Workshop: Age management – řešení personální krize

Workshop: Age management – řešení personální krize

Využijte schopnosti zaměstnanců v každém věku!

Termín: 2. 10. 2019
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

V současné době rekordně nízké nezaměstnanosti české firmy pochopily, že řízení lidí s ohledem na jejich věk je nejlepší způsob, jak řešit personální krizi. Jak si pracovníky různých generací udržet a pochopit jejich hodnoty i obavy? V jakých oblastech panují ohledně věku nejčastější mýty a jak se s nimi vypořádat? Na prakticky zaměřeném workshopu se dozvíte, jak díky age managementu zvýšit produktivitu pracovníků a omezit fluktuaci!

Ve dvou se to lépe táhne! Přihlaste se se svým kolegou a získejte slevu 15 %.

5 490 Kč
bez DPH

Cíl workshopu:

Workshop je věnován otázkám nahlédnutí současného vývoje pracovního trhu různými úhly pohledu. Zaměří se na motivaci lidí a důvody, proč ve firmě chtějí pracovat či nikoli, příležitosti mezigenerační spolupráce a propojení různých věkových kategorií v profesních týmech i významu age managementu v českém kontextu. Účastníci budou aktivně zapojeni do práce s hodnotami jednotlivých generací, dozvědí se důležité informace týkající se  generací babyboomers, X, Y, Z, budou moci porozumět jejich charakteristickým rysům i možnostem, jak je motivovat, zlepšit týmovou práci i obecně mezilidské vztahy.

Nahlédneme na problematiku nežádoucích projevů na pracovišti, soustředíme se na pozitivní práci s věkem v každé životní etapě pracovního života a zaměříme se na praxi tak, aby v ní dobré mezigenerační vztahy a podpora pracovní schopnosti i vzájemná spolupráce byly významným přínosem.

Klikněte zde pro detailní program semináře.

Komu je workshop určen:

Workshop Workshop: Age management – řešení personální krize je určen zástupcům firem, personálním manažerům, personalistům, zájemcům na pozicích pracujících s lidmi a všem, kteří chtějí více porozumět procesu stárnutí v rámci evropského demografického vývoje i situaci českého pracovního trhu, zajímají se o tipy k řešení problematiky zaměstnanosti tak, aby jejich organizace byly životaschopné i konkurenceschopné, a kteří uvítají nejnovější poznatky i interaktivní diskuzi a prostor pro sdílení svých zkušeností.

Další informace:

Jako účastník kurzu obdržíte certifikát o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd.

Program celodenního workshopu (9:00–15:30 hod.)

      1. Age management – s čím vlastně přišli Finové?
      2. Demografický vývoj a budoucí nevyhnutelné změny v řízení s ohledem na věk a schopnosti zaměstnanců
      3. Mezigenerační vztahy, generace od BB až po Z – hodnoty spjaté s věkem
      4. Zaměstanec a věk – postoje ke stárnutí, věková diskriminace, věkové stereotypy, situace v ČR
      5. Nežádoucí jevy problémového chování na pracovišti a co s nimi
      6. Principy fungující komunikace ve vztahu k věku při vedení lidí i v rámci týmové spolupráce
      7. Výhody a zisky – příklady pozitivního užitku z uplatňování age managementu
PhDr. Milada Záborcová, Ph.D.

PhDr. Milada Záborcová, Ph.D.

Působí jako konzultantka a lektorka komunikačních dovedností. Posledních několik let se intenzivně zabývá problematikou age managementu, mezigenerační spolupráce a pozitivního zohlednění věku a potenciálu lidí.

Praha

Praha

Seminář se koná v konferenčních prostorách v Praze, místo upřesníme 5 dní před konáním.

Informace k místu konání vám včas zašleme e-mailem.

5 490 Kč
bez DPH