Vzdělávací kurz: Strategie Employer Branding

Vzdělávací kurz: Strategie Employer Branding

Jak být atrativným zaměstnavatelem

Termín: 6. 11. 2019 – 27. 11. 2019
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Víte, jak uspět v tvrdém konkurenčním boji na trhu práce? Budujte Employer Branding, značku zaměstnavatele. Komunikace, zacílení, sociální sítě a silná firemní kultura ‒ to jsou vaše zbraně v době, kdy se lidé nebojí měnit práci, aby získali lepší podmínky. Proto musíte změnit svůj přístup k zaměstnancům, a to nejen k těm nově příchozím, ale zejména ke stávajícím. Ti totiž bez potřebných změn budou stále odcházet. Jak na to, vám poradíme na praktickém vzdělávacím kurzu.

12 990 Kč
bez DPH

Cíl kurzu

Vzdělávací kurz Strategie Employer Branding představuje ucelený vzdělávací program, který účastníky provede všemi aspekty, povinnostmi a nástrahami HR marketingu, tj. vytvoření marketingové HR strategie, plánování, zvolení promyšlené personální komunikace, včetně vizualizace její kreativní ideje. Ukážeme vám, jak snížit náklady na udržení zaměstnanců a výdaje na jejich najímání, zároveň si ukážeme, jak zvýšit produktivitu a motivaci svých pracovníků.

Na kurzu si osvojíte způsoby a principy, jak vytvořit silnou značku zaměstnavatele, která uspěje v tvrdém konkurenčním boji na trhu práce. Poradíme vám, jak dosáhnout spokojenosti zaměstnanců a analyzovat její příčiny. Zjistíte, jak přesně cílit na vybranou skupinu uchazečůVysvětlíme si, podle jakých kritérií vybírat potencionální zaměstnance. Výsledkem bude prosperující společnost, za kterou budou stát loajální zaměstnanci.

Klikněte zde pro detailní program kurzu.

Výhody kurzu:

  • Dokážete uplatnit Employer Branding v praxi, vytvoříte silnou značku zaměstnavatele
  • Osvojíte si, jak nalákat uchazeče, kteří budou pro vaši firmu přínosem a jak si ty nejlepší zaměstnance udržet.
  • Poradíte si, jak vytvořit marketingový plán značky zaměstnavatele.
  • Dozvíte se, jak rozvíjet a využívat personální komunikaci pro dosažení stanovených cílů.
  • Ovládnete harmonogram akce aneb vše musí dávat smysl
  • Obdržíte tipy, jak sladit postoje a chování zaměstnanců s vizí společnosti
  • Pochopíte, jak formovat autentickou firemní kulturu a jak ji přizpůsobit lidem, které byste chtěli mít ve své firmě.

Komu je kurz určen

Kurz Strategie Employer Branding je určen všem zaměstnavatelům, majitelům firem, zejména pak marketingovým manažerům, vedoucím pracovníkům, personalistům, obchodním manažerům, ředitelům, jednatelům a pracovníkům PR oddělení.

Užitečný bude také zástupcům obcí, kteří chtějí podpořit podnikatelské aktivity a zatraktivnit tím svůj region.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně vzdělávacího kurzu jsou podkladové materiály a občerstvení v průběhu kurzu. 

PROGRAM VZDĚLÁVACÍHO KURZU

1. Modul: SEMINÁŘ – 6. 11. 2019, 9:00-15:30

Marketingová strategie a komunikace v rámci tvorby značky zaměstnavatele

  1.  Jak využít výhod Employer Brandingu v rámci firmy
  2.  Jak vytvořit atraktivní značku zaměstnavatele a stát se tzv. „employer of choice”
  3.  Čím si udržet stávající zaměstnance a jak správně cílit na potencionální uchazeče
  4.  Jak vytvořit kladný vztah zaměstnance ke značce: povědomí, brand image, loajalita
  5.  Čím se odlišit od konkurence
  6.  Jak vybrat vhodné kanály interní a externí komunikace

2. Modul: WEBINÁŘ 14.11. 2019, 10:00-11:30

  1. Vyhodnocení domácího úkolu
  2. Prezentace vzorového řešení
  3. Zodpovídání dotazů a diskuse s účastníky

3. Modul: SEMINÁŘ – 27. 11. 2019, 9:00-15:30

Silná firemní kultura a zlepšení výkonu firmy

  1. Vize, mise a hodnoty firmy
  2. Firma jako systém – stanovení strategických cílů společnosti 
  3. Vymezení a význam firemní kultury
  4. Vnější a vnitřní funkce firemní kultury
  5. Externí a interní propagace firemní kultury
  6. Jak se odlišit od konkurence
  7. Image firmy – postavení firmy v očích ostatních

3. Modul: Závěrečný test s výběrem z možných odpovědí

 

 

Martin Hradský

Martin Hradský

Martin Hradský se dlouhodobě věnuje systémům zlepšování. Vede a podílí se na optimalizačních projektech ve firmách jak v České republice, tak i na Slovensku. Specializuje se na rozvojové vzdělávání týmů a jednotlivců. Ukazuje cestu, jak budovat inovativní podniky díky zapojení zaměstnanců na všech úrovních organizační struktury. Externě nejčastěji pracuje ve výrobních podnicích, interně působí jako personální ředitel.

Praha

Praha

Seminář se koná v konferenčních prostorách v Praze, místo upřesníme 5 dní před konáním.

Informace k místu konání vám včas zašleme e-mailem.

12 990 Kč
bez DPH