Workshop pro mistry ve výrobě: Jak si poradit s problémovými pracovníky

Workshop pro mistry ve výrobě: Jak si poradit s problémovými pracovníky

Jak v praxi řešit špatnou docházku, neplnění úkolů i přesčasy

Termín: 14. 10. 2019
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Klasika – váš podřízený nepřišel bez omluvy do práce a telefon nezvedá. Nebo: je pod vlivem alkoholu, neplní zadané úkoly, odmítá chodit na nařízené přesčasy. Taky se s tím setkáváte? Jak to efektivně řešit a navíc dodržet zákony? Workshop plný praktických příkladů poradí!
 

Přihlaste více účastníků a profitujte z množstevních slev!

Počet kusů 245
Sleva 15 %20 %25 %

5 490 Kč
bez DPH

Cíl workshopu

Cílem workshopu je pomoci účastníkům řešit nejčastější pracovněprávní problémy, se kterými se setkávají vedoucí pracovníci ve výrobě. Formou řešení konkrétních příkladů se dozvíte, na co mají vaši podřízení právo, co je už "za hranou" a jak naopak můžete jednat Vy jako vedoucí pracovník, abyste neohrozili sebe ani svou firmu.

Konkrétně se budeme zabývat např.: neomluvenou absencí pracovníků, užíváním alkoholu a dalších nepovolených látek na pracovišti, neplněním zadaných úkolů, nedodržováním docházky a přestávek či odmítáním nařízených přesčasů. Zaměříme se na řešení těchto problémů v praxi, které bude efektivní a v rámci zákona.

Klikněte zde pro detailní program workshopu.

Komu je workshop určen

Workshop je určen předákům, mistrům, vedoucím dělnických kolektivů a manažerům výroby.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně workshopu jsou podkladové materiály v elektronické podobě a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k vaší dispozici zde. 

PROGRAM CELODENNÍHO SEMINÁŘE (9,00–15,00 hod.)

1) Vybrané části zákoníku práce užitečné pro mistry a předáky dělnických kolektivů a vedoucí týmu
2) Práva a povinnosti vedoucích i řadových pracovníků
3) Řešení problematických situací: nedovolená absence, neplnění úkolů, drogy na pracovišti a další
4) Kolektivní smlouva – mzdy a platy, příplatky, zaměstnanecké benefity, ubytování zaměstnanců, pracovní podmínky
5) Pracovní poměr a jeho změny
6) Pracovní doba, přestávky, přesčasy, pracovní pohotovost, překážky v práci
7) Dovolená a jak ji řešit ve vícesměnném provozu
8) Povinnosti v rámci BOZP
9) Spolupráce s personálním oddělením
10) Řešení problematických situací z vaší praxe

PRAKTICKÉ PŘÍKLADY, NA KTERÉ SE V RÁMCI ŠKOLENÍ ZAMĚŘÍME:

  • Zaměstnanec nepřišel bez omluvy do práce, telefon nezvedá – co dělat?
  • Jak zkontrolovat, že zaměstnanec dodržuje léčebný režim?
  • Zaměstnanec je pod vlivem alkoholu či jiných návykových látek, jak jednat?
  • Jak postupovat, když zaměstnanec neplní zadané úkoly?
  • Docházka – jaký je rozdíl mezi příchodem do práce a zahájením práce?
  • Jaká jsou specifika přesčasu nařízeného versus dohodnutého?

 

Martin Hradský

Martin Hradský

Martin Hradský se dlouhodobě věnuje systémům zlepšování. Vede a podílí se na optimalizačních projektech ve firmách jak v České republice, tak i na Slovensku. Specializuje se na rozvojové vzdělávání týmů a jednotlivců. Ukazuje cestu, jak budovat inovativní podniky díky zapojení zaměstnanců na všech úrovních organizační struktury. Externě nejčastěji pracuje ve výrobních podnicích, interně působí jako personální ředitel.

Praha

Praha

Seminář se koná v konferenčních prostorách v Praze, místo upřesníme 5 dní před konáním.

Informace k místu konání vám včas zašleme e-mailem.

5 490 Kč
bez DPH