Vzdělávací kurz: Specialista krizové komunikace s médii

Vzdělávací kurz: Specialista krizové komunikace s médii

Jak získat média na svou stranu i v náročných situacích

Termín: 25. 3. 2019 – 19. 4. 2019
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Firemní komunikace s médii je v dnešním světě založeném na sdílení informací zcela zásadní. Co dělat, když se vaše firma či instituce stane předmětem nežádoucího zájmu médií? Jak odpovídat na nepříjemné otázky? Krizová situace vyžaduje perfektně zvládnutou krizovou komunikaci – je třeba umět problém zažehnat a zvládat mediální smršť, aniž byste působili agresivně. Kurz poskytne praktické návody na téma komunikace s médii a účastníci si sami vyzkouší řešení modelové krizové situace.

Ve dvou se to lépe táhne! Přihlaste se i s kolegou a každý získáte slevu 15 %!

12 990 Kč
bez DPH

Cíl kurzu

Firmy musí vědět, jak se vyrovnat s hrozící negativní publicitou a jak odrážet mediální útoky. Cílem vzdělávacího kurzu je účastníky naučit, jak předcházet krizovým situacím a jak je řešit, když nastanou

Výhody kurzu:

  • Dovedete předcházet krizovým komunikačním situacím
  • Zjistíte, jak fungují média a jak s nimi jednat
  • Pokud už krizová situace nastane, zvládnete ji kontrolovat
  • Poradíte si s ignorací médií a přitáhnete na sebe žádoucí pozornost
  • Budete psát skvělé tiskové zprávy
  • Pokusíte se vyřešit modelovou krizovou situaci a dostanete zpětnou vazbu
  • Získáte užitečnou příručku mediální komunikace, jejímž autorem je lektor kurzu
  • Budete se moci zúčastnit diskuse a přispět vlastními zkušenostmi
  • Získáte elektronickou publikaci Krizová komunikace s médii

Klikněte zde pro detailní Program semináře.

Komu je kurz určen

Vzdělávací kurz je určen manažerům firem, kteří chtějí správně prezentovat svoji firmu před médii v době krize. Zároveň je určen PR specialistům a tiskovým mluvčím.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně kurzu jsou podkladové materiály, elektronická příručka Krizová komunikace s médii a občerstvení v průběhu kurzu. 

PROGRAM VZDĚLÁVACÍHO KURZU

1. Modul – 25. 3. 2019 – seminář v Praze 9:00-15:30 

- Vznik krizových situací a jak jim předcházet
- Jak fungují média a jak s nimi jednat
- Jak vzniká konflikt s médiem a jak ho brzdit
- Krizová komunikace v případě emocionálně vypjatých událostí
- Jak se vypořádat s ignorací médií, jak je zaujmout
- Psaní tiskových zpráv
- Příprava tiskové konference

2. Modul samostudium – od 1. 4. 2019

- Účastníci budou studovat z elektronické verze příručky Krizová komunikace s médii
- Získají zadání modelového případu krizové komunikace
- Sami pokusí vyřešit domácí úkol, v dalším modulu dostanou od lektora zpětnou vazbu

3. Modul – 10. 4. 2019 – seminář v Praze 9:00–13:00

- Lektor vysvětlí řešení domácího úkolu a poskytne zpětnou vazbu
- Prohloubení doposud získaných znalostí, rozšíření informací z knihy
- Další případy krizové komunikace z praxe
- Diskuse o tématech (nejen) z knihy, které účastníky zajímají
- Příprava na test

4. Modul – závěrečný test s výběrem z možných odpovědí (možnost vyplnění do 19. 4. 2019)

- Udělení certifikátu je podmíněno 70% úspěšností v závěrečném testu - který určitě hravě zvládnete!

 

PhDr. Vojtěch Bednář

Absovoval studium sociologie a žurnalistiky na FF UP Olomouc (2006), a rigorózi (2009). V oblasti poradenství pracuje od r. 2007 (dříve jako odborný novinář), od r. 2009 samostatně a od r. 2012 jako firemní sociolog.

Praha

Praha

Seminář se koná v konferenčních prostorách v Praze, místo upřesníme 5 dní před konáním.

Informace k místu konání vám včas zašleme e-mailem.

12 990 Kč
bez DPH