Workshop: Jak skvělým copywritingem rychle vydělat

Workshop: Jak skvělým copywritingem rychle vydělat

Objevte triky a principy fungující v každém médiu

Termín: 15. 10. 2020
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Potřebujete sami otextovat web, e-shop nebo marketingové materiály tak, aby skutečně fungovaly? Máte za úkol vymyslet reklamní kampaň? Chcete prodávat přes e-maily, bannery, billboardy, sociální sítě nebo jakékoli jiné médium? Se znalostí správných principů a fíglů to bude hračka – zvlášť, když se je dozvíte od profi copywritera se 17 lety praxe! Naučíte se nezbytné základy řemesla, zjistíte, jak funguje nákupní psychologie a také co – a jak potřebují lidé slyšet aby nakoupili u vás, a ne u konkurence.

Ve dvou se to lépe táhne! Přihlaste se se svým kolegou a získejte slevu 15 %.

5 490 Kč
bez DPH

Prezenčně, nebo online? Je to na vás!

Pokud se nechcete či nemůžete zúčastnit prezenčního semináře z důvodu nařízení zaměstnavatele, karantény apod., o svůj seminář nepřijdete! Zprostředkujeme vám přímý přenos, který si jednoduše pustíte na svém PC, notebooku či telefonu. Nepřijdete ani o možnost pokládat dotazy lektorovi. Pokud už teď víte, že využijete možnosti přímého přenosu, uveďte nám prosím do objednávky heslo „přímý přenos“.

 

Cíl workshopu

Cílem workshopu Jak skvělým copywritingem rychle vydělat je naučit účastníky myslet a psát jako copywriter. S použitím univerzální struktury komerčního sdělení (základní výbava textaře aneb „vercajk“) a s tipy, jak stylizovat konkrétní text pro danou cílovou skupinu vám to půjde až překvapivě snadno.

Nové poznatky a postupy můžete začít používat hned od příštího dne. Texty od firemních brožur přes texty inzerátů, katalogy a web až po tweety či tiskové zprávy a další výstupy budete vytvářet v mnohem kratším čase (protože budete vědět, co a proč děláte) – a navíc mnohem cíleněji, elegantněji a efektivněji. (A možná i posunete hranice své vlastní kreativity.)

Zaměříme se hlavně na: 

  • Co je potřeba vědět a co udělat, než napíšete první písmenko,
  • jednoduchou, ale zatraceně sofistikovanou strukturu prodejního textu, která vám klidně ušetří až 80 % práce při vytváření jakéhokoli komerčního sdělení,
  • praxí prověřené tipy na styl prodejního textu či videa, které jim dodají „šťávu“,
  • psychologii zákazníků a jejich skutečnou motivaci,
  • přehlížené (a občas vyloženě špinavé), ale o to účinnější triky, s nimiž ve světě přehlceném reklamou obejdete přirozené obranné mechanismy zákazníků.

Podívejte se na detailní program workshopu.

Komu je workshop určen

Workshop je určen všem, kteří se chtějí naučit prodávat pomocí textů a osvojit si tipy a triky, jak navrhnout a strukturovat sdělení tak, aby bylo pro cílovou skupinu neodolatelné. Zejména ho ocení začínající i pokročilí reklamní a marketingoví pracovníci, (nejen) internetoví podnikatelé (kteří nechtějí utrácet za externí marketingové a kreativní služby), prodejci, provozovatelé a správci e-shopů a webových stránek firmy a každý, kdo propaguje svoji firmu či značku online.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou elektronické podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd.

PROGRAM PŮLDENNÍHO WORKSHOPU (9,00-13,00 hod.)

 Objevíte, jak si definovat cílovou skupinu a její motivace

  • Vždy budete vědět, ke komu mluvíte, což je základ úspěchu.
  • Proniknete do nákupní psychologie zákazníků.
  • Poznáte, co nás, lidi, skutečně motivuje.
  • Odhalíte, jak obejít zákazníkovi obranné mechanismy ve světě přehlceném reklamou.

Zjistíte, jak upoutat pozornost a přinutit zákazníka jednat 

  • Díky univerzální struktuře sdělení (od headlinu až po call-to-action) si ušetříte hodiny práce.
  • Zaměříme se na produkt a cesty, jak ho vychválit (charakteristika X benefit).
  • Dozvíte se, jak vyvolat urgenci a přesvědčit k akci.
  • Dozvíte se, jak pracovat s urgencí, zárukou, testimonialy a jak pohnout příjemce sdělení k akci.

Poradíte si s tím, jaký zvolit styl prodejního sdělení

  • Zjistíte, jak pracovat s dramatizací, personalizací, slangem a emočně nabitými slovy.
  • Poznáte, proč storytelling opravdu funguje, a jak s ním pracovat, i když máte k dispozici třeba jen jednu větu (nadpis).
  • Naučíte se zapojit zákazníkovu představivost (on tak udělá většinu práce za vás)…
  • … a možná společně vyvrátíme i jeden rozšířený mýtus (totiž že lidé nečtou delší texty)

Vojtěch Untermüller

Uznávaný český copywriter, držitel řady prestižních reklamních cen se 17 lety praxe v první linii české reklamy a marketingu. Je autorem knihy Manuál copywritingu a v současnosti i lektorem copywritingu.

Praha

Praha

Seminář se koná v konferenčních prostorách v Praze, místo upřesníme 5 dní před konáním.

Informace k místu konání vám včas zašleme e-mailem.

5 490 Kč
bez DPH