Cíl webináře
Spisová služba je páteřním systémem každé organizace. Dokumenty, které tímto systémem obíhají, mají právní, ekonomickou a někdy i historickou hodnotu. V praxi mívá vše na starosti velmi málo pracovníků a to ještě jako nedůležitý přívažek k řadě dalších povinností. Závažnost problémů se projeví v krizových situacích, jakými jsou kontrola ze strany nadřízeného orgánu, nutnost vyhledat dokument, který má potvrdit nějaké právo atd.
Jak správně implementovat leckdy nepřehledné právní předpisy, zejména archivní zákon a prováděcí vyhlášky, na všechny dokumenty, kterými jsou organizace zahlcovány? Kde hledat informace?
Cílem webináře Nejčastější problémy při vedení spisové služby je pomoci vám tyto a další obtíže v praxi efektivně řešit. Kromě jiného vám poradíme, jak spolupracovat s odborníky z archivů, kteří jsou metodicky připraveni vám pomoci, aby vše bylo v souladu s právními předpisy.
Klikněte zde pro detailní Program webináře. S obchodními pomínkami se můžete seznámit zde.
Komu je webinář určen
Webinář Nejčastější problémy při vedení spisové služby je určen veřejnoprávním původcům (územní samosprávné celky, jimi založené či zřízené právnické osoby či organizační složky, školy, státní příspěvkové organizace apod.). Účastníci by měli mít jisté zkušenosti s vedením spisové služby a prováděním skartačního řízení. Předpokládá se základní orientace v problematice i terminologii. Webinář je vhodný pro pracovníky podatelen a spisoven nebo administrativní pracovníky menších původců, kteří agendu vedení spisové služby vykonávají.
Další informace
Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně webináře je nahrávka dostupná po dobu 3 měsíců, kterou můžete zhlédnout i opakovaně.