Webinář: Nejčastější typy konfliktů na pracovišti a jejich řešení

Webinář: Nejčastější typy konfliktů na pracovišti a jejich řešení

Změňte konflikt v pozitivní změnu, která stabilizuje váš pracovní kolektiv

Termín: 24. 6. 2014
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Potenciální konflikty vznikají všude tam, kde je více lidí, kteří spolu musí trávit delší dobu a řešit zadané problémy a úkoly. Idylický pracovní kolektiv, v němž se nevyskytují žádné střety mezi zaměstnanci, neexistuje. Poznejte způsoby, jak se účinně vypořádat s problematickými situacemi a kontrolovat své emoce tak, aby se vyřešený konflikt nakonec stal přínosem pro vaše zájmy i okolí.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.

Cíl webináře

Konflikty na pracovišti často vedou až ke ztrátě kvalifikovaných zaměstnanců nebo ke snížení produktivity práce. Mnohdy však stačí vyjasnit si rozdílná stanoviska a definovat konkrétní problém. Nenechte se ovládnout emocemi a zaměřte se i na obsahovou stránku konfliktu, abyste našli nejúčinnější řešení v co nejkratším čase.

Cílem webináře Nejčastější typy konfliktů na pracovišti a jejich řešení je představit si možné typy konfliktů a metody jejich eliminace. Seznámíme se se styly ovlivňování, najdeme si svůj preferenční styl a ukážeme si užitečné a praktické techniky při jejich řešení.

Naučíme se také předcházet zbytečným sporům a s těmi, které nastanou, pracovat konstruktivně tak, aby vedly k závěru, s nímž se dá dál pracovat. Ukážeme si, jak nepodléhat emocím, jak se vyhnout neužitečným stereotypům, jak jednat racionálně a s nadhledem a především jak formulovat své názory bez napadání druhých.

Klikněte zde pro detailní Program webináře. S obchodními pomínkami se můžete seznámit zde.

Komu je webinář určen

Webinář Nejčastější typy konfliktů na pracovišti a jejich řešení je určen všem, kteří přicházejí do styku s konfliktním jednáním, užitečný bude především vedoucím pracovníkům, HR manažerům a personalistům.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně webináře je nahrávka dostupná po dobu 3 měsíců, kterou můžete zhlédnout i opakovaně.

Program ONLINE webináře (10,00 – 11,30 HOD.)

Webinář se skládá ze 45 minutové přednášky a 45 minutové diskuse nad vašimi dotazy. 1 den před konáním webináře od nás obdržíte emailovou poštou internetový odkaz s veškerými instrukcemi pro přihlášení do naší virtuální seminární místnosti. 

 

Z obsahu webináře:

1.    Anatomie konfliktu
  • Co je konflikt
  • Typy konfliktů
2.    Důsledky neřešení konfliktů
3.    Způsoby přístupu ke konfliktním situacím
  • Teorie kooperace
4.    Komunikace v konfliktních situacích
5.    Komunikační módy
6.    Styly ovlivňování
7.    Vlastní preferenční styl

Ing. Štěpánka Uličná, Ph.D.

Štěpánka Uličná, specialistka v oblasti managementu a personalistiky, v současnosti vede poradenský tým zaměřený na prosazování nových personálních strategií a realizaci personálních auditů.

Online - přímý přenos

Online - přímý přenos

Webinář probíhá online, technické pokyny Vám zašleme e-mailem.

Místo konání:

Webinář je interaktivní online seminář, jehož přenos budete sledovat na svém PC - pohodlně ve Vaší kanceláři bez nutnosti jakéhokoli dojíždění. A nejen to. Budete moci klást lektorovi i své otázky. Je to technicky velmi jednoduché – informace, jak se připojit, obdržíte včas od našeho zákaznického servisu emailem.

Ke sledování webináře si najděte klidné tiché místo. Přesvědčte se, že máte k dispozici potřebné vybavení ve funkčním stavu: počítač, monitor, sluchátka nebo reproduktory, internetové připojení alespoň 256kbps (doporučujeme však 512kbps), běžný 32 bitový webový prohlížeč (nedoporučujeme Google Chrome) a nainstalovaný Adobe Flash Player ve verzi 11.2 nebo vyšší.