Workshop: Efektivní asertivní komunikace v praxi

Workshop: Efektivní asertivní komunikace v praxi

Zvládněte náročné situace a konflikty (nejen) na pracovišti

Termín: 29. 11. 2019
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Stresují vás setkání s nepříjemnými klienty? Vytáčejí vás kolegové či podřízení? Máte pocit, že na vás útočí, využívají vás – ale vy se nedokážete bránit? Naučte se zvládat konflikty a prosadit svůj názor. Suchá teorie vám nepomůže, náš interaktivní seminář se zkušenou koučkou ano! Přijďte na opakování úspěšného kurzu a zjistěte, jak zvládat emoce a vyvarovat se zlozvykům.

5 490 Kč
bez DPH

Cíl školení

Cílem semináře Efektivní asertivní komunikace je naučit účastníky rozeznat asertivitu od agresivity, naučit se, jak konflikty ovlivňují člověka, jak je zvládat, jak se chovat asertivně a řešit náročné situace. Účastníci si rozšíří informace o vzniku, působení a důsledcích konfliktu. Seznámí se s formami a způsoby, jak konflikty řešit a předcházet jim a zjistí, jak rozšířit techniku odmítání a říkání ne sami sobě i na nepřiměřené požadavky okolí.

Seminář účastníkům také ukáže, jak zvládat kritiku či problémovou komunikaci. Nepříjemní a nespokojení zákazníci již nebudou vaší noční můrou, ale budete vědět, jak s nimi vést rozhovor, aniž byste se dostali do patové situace. V rámci semináře si účastníci rovněž osvojí tvůrčí a konstruktivní postoje k řešení neshod mezi lidmi a ujasní si, jaké povinnost a práva máme v asertivní komunikaci.

Prohlédněte si detailní program semináře.

Komu je seminář určen

Školení je určeno všem zaměstnancům všech úrovní, jejichž práce vyžaduje společenskou obratnost a bezprostřední komunikaci. Těm, kteří jsou vystaveni psychické zátěži v práci a musí být schopni prosazovat své názory a působit na jiných nekonfliktní cestou.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou elektronické podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd. 

PROGRAM CELODENNÍHO WORKSHOPU (9,00-15,00 hod.)

1. Asertivita jako tvořivý komunikační styl
  • Proč právě asertivita?

  • Asertivita a konflikty

  • Způsoby, jak asertivitou řešit různé situace

  • Komunikační zlozvyky a jak je eliminovat

2. Kritika v praxi
  • Jak na ni reagovat

  • Jak ji příjímat

  • Jak konstruktivně kritizovat

3. Asertivita v praxi
  • Diplomatické „NE“ v různých situacích

  • Asertivní lidská práva a formy chování

4. Asertivní komunikační techniky a efektivní komunikace:
  • Použití asertivních technik v praxi

  • Modelové situace a praktické ukázky

+ celý den prostor pro vaše dotazy, výměnu zkušeností a diskusi

Mgr. Zdenka Tmějová

Zdenka Tmějová je absolventkou katedry filosofie a psychologie FF UK v Praze. Psychologickou praxi získala na pozici psycholožky Magistrátu hlavního města Prahy. Dále působila jako konzultantka ve společnosti pro personální poradenství Axion s. r. o. Prošla výcvikem v GESTALT terapii, Kognitivně-behaviorální terapii a NLP (Neurolingvistické programování). Několik let pracovala na pozici projektové manažerky ve velké vzdělávací společnosti.

Praha

Praha

Seminář se koná v konferenčních prostorách v Praze, místo upřesníme 5 dní před konáním.

Informace k místu konání vám včas zašleme e-mailem.

5 490 Kč
bez DPH