Workshop: Efektivní asertivní komunikace v praxi

Workshop: Efektivní asertivní komunikace v praxi

Zvládněte náročné situace a konflikty (nejen) na pracovišti

Termín: 10. 4. 2018
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Stresují vás setkání s nepříjemnými klienty? Vytáčejí vás kolegové či podřízení? Máte pocit, že na vás útočí, využívají vás – ale vy se nedokážete bránit? Naučte se zvládat konflikty a prosadit svůj názor. Suchá teorie vám nepomůže, náš interaktivní seminář se zkušenou koučkou ano! Přijďte na opakování úspěšného kurzu.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.

Cíl školení

Cílem semináře je naučit účastníky rozeznat asertivitu od agresivity, naučit se, jak konflikty ovlivňují člověka, jak je zvládat, jak se chovat asertivně a řešit náročné situace. Účastníci si rozšíří informace o vzniku, působení a důsledcích konfliktu. Seznámíte se s formami a způsoby, jak konflikty řešit a předcházet jim.

Na semináři se naučíte jak zvládat kritiku či problémovou komunikaci. Nepříjemní a nespokojení zákazníci již nebudou vaší noční můrou, ale budete vědět, jak s nimi vést rozhovor, aniž byste se dostali do patové situace. V rámci semináře vám přiblížíme problematiku konflikt managementu a budete sami identifikovat svůj styl zacházení s konfliktem. Osvojíte si tvůrčí a konstruktivní postoje k řešení neshod mezi lidmi.

Prohlédněte si detailní program semináře.

Komu je seminář určen

Školení je určeno všem zaměstnancům všech úrovní, jejichž práce vyžaduje společenskou obratnost a bezprostřední komunikaci. Těm, kteří jsou vystaveni psychické zátěži v práci a musí být schopni prosazovat své názory a působit na jiných nekonfliktní cestou.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou elektronické podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. 

PROGRAM CELODENNÍHO PRAKTICKÉHO ŠKOLENÍ (9,00-15,30 hod.)

Konflikty na pracovišti:

  • Metody, jak jim předcházet
  • Způsoby, jak je řešit
  • Komunikační zlozvyky a jak je eliminovat

Kritika v praxi:

  • Jak na ni reagovat
  • Jak ji příjímat
  • Jak konstruktivně kritizovat

Asertivita v praxi:

  • Co konkrétně obnáší
  • Asertivní lidská práva a formy chování

Asertivní komunikační techniky a efektivní komunikace:

  • Konkrétní rady a návody
  • Modelové situace a praktické ukázky

Celý den prostor pro vaše dotazy, výměnu zkušeností a diskusi

Mgr. Zdenka Tmějová

Zdenka Tmějová je absolventkou katedry filosofie a psychologie FF UK v Praze. Psychologickou praxi získala na pozici psycholožky Magistrátu hlavního města Prahy. Dále působila jako konzultantka ve společnosti pro personální poradenství Axion s. r. o. Prošla výcvikem v GESTALT terapii, Kognitivně-behaviorální terapii a NLP (Neurolingvistické programování). Několik let pracovala na pozici projektové manažerky ve velké vzdělávací společnosti.

Hotel Troja

Hotel Troja

Trojská 2232/1, Praha 180 00

Seminář se koná v Hotelu Troja****Místo konání je bezbariérově přístupné.

GPS kódy: 50°7'18.133"N, 14°27'15.319"E

Kudy?

a) autem - z centra Prahy směr Teplice, Troja, Kobylisy, Hotel Troja

b) metrem

    • trasa C Kobylisy - lze pak dojít pěšky nebo 1 zastávka tramvají č. 10, 17 či 24 - zastávka Ke Stírce

c) tramvají č. 3, 10, 17 či 24- zastávka Ke Stírce

d) autobusem č. 102 - zastávka Kobyliské náměstí

 

Parkování

Doporučujeme k cestě do hotelu využít MHD, neboť parkování je v této oblasti možné pouze prostřednictvím parkovacích automatů.

Hotel nabízí placená parkovací místa za 150 Kč/den.

Galerie