
Workshop: NEN: aktuální změny v elektronizaci veřejných zakázek
Národní elektronický nástroj a jeho úskalí i výhody
Termín: 27. 4. 2022
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání
Ovládat suverénně NEN je kvůli povinné elektronizaci ZŘ nutností. Od dubna 2021 je navíc ukončena podpora původní verze NEN! Co to pro vás znamená v praxi? Jakými postupy si ulehčit práci? Zúčastněte se praktického workshopu – probereme ovládání a prostředí NEN, časté chyby i praktické aspekty administrace veřejných zakázek. Minimalizujte riziko pochybení a zbytečného stresu v roce 2022.
Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.
Prezenčně, nebo online? Je to na vás!
Pokud se nechcete či nemůžete zúčastnit prezenčního semináře z důvodu nařízení zaměstnavatele, karantény apod., o svůj seminář nepřijdete! Zprostředkujeme vám přímý přenos, který si jednoduše pustíte na svém PC, notebooku či telefonu. Nepřijdete ani o možnost pokládat dotazy lektorovi. Pokud už teď víte, že využijete možnosti přímého přenosu, uveďte nám prosím do objednávky heslo „přímý přenos“.
Cíl workshopu
Suverénní ovládání NEN je pro zadavatele nutností! Neustálé aktualizace, novinky, ukončování podpor a další technické záležitosti však praxi komplikují nejednomu zadavateli. Také potřebujete ověřená doporučení, jak pracovat s Národním elektronickým nástrojem v roce 2022? Na co si dát pozor, jaké postupy lze doporučit a v čem se často chybuje?
Pozor – od dubna 2021 je podpora původní verze NEN (Silverlight) ukončena a všechny úkony budete muset realizovat pouze v nové verzi. Co to pro vás v praxi znamená? Jaké vybavení budete muset mít pro zadávání zakázek funkční? Praktický workshop vám představí aktuální novinky související s administrací veřejných zakázek v NEN a z nich vyplývající povinnosti pro vás jako zadavatele.
!!! Při prezenční účasti doporučujeme si vzít s sebou notebook pro vyzkoušení praktických ukázek !!!
Prohlédněte si detailní program.
Komu je workshop určen
Workshop je určen všem zadavatelům veřejných zakázek, kterým poradí, jak přesně postupovat, tak aby eliminovali pochybení a nejistoty.
Další informace:
Seminář proběhne v souladu s aktuálními podmínkami vládního nařízení pro pořádání vzdělávacích akcí. Můžete využít také přímého přenosu. Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou také elektronické podkladové materiály, občerstvení na semináři a záznam živého vysílání.
Program workshopu (9,00–14,00 hod.)
- Představení budoucnosti zadávání veřejných zakázek v ČR – strategie elektronizace veřejných zakázek pro období 2022- 2030
- Národní elektronický nástroj – aktuální stav projektu NEN, představení plánu rozvoje na období 2022-2024,
- Praktická ukázka zjednodušeného podlimitního řízení
- Kompletní průchod veřejnou zakázkou od založení až po uzavření smlouvy (ukázka podání nabídek, šifrování)
- Ukázka rozdílů u nadlimitní veřejné zakázky a VZMR
- Auditní výstupy a manažerské výstupy
+ Prostor na vaše dotazy a diskuzi, ukázka triků a tipů pro zjednodušení práce

Nakladatelství FORUM (2. patro), Praha 8
Střelničná 1861/8a, Praha 8 182 00
Zasedací místnost přímo v prostorách Nakladatelství FORUM. Místo konání je bezbariérově přístupné.
Kudy?
a) autem - z centra Prahy směr Teplice, Troja, Kobylisy
b) metrem
- trasa C Kobylisy - lze dojít pěšky nebo 1 zastávka tram č. 10 - zastávka Střelničná
c) tramvají č. 3, 10, 17 či 24- zastávka Kobylisy
d) autobusem č. 177, 152 - zastávka Kobylisy
Parkování
Doporučujeme k cestě do Nakladatelství využít MHD!
Zaparkovat zde lze v přilehlých ulicích, kde jsou parkovací automaty.