacího kurzu:

Cílem kurzu je ukázat účastníkům, jak využít maximální potenciál online marketingu v praxi. Díky kurzu účastníci porozumí fungování Facebooku a dalších sociálních sítí, naučí se tvořit ideální obsah, který zaujme na první dobrou. Zabývat se budeme také e-mailovým marketingem, který je stále velmi spolehlivým a oblíbeným nástrojem.

Po absolvování kurzu budou účastníci schopni nastavit nejlepší variantu online marketingu, plánovat reklamní a další online kampaně a hlavně je správně vyhodnocovat. Dáme vám tipy, jak na sociálních sítích dobře komunikovat, abyste kolem své značky vytvořili komunitu spokojených zákazníků. 

Prohlédněte si detailní program.

Komu je vzdělávací kurz určen:

Vzdělávací kurz Expert na online marketing je určen všem, kdo zodpovídá za marketingové aktivity organizace, komunikaci značky a kontakt se zákazníky (nejen) na sociálních sítích. Praktické informace poskytne všem zúčastněným – ať už ze soukromého či veřejného sektoru.

Konkrétně ho ocení zejména marketingoví specialisté (i začátečníci), dále provozovatelé webových stránek nebo majitelé menších firem, kteří nemají oddělené marketingové oddělení.

Další informace:

Na jednotlivé workshopy doporučujeme účastníkům přinést vlastní notebook. Jako účastník kurzu obdržíte OSVĚDČENÍ o jeho absolvování. Tento certifikát můžete využít ve svém CV v části o odborném vzdělávání. V ceně kurzu jsou také výukové materiály k jednotlivým modulům, občerstvení a teplé obědy v průběhu celodenních seminářů, realizace a vyhodnocení závěrečného testu.

Vzdělávací kurz proběhne v souladu s aktuálními podmínkami vládního nařízení pro pořádání vzdělávacích akcí. Zaručujeme vám komorní počet účastníků a zajištění nejvyšších hygienických standardů abyste se nemusíte ničeho obávat.

Program vzdělávacího kurzu

V průběhu kurzu účastníci absolvují dva celodenní workshopy a jeden půldenní workshop, na kterých se dozví to nejdůležitější z online marketingu z praxe marketingových profíků.

Modul č. 1: celodenní workshop 11. 8. 2021; 9:00–15:00 hod.

Jak fungují sociální sítě a jak k nim přistupovat

  • Facebook

    • Jak zahrnout Facebook do strategie firmy

    • Vytváření příspěvků – kdy použít humor, jak reagovat na aktuální dění apod.

    • Preferovaný formát pro komunikaci s uživateli – DM, komentáře, reakce na hodnocení

    • Příklady dobré a špatné komunikace

    • Inzerce na Facebooku a vytvoření reklamní kampaně

    • Typy reklamy a struktura kampaně

  • Instagram

    • Jak propagovat produkt na Instagramu – způsoby, možnosti

    • Co znamená značka a jak ji vytěžit – identita, tón komunikace, publikum

    • Síťový efekt – komunity, reakce a konverze

    • Nejnovější trendy, inovace a nové funkce Instagramu pro praxi

  • LinkedIn

    • Nástroje a metody pro umisťování obsahu

    • Formát obsahu a publikace příspěvků

    • Jak být vidět na LinkedIn a dosáhnout síťového efektu

    • Reklama na LinkedIn

 

Modul č. 2: celodenní workshop 16. 8. 2020; 9:00–15:00 hod.

To nejdůležitější z copywritingu a e-mail marketingu

  • Copywriting

    • Proč je obsah tak důležitý a jak zaujmout na první dobrou

    • Základní pravidla pro vytvoření dobrého příspěvku

    • Jak komunikace ovlivňuje určení cílové skupiny a jak se přizpůsobit cílové skupině 

    • Jak psát prodejní příspěvky a v čem jsou specifické

    • Copywriting na sociálních sítích

  • E-mailový marketing

    • Proč je e-mailový marketing stále tak spolehlivým kanálem

    • Kde získat kontakty a jak vytvořit a aktualizovat databázi kontaktů

    • Možnosti automatizace a generování e-mailů

    • Zásady vytváření newsletterů a dalších propagačních materiálů rozesílaných přes e-mail

    • Doporučení a rady z praxe 

 

Modul č. 3: půldenní workshop 18. 8. 2020; 9:00–13:00 hod.

Hodnocení a sledování výsledků online kampaní

  • Stanovení a měření klíčových ukazatelů úspěšnosti kampaně

  • Interpretace výsledků a rozdílů ve výkonu na základě výběru typu kampaně

  • Unikátní funkce a doporučení pro různé typy formátů reklamy napříč sociálními sítěmi

  • Interakce různých formátů reklamy a jejich kombinovaná akce

  • Průběžné sledování výsledků, vytváření zpráv a nástrojů, které nám pomohou

  • Příklady místních a mezinárodních osvědčených postupů podle formátů a cílů reklamy

 

Modul č. 4: závěrečný test (k vyplnění na posledním workshopu)

Ing. Martin Gregar

Vystudoval marketing na Mendelově univerzitě v Brně a nyní pracuje jako konzultant online marketingu se zaměřením na sociální sítě. Mezi Martinovi největší klienty patří KDU-ČSL, Fantasyobchod.cz, Betor a pak spousta dalších menších klientů.

Ondřej Macků

Konzultant online marketingu se zaměřením na sociální sítě, který se staral v nejlepších českých digitálních agenturách o velké firmy a organizace jako je Tesco, O2, Evropa 2, L’Oréal, Ulož.to, DPD, ODS a mnoho dalších.

Praha/online

Praha/online

Je na vás, zda si vyberete prezenční seminář, nebo online formu.

Prezenčně, nebo online? Je to na vás!

Pokud se nechcete či nemůžete zúčastnit prezenčního semináře z důvodu nařízení zaměstnavatele, karantény apod., o nic nepřijdete! Zprostředkujeme vám přímý přenos, který si jednoduše pustíte na svém PC, notebooku či telefonu. Nepřijdete ani o možnost pokládat dotazy lektorce. Pokud už teď víte, že využijete možnosti přímého přenosu, uveďte nám prosím do objednávky heslo „přímý přenos“. V případě, že z důvodu aktuálních vládních nařízení nebude možné organizovat semináře v prezenční formě, proběhne školení ve formě živého vysílání.

14 990 Kč
bez DPH