Logo AIVD
Seminář

Workshop: Happiness management v praxi

aneb jak získat šťastné zaměstnance

Termín: 17. 5. 2018
Místo konání: Hotel Troja

Workshop: Happiness management v praxi

Happiness management, firemní kultura nebo osobní růst jsou témata na vzestupu. V době, kdy je nejnižší nezaměstnanost za posledních několik let, si vybírají spíše uchazeči než zaměstnavatelé. Na trhu práce je také potřeba vnímat nové generace. Jak se stát přitažlivým zaměstnavatelem? Jak si zaměstnance udržet? Happiness management a podpora osobního štěstí zaměstnanců jsou trendem, který může být odpovědí na měnící se hodnoty zaměstnanců.

5 490 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl workshopu

Cílem workshopu Happiness management aneb spokojení zaměstnanci = úspěšná firma je seznámit vás s úkoly manažera štěstí, neboť statistiky nejúspěšnějších světových podniků a týmů ukazují, že atmosféra, ve které lidé pracují, má na jejich produktivitu a kreativitu zcela zásadní vliv.

Proto je v úspěšných firmách jako O2, IBM, Zoot či Liftago pozice happiness managera klíčová. Seznamte se s jeho pracovními úkoly, mezi které patří budování a udržování týmů v souladu s hodnotami firmy, udržování dobré nálady na pracovišti a posuzování osobnosti kandidátů a jejich ztotožnění s firemní kulturou, a aplikujte je v praxi Vaší firmy!

Nedílným cílem workshopu jsou konkrétní ukázky, které Vám napomohou k udržení svěžích týmů a spokojených klíčových jednotlivců. Na worskhopu se seznámíte s užitečnými metodami manažerů štěstí, používanými ve firmách se silnými značkami. Z workshopu si odnesete i praktické tipy pro oslovení a nábor zaměstnanců.

Klikněte zde pro detailní program workshopu.

Komu je workshop určen

Workshop Happiness management aneb spokojení zaměstnanci = úspěšná firma je určen manažerům, personalistům, manažerům lidských zdrojů a všem, kteří chtějí zavést pozici happiness managera i v jejich firmě či organizaci.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou podkladové materiály v elektronické podobě, občerstvení v průběhu semináře a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde. 

PROGRAM CELODENNÍHO WORKSHOPU (9:00–15:30 hod.)

    • Jak uchopit téma happiness management v praxi
    • Kdy happiness management ANO a kdy NE – je pro všechny firmy a oddělení?
    • Co je to firemní kultura – jak jsou zaměstnanci ztotožněni s hodnotami?
    • Pravidla společností a střety hodnot
    • Jak v motivaci funguje pracoviště, stravování i akce pro zaměstnance.
    • Jak na budování značky zaměstnavatele (employer branding)
    • Nábor zaměstnanců a značka zaměstnavatele
    • Jak podporovat růstu lidí v souladu s jejich potřebami a potřebami firmy
    • Vnímání vztahů a potřeb – generace Y, generace Z, Miléniáni.

Mgr. Marek Velas

Mgr. Marek Velas je koučem v oblasti řízení lidských zdrojů a obchodu. Vystudoval andragogiku na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy. Má mnohaletou manažerskou praxi v personalistice a v oblasti kariérového poradenství, a to jak ve veřejném, tak i v soukromém sektoru. Věnuje se publikační činnosti v oboru personalistiky a přednáší na VŠ. V současnosti se věnuje projektu edufactory.cz a HRvzory.cz.

Hotel Troja

Seminář se koná v Hotelu Troja****Místo konání je bezbariérově přístupné.

Kudy?

a) autem - z centra Prahy směr Teplice, Troja, Kobylisy, Hotel Troja

b) metrem

    • trasa C Kobylisy - lze pak dojít pěšky nebo 1 zastávka tramvají č. 1, 17 či 24 - zastávka Ke Stírce

c) tramvají č. 3, 1, 17 či 24- zastávka Ke Stírce

d) autobusem č. 102 - zastávka Kobyliské náměstí

Parkování

Doporučujeme k cestě do hotelu využít MHD, neboť parkování je v této oblasti možné pouze v ulicích, a to prostřednictvím parkovacích automatů.

Hotel nabízí placená parkovací místa v garáži za 390 Kč/den. Pozor, počet parkovacích míst v garáži je omezen!

Mapa