Workshop: Efektivní asertivní komunikace v praxi

Workshop: Efektivní asertivní komunikace v praxi

Zvládněte náročné situace a konflikty (nejen) na pracovišti

Termín: 9. 4. 2019
Přednáší:

Stresují vás setkání s nepříjemnými klienty? Vytáčejí vás kolegové či podřízení? Máte pocit, že na vás útočí, využívají vás – ale vy se nedokážete bránit? Naučte se zvládat konflikty a prosadit svůj názor. Suchá teorie vám nepomůže, náš interaktivní seminář se zkušenou koučkou ano! Přijďte na opakování úspěšného kurzu.

Odměňujeme za včasné objednání! Objednejte do 19. 3. 2019 a získejte slevu 10 %.

Do konce zbývá

Dny
Hodiny
Minuty
Vteřiny

5 490 Kč 4 941 Kč
bez DPH

Cíl školení

Cílem semináře je naučit účastníky rozeznat asertivitu od agresivity, naučit se, jak konflikty ovlivňují člověka, jak je zvládat, jak se chovat asertivně a řešit náročné situace. Účastníci si rozšíří informace o vzniku, působení a důsledcích konfliktu. Seznámíte se s formami a způsoby, jak konflikty řešit a předcházet jim.

Na semináři se naučíte, jak zvládat kritiku či problémovou komunikaci. Nepříjemní a nespokojení zákazníci již nebudou vaší noční můrou, ale budete vědět, jak s nimi vést rozhovor, aniž byste se dostali do patové situace. V rámci semináře vám přiblížíme problematiku conflict managementu a budete sami identifikovat svůj styl zacházení s konfliktem. Osvojíte si tvůrčí a konstruktivní postoje k řešení neshod mezi lidmi.

Prohlédněte si detailní program semináře.

Komu je seminář určen

Školení je určeno všem zaměstnancům všech úrovní, jejichž práce vyžaduje společenskou obratnost a bezprostřední komunikaci. Těm, kteří jsou vystaveni psychické zátěži v práci a musí být schopni prosazovat své názory a působit na jiných nekonfliktní cestou.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou elektronické podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. 

PROGRAM CELODENNÍHO PRAKTICKÉHO ŠKOLENÍ (9,00-15,30 hod.)

Konflikty na pracovišti:

  • Metody, jak jim předcházet
  • Způsoby, jak je řešit
  • Komunikační zlozvyky a jak je eliminovat

Kritika v praxi:

  • Jak na ni reagovat
  • Jak ji příjímat
  • Jak konstruktivně kritizovat

Asertivita v praxi:

  • Co konkrétně obnáší
  • Asertivní lidská práva a formy chování

Asertivní komunikační techniky a efektivní komunikace:

  • Konkrétní rady a návody
  • Modelové situace a praktické ukázky

Celý den prostor pro vaše dotazy, výměnu zkušeností a diskusi

Mgr. Zdenka Tmějová

Zdenka Tmějová je absolventkou katedry filosofie a psychologie FF UK v Praze. Psychologickou praxi získala na pozici psycholožky Magistrátu hlavního města Prahy. Dále působila jako konzultantka ve společnosti pro personální poradenství Axion s. r. o. Prošla výcvikem v GESTALT terapii, Kognitivně-behaviorální terapii a NLP (Neurolingvistické programování). Několik let pracovala na pozici projektové manažerky ve velké vzdělávací společnosti.

5 490 Kč 4 941 Kč
bez DPH