Vzdělávací kurz: Komunikace na sociálních sítích s fanoušky i hatery

Vzdělávací kurz: Komunikace na sociálních sítích s fanoušky i hatery

Jak budovat komunitu a reagovat na negativní komentáře, aniž byste si uškodili

Termín: 3. 4. 2019 – 19. 4. 2019
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Snažíte se o rostoucí počet fanoušků a lajků. Najednou se ale začnou objevovat nepříjemné komentáře, špatné recenze a dotazy, o které vlastně nestojíte. Firmy se je většinou buď rozhodnou ignorovat nebo reagují útočně a brání se tak, že napadají zákazníka. Nedělejte stejnou chybu! Náš vzdělávací kurz vám na základě reálných situací z online prostředí ukáže v průběhu dvou workshopů, jak si osvojit zásady, díky nimž budete ze sociálních sítí jen těžit.

Odměňujeme za včasné objednání! Objednejte do 24. 1. 2019 a získejte slevu 15 %.

Do konce zbývá

Dny
Hodiny
Minuty
Vteřiny

10 990 Kč 9 342 Kč
bez DPH

Cíl kurzu

Naučíme vás klíčové zásady, které vám umožní řídit vaši komunikaci na sociálních sítích tak, aby rostla loajalita fanoušků a aby vás negativní komentáře nepoškodily. Kdy vůbec neodpodívat? Odpovídat všem? Probereme pro a proti a důsledky, které to s sebou nese.

Dozvíte se také, jaký volit jazyk. Měli byste odpovídat formálně, korporátně? Nebo neformálně? Nepoškodí to budovaný obraz společnosti? Na příkladech si ukážeme, jaké mantinely v neformální komunikaci byste měli dodržovat a jak formální i neformální komunikaci vnímá fanoušek/zákazník

Klikněte zde pro detailní Program semináře.

Výhody kurzu:

  • Rozšíříte základnu svých fanoušků/zákazníků a zvládnete hatery
  • Obsah, reklama a organické šíření dosahu pro vás bude hračka
  • Lépe definujete svoji cílovou skupinu
  • Budete mít přehled o tom, kdo vás sleduje a co od vás očekává
  • Naučíte se reagovat na negativní komentáře
  • Zjistíte, jak vyvolat správnou reakci fanoušků a co vám přinese
  • Interaktivní příklady a diskuse vám umožní sdílet své zkušenosti

Komu je kurz určen

Kurz je určen těm zaměstnancům, kteří se starají o obsah profilů na sociálních sítích ve svých firmách, a stejně tak všem, kdo na svých pozicích přicházejí se správou sociálních sítí do styku, včetně zástupců zákaznických oddělení.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály a občerstvení v průběhu kurzu. 

PROGRAM VZDĚLÁVACÍHO KURZU

1. Modul (Workshop) – 3. 4. 2019, 13-17h

- Jak rozšiřovat základnu fanoušků
- Obsah, reklama, organické šíření dosahu
- Definice cílového zákazníka/fanouška
- Kdo vás sleduje a co od vás očekává
- Diskuse a interaktivní praktické příklady

2. Modul (Workshop) – 10. 4. 2019, 13-17h

- Negativní komentáře a proč vznikají
- Co autoři svými negativními příspěvky sledují
- Jak reagovat na špatnou publicitu
- Důsledky, pokud firma nekomunikuje nebo odpovídá útočně
- Jak poznat správnou reakci fanoušků a co vám tato reakce přinese
- Diskuse a interaktivní praktické příklady

3. Modul (závěrečný test s výběrem z možných odpovědí) – do 19. 4. 2019

- Udělení certifikátu je podmíněno 70% úspěšností v závěrečném testu 

 

Mgr. Ivana Karhanová

Ivana Karhanová je česká podnikatelka a bývalá televizní moderátorka, ředitelka PR agentury Margetroid, mediální poradkyně a provozovatelka rodinné restaurace Králík v rádiu.

Praha

Praha

Seminář se koná v konferenčních prostorách v Praze, místo upřesníme 5 dní před konáním.

Informace k místu konání vám včas zašleme e-mailem.

10 990 Kč 9 342 Kč
bez DPH