Vzdělávací kurz: Specialista krizové komunikace

Vzdělávací kurz: Specialista krizové komunikace

Jak získat média na svou stranu i v náročných situacích

Termín: 21. 11. 2018 – 14. 12. 2018
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Firemní komunikace s médii je v dnešním světě založeném na sdílení informací zcela zásadní. Co dělat, když vás uhánějí novináři, jak se na komunikaci s nimi připravit, jak odpovídat na nepříjemné otázky? Krizová situace vyžaduje perfektně zvládnutou krizovou komunikaci – je třeba umět problém zažehnat a zvládat mediální zájem, aniž byste působili agresivně. Kurz poskytne praktické návody na téma komunikace s médii a účastníci si sami vyzkouší řešení modelové krizové situace.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.

Cíl kurzu

Firmy musí vědět, jak se vyrovnat s hrozící negativní publicitou a jak odrážet mediální útoky. Cílem vzdělávacího kurzu je účastníky naučit, jak předcházet krizovým situacím a jak je řešit, když nastanou

Výhody kurzu:

  • Dovedete předcházet krizovým komunikačním situacím
  • Zjistíte, jak fungují média a jak s nimi jednat
  • Pokud už krizová situace nastane, zvládnete ji kontrolovat
  • Poradíte si s ignorací médií a přitáhnete na sebe žádoucí pozornost
  • Budete psát skvělé tiskové zprávy
  • Pokusíte se vyřešit modelovou krizovou situaci a dostanete zpětnou vazbu
  • Získáte užitečnou příručku mediální komunikace, jejímž autorem je lektor kurzu
  • Budete se moci zúčastnit diskuse a přispět vlastními zkušenostmi

Klikněte zde pro detailní Program semináře.

Komu je kurz určen

Vzdělávací kurz je určen manažerům firem, kteří chtějí správně prezentovat svoji firmu před médii v době krize. Zároveň je určen PR specialistům a tiskovým mluvčím.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně kurzu jsou podkladové materiály, elektronická příručka Mediální komunikace pro management a občerstvení v průběhu kurzu. 

PROGRAM VZDĚLÁVACÍHO KURZU

1. Modul – 21. 11. 2018 – seminář v Praze 9:00-15:30 hod.

- Vznik krizových situací a jak jim předcházet
- Jak fungují média a jak s nimi jednat
- Jak vzniká konflikt s médiem a jak ho brzdit
- Krizová komunikace v případě emocionálně vypjatých událostí
- Jak se vypořádat s ignorací médií, jak je zaujmout
- Psaní tiskových zpráv
- Příprava tiskové konference

2. Modul samostudium

- Účastníci budou studovat z elektronické verze příručky Mediální komunikace pro management
- Získají zadání modelového případu krizové komunikace
- Sami pokusí vyřešit domácí úkol, v dalším modulu dostanou od lektora zpětnou vazbu

3. Modul – 6. 12. 2018 – webinář online 14:00-15:30 hod.

- Lektor vysvětlí řešení domácího úkolu a poskytne zpětnou vazbu
- Prohloubení doposud získaných znalostí
- Další případy krizové komunikace z praxe
- Diskuse
- Příprava na test

4. Modul – závěrečný test s výběrem z možných odpovědí (možnost vyplnění do 14. 12. 2018)

- Udělení certifikátu je podmíněno 70% úspěšností v závěrečném testu - který určitě hravě zvládnete!

 

PhDr. Vojtěch Bednář

Absovoval studium sociologie a žurnalistiky na FF UP Olomouc (2006), a rigorózi (2009). V oblasti poradenství pracuje od r. 2007 (dříve jako odborný novinář), od r. 2009 samostatně a od r. 2012 jako firemní sociolog.

Centrum Klimentská

Centrum Klimentská

Klimentská 1443/50, Praha 1 110 00

Akce se koná v prostorách Centra Klimentská (rohový žlutý dům, vchod je z vedlejší Helmovy ulice)


Doprava:

Metrem linky B do stanice Florenc. Od stanice metra následně 500 metrů pěšky do ulice Klimentská.

Tramvají do stanice Těšnov a následně 200 metrů pěšky do ulice Klimentská.

 

Parkování:

Placená parkoviště v okolí naleznete na následujících místech: Klimentská, Stárkova, Těšnov, Nábřeží Ludvíka Svobody, Florenc.

Galerie