Webinář: Elektronická fakturace za plnění smlouvy na VZ od 1. 4. 2019

Webinář: Elektronická fakturace za plnění smlouvy na VZ od 1. 4. 2019

Nové požadavky, omezení a změny v aplikační praxi zadavatelů a dodavatelů

Termín: 5. 3. 2019
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

V návaznosti na evropskou právní úpravu zakazuje ZZVZ zadavatelům odmítnout elektronickou fakturu z důvodu jejího formátu. To od dubna 2019 platí pro všechny veřejné zadavatele u všech smluv na veřejnou zakázku uzavřenou podle ZZVZ. JUDr. Lenka Matochová z MMR proto v rámci online webináře představí zadavatelům pravidla pro elektronickou fakturaci, vysvětlí pojem „evropský standard elektronické faktury“, upřesní dopad na praxi a doporučí, jak se připravit.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.

Cíl webináře

Zadavatelé a dodavatelé se musí připravit na to, že důraz na elektronickou komunikaci má přesah i do smluvní fáze životního cyklu veřejné zakázky. Zákon o zadávání veřejných zakázek (ZZVZ) v některých ohledech přesahuje do období po ukončení zadávacího řízení na veřejnou zakázku. V návaznosti na evropskou právní úpravu ZZVZ zadavatelům zakazuje odmítnout elektronickou fakturu z důvodu jejího formátu.

Tento zákaz sice není paušální a uplatní se jen u určitého typu elektronických faktur, platí zato pro všechny veřejné zadavatele u všech smluv na veřejnou zakázku uzavřenou podle ZZVZ. Předmětné ustanovení ZZVZ má odloženou účinnost a zadavatelé se jím dosud nemuseli  zabývat, v dubnu 2019 ale účinnosti nabude.

Webinář pod vedením Lenky Matochové z MMR ČR vás proto včas provede správnou přípravou a upozorní na důsledky pro vaši aplikační praxi, tak aby vás blížící se změny ani pojmy jako evropský standard elektronické faktury nepřekvapily.

Komu je webinář určen

Webinář je určen pracovníkům zadavatele zodpovědné za veřejné zakázky a také dodavatelům, kteří se hodlají účastnit soutěží o veřejnou zakázku.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně webináře je nahrávka dostupná po dobu 3 měsíců, kterou můžete zhlédnout opakovaně.

 

 

 

 

Program ONLINE webináře (10:00–11:30 HOD.)

Webinář se skládá ze 60minutového výkladu lektorky a 30minutové diskuse nad vašimi dotazy, které během výkladu snadno vložíte do chatu.

Den před konáním webináře od nás obdržíte e-mailem internetový odkaz s veškerými instrukcemi pro přihlášení do virtuální školicí místnosti. Není to nic složitého!

Po skončení webináře obdržíte odkaz na nahrávku, ke které se v klidu můžete vracet.

 

Z obsahu webináře:

Pravidla pro elektronickou fakturaci od 1. 4. 2019, která plynou ze ZZVZ a evropské legislativy

Co znamená a obnáší "evropský standard elektronické faktury"

Zákaz odmítnout elektronickou fakturu z důvodu jejího formátu

Konkrétní dopady do aplikační praxe zadavatelů a dodavatelů

Jak se na změnu v průběhu března připravit

Velký prostor bude vyhrazen pro vaše konkrétní dotazy

 

JUDr. Lenka Matochová

Je právničkou Odboru práva veřejných zakázek a koncesí MMR.

Online - přímý přenos

Online - přímý přenos

Webinář probíhá online, technické pokyny Vám zašleme e-mailem.

Místo konání:

Webinář je interaktivní online seminář, jehož přenos budete sledovat na svém PC - pohodlně ve Vaší kanceláři bez nutnosti jakéhokoli dojíždění. A nejen to. Budete moci klást lektorovi i své otázky. Je to technicky velmi jednoduché – informace, jak se připojit, obdržíte včas od našeho zákaznického servisu emailem.

Ke sledování webináře si najděte klidné tiché místo. Přesvědčte se, že máte k dispozici potřebné vybavení ve funkčním stavu: počítač, monitor, sluchátka nebo reproduktory, internetové připojení alespoň 256kbps (doporučujeme však 512kbps), běžný 32 bitový webový prohlížeč (nedoporučujeme Google Chrome) a nainstalovaný Adobe Flash Player ve verzi 11.2 nebo vyšší.