Logo AIVD
Webinář

Webinář: Nový postup ve zjednodušeném podlimitním řízení u veřejných zakázek

Jak správně postupovat u zjednodušeného podlimitního řízení po novele zákona?

Termín: 5. 12. 2012
Místo konání: Online – živý přenos

Webinář: Nový postup ve zjednodušeném podlimitním řízení u veřejných zakázek

Transparentní novela zákona o veřejných zakázkách zavedla u zjednodušeného podlimitního řízení některé novinky, které zadávací praxe dosud neznala. Seznamte se důkladně s novou podobou zjednodušeného podlimitního řízení z praktického pohledu zadavatele a dodavatele na našem webináři.

990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl webináře:

Cílem webináře Nový postup ve zjednodušeném podlimitním řízení u veřejných zakázek je ukázat Vám, jak může novela ZVZ ulehčit postup v administraci zadavatelům i dodavatelům, pokud bezchybně využívají nové nástroje. Víte například, jaké doklady může kdy zadavatel požadovat, jak je posuzovat či jakým způsobem lze dožádat chybějící prohlášení? Co když se v nabídce objeví neočekávané doklady? A které povinnosti po novele zákona odpadly?

Budeme se podrobně věnovat novému prokazování kvalifikace, upozorníme Vás na nástrahy posouzení a povinné součinnosti při uzavírání smlouvy.  Zprostředkujeme Vám praktické návody, jak postupovat v situacích, které mohou na základě nových pravidel nastat. Dále se budeme zabývat novými procesními pravidly ve vztahu k doručování a námitkovému řízení. Zvláštní část budeme věnovat způsobu uveřejňování výzvy.

Klikněte zde pro detailní Program webináře. S obchodními pomínkami se můžete seznámit zde.

Komu je webinář určen:

Webinář Nový postup ve zjednodušeném podlimitním řízení u veřejných zakázek je určen především zástupcům zadavatelů. Cenné informace však poskytne také dodavatelům, kteří se o podlimitní zakázky ucházejí.

Program ONLINE webináře (10,00 – 11,30 hod.):

Webinář se skládá ze 45 minutové přednášky a 45 minutové diskuse nad Vašimi dotazy. 1 den před konáním webináře od nás obdržíte emailovou poštou internetový odkaz s veškerými instrukcemi pro přihlášení do naší virtuální seminární místnosti.  

Z obsahu webináře:

1. Kvalifikace ve zjednodušeném podlimitním řízení
  • změna u kvalifikace
  • jak posoudit kvalifikaci
  • jak postupovat u kvalifikace před uzavřením smlouvy
  • posouzení a obsah čestných prohlášení
2. Doručování a uveřejňování
  • používání profilu
  • náležitosti profilu
  • obsah uveřejnění
  • nové uveřejňovací povinnosti
3. Námitky
  • úprava lhůt
  • zvláštnosti vyřizování námitek         
4. Novelizované postupy
  • použitelnost řízení
  • posuzování nabídek
  • součinnost při uzavírání smlouvy

JUDr. Mgr. Vlastimil Fidler

Vlastimil Fidler je ředitelem odboru práva veřejných zakázek a koncesí na Ministerstvu pro místní rozvoj ČR. Je spoluautorem veřejnozakázkové legislativy, včetně zákona o zadávání veřejných zakázek účinného od 1. 10. 2016. Jako metodik veřejných zakázek se věnuje otázkám výkladu a aplikace zákona a přednáškové činnosti. Patří k našim nejoblíbenějším lektorům.

Online – živý přenos

Místo konání:

Živé vysílání je interaktivní online seminář, jehož přenos budete sledovat na svém PC, notebooku nebo tabletu - pohodlně ve vaší kanceláři nebo doma bez nutnosti jakéhokoli dojíždění. A nejen to. Budete moci klást lektorovi i své otázky. Je to technicky velmi jednoduché – informace, jak se připojit, obdržíte včas od našeho zákaznického servisu e-mailem.


Také doporučujeme