Webinář: Náležitosti účetních dokladů v roce 2019 – tipy a rady z praxe kontrolorky veřejné správy

Webinář: Náležitosti účetních dokladů v roce 2019 – tipy a rady z praxe kontrolorky veřejné správy

Co musí účetní doklady obsahovat a v čem se v praxi nejvíce chybuje

Termín: 2. 4. 2019
Místo konání: Název místa konání

Webinář se věnuje účetní oblasti ve veřejné správě, a to konkrétně nakládání s účetními doklady, jejich formální stránce a případům porušení z kontrolní praxe. Zaměřuje se na problémy z aktuálního období formou porovnání více účetních dokladů a poskytnutím odpovědí na nejčastější otázky zaměstnanců veřejné správy.

Ve dvou se to lépe táhne! Přihlaste se se svým kolegou a získejte slevu 15 %.

2 290 Kč
bez DPH

Cíl webináře

Webinář Náležitosti účetních dokladů v roce 2019 – tipy a rady z praxe kontrolorky veřejné správy se zaměřuje na nejožehavější otázky z praxe týkajících se formální stránky účetních dokladů. 

 

Webinář odpovídá na nejčastější otázky z praxe, a to například: 

  1. Co všechno má obsahovat účetní doklad? 
  2. Co dělat v případě, že dostanete fakturu elektronicky? 
  3. Musí doklad obsahovat i předkontaci?
  4. Jaké jsou podstatné náležitosti při vyplňování likvidačního listu? 
  5. Jaké jsou změny v rámci obsahové stránky účetních dokladů?  

Lektorka čerpá při prezentaci z vlastní mnohaleté kontrolní činnosti. 

 

Klikněte zde pro detailní program webináře. 

Komu je webinář určen

Webinář Náležitosti účetních dokladů v roce 2019 – tipy a rady z praxe kontrolorky veřejné správy je vhodný pro subjekty veřejné správy ve státní správě i samosprávě. Je určen zaměstnanům rozpočtových organizací a zřizovatelům (obce, města, státní organizace, vyšší územní celky).  

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně webináře je nahrávka dostupná po dobu 3 měsíců, kterou můžete zhlédnout i opakovaně.

Program ONLINE webináře (10:00–11:30 HOD.)

Webinář se skládá z cca 60minutové přednášky a cca 30minutové diskuse nad vašimi dotazy. Den před konáním webináře od nás obdržíte e-mailem internetový odkaz s veškerými instrukcemi pro přihlášení do naší virtuální seminární místnosti - není to nic těžkého! 

Z obsahu webináře:

  1. Účetní doklady a jejich náležitosti
  2. Časté otázky z praxe
  3. Kontrolní zjištění z praxe posledních roků týkající se účetních dokladů a jejich náležitostí
  4. Otázky účastníků
Online - přímý přenos

Online - přímý přenos

Webinář probíhá online, technické pokyny Vám zašleme e-mailem.

Místo konání:

Webinář je interaktivní online seminář, jehož přenos budete sledovat na svém PC - pohodlně ve Vaší kanceláři bez nutnosti jakéhokoli dojíždění. A nejen to. Budete moci klást lektorovi i své otázky. Je to technicky velmi jednoduché – informace, jak se připojit, obdržíte včas od našeho zákaznického servisu emailem.

Ke sledování webináře si najděte klidné tiché místo. Přesvědčte se, že máte k dispozici potřebné vybavení ve funkčním stavu: počítač, monitor, sluchátka nebo reproduktory, internetové připojení alespoň 256kbps (doporučujeme však 512kbps), běžný 32 bitový webový prohlížeč (nedoporučujeme Google Chrome) a nainstalovaný Adobe Flash Player ve verzi 11.2 nebo vyšší.

2 290 Kč
bez DPH