Vzdělávací kurz: Specialista nákupu

Vzdělávací kurz: Specialista nákupu

Šetřete náklady – optimalizujte logistiku – vyberte nejlepšího dodavatele

Termín: 5. 6. 2019 – 28. 6. 2019
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Význam funkce nákupu neustále roste, protože díky němu mohou firmy zásadně snížit náklady a zvýšit svou konkurenceschopnost. Úměrně tomu také rostou nároky na funkci specialisty či manažera nákupu. Cílem našeho kurzu je nabídnout ucelený pohled na problematiku nákupu, ve kterém odborní lektoři nabídnou řešení v oblasti optimalizace a logistiky nákupu a poptávkových řízeních včetně jejich elektronické podoby.

Odměňujeme za včasné objednání! Objednejte do 27. 3. 2019 a získejte slevu 20 %.

Do konce zbývá

Dny
Hodiny
Minuty
Vteřiny

14 990 Kč 11 992 Kč
bez DPH

Cíl kurzu:

Kurz je tématicky rozdělen na 3 části: optimalizace nákupu (řešení nákladů a úspor), úzká a efektivní spolupráce s logistickým oddělením a výběrová řízením a poptávky v nákupu včetně jejich elektronické podoby.

Řada organizací hledá možné úspory v optimalizaci nákupních činností. Inspirujte se, jak správně nastavit složitou proceduru firemního nákupu pomocí aktuálních rad, tipů a návodů našich odborníků. Jak sehnat nejlepší dodavatele? Kde všude se dá ušetřit? V jakých oblastech logistiky by se měl specialista nákupu vyznat, aby maximálně zefektivnil využití firemních zdrojů? Načerpejte s námi praktické zkušenosti a zjistěte, co můžete udělat lépe, aby se vaší firmě dařilo. 

Lektoři kurzu jsou renomovanými odborníky se zkušenostmi z praxe, což zaručuje správnost a aktuálnost poskytovaných podkladů. Poutavé semináře jsou vedeny interaktivním způsobem prostřednictvím konkrétních příkladů z praxe.

Klikněte zde pro detailní program kurzu.

Komu je kurz určen: 

Specialista nákupu je vhodný pro manažery logistiky, manažery nákupu, nákupčí i pro střední a vyšší management společností všech velikostí, kteří chtějí oddělení nákupu řídit a vlastní nákupní činnost realizovat na základě promyšlené strategie. Dále je určen referentům nákupu, kteří mají zájem se vzdělávat a kariérově růst. Kurz přivítají jak pracovníci výrobních podniků, tak zaměstnanci z oblasti zdravotnictví či obchodu. 

Další informace:

Jako účastník kurzu obdržíte OSVĚDČENÍ o jeho absolvování, které můžete využít ve svém CV v části o odborném vzdělávání. V ceně kurzu jsou výukové materiály k jednotlivým modulům (přístup k online i offline verzi závěrečného webináře) a vyhodnocení závěrečného testu. K získání osvědčení je třeba zodpovědět správně alespoň 70 % otázek. V rámci prezenčních seminářů je zajištěno také občerstvení a teplý oběd. 

 

Modul č. 1 – celodenní seminář (Praha, 5. 6. 2019, 9.00–15.00)

Optimalizace nákupu 

Rozdělení nákupu dle funkcí a jak na něj

  • Strategický nákup – kdy, jak a od koho nakupovat, aby došlo k dlouhodobým úsporám
  • Operativní nákup – co nastává po uzavření kontraktu s dodavatelem
  • Zásobování – minimalizujte náklady a najděte optimální stav objemu zásob
  • Nákupní controlling – jak potvrdit, že ve funguje

Moderní trendy nákupu

  • Externí databáze dodavatelů
  • Elektronické nákupní aukce

Outsourcing nákupu

  • Procesy 
  • Lidé
  • Kapacity
  • Úspory
  • Know-how
  • Ukázky z praxe

Zadání úkolu k samostatnému vypracování

 

Modul č. 2 – webinář (online, 12. 6. 2019, 10.00–11.30)

Nákup a elektronické aukce + zpětná vazba k řešení úkolu

  • Specifika elektronických aukcí
  • Na co si dát pozor
  • Zpětná vazba a diskuse k úkolu z minulého modulu

Modul č. 3 – celodenní seminář (Praha, 19. 6. 2019, 9.00–15.30) 

Logistika nákupu

Úvod do logistiky

  • Co je to logistika a jak souvisí s nákupem
  • Druhy logistiky: distribuční/výrobní
  • Logistické procesy, které musí nákupčí znát

Základy plánování skladových operací

  • Sklady a jejich funkce
  • Příjem zboží
  • Kvalitativní a kvantitativní kontrola zboží
  • Efektivita nakupovaných množství
  • Naskladnění, vyskladnění zboží
  • Zásoby a jejich význam
  • Evidence zboží

Zásoby a jejich význam

  • Maximální, minimální a pojistná zásoba
  • Nastavení optimální hladiny zásob
  • Logistické systémy – WMS, Kanban,FIFO

Forecasting a plánování

  • Předpověď prodeje/výroby
  • Plánování nákupu/výroby
  • Nákup/výroba

 Řízení kvality v procesech

  • LEAN
  • Vizuální management
  • KANBAN, 5S

 Inventury a komunikace

  • Inventura cyklická/finální
  • Inventura dokladová/fyzická
  • Interní komunikace nákup/sklad

 

 

Ing. Daniel Totušek, MBA

Daniel Totušek pracuje ve společnosti ALSENTA s.r.o.

Jiří Kunz

Majitel a jednatel společnosti CSI Logistics. V logistice působí již přes dvacet let na pozicích od supervizorských po manažerské. Spolupracoval na logistických projektech se středně velkými společnostmi i nadnárodními korporacemi (P&O Trans European, BLG Logistics, Menlo Worlwide Logistics, DB Schenker či Kraft Foods).

Praha

Praha

Seminář se koná v konferenčních prostorách v Praze, místo upřesníme 5 dní před konáním.

Informace k místu konání vám včas zašleme e-mailem.

14 990 Kč 11 992 Kč
bez DPH