Workshop: Jak spočítat náklady a neprodělat

Workshop: Jak spočítat náklady a neprodělat

Moderní kalkulace pro úsporu času i nákladů

Termín: 19. 3. 2019
Přednáší:
Místo konání: Název místa konání

Víte, které produkty, služby, či jednotlivé vnitropodnikové činnosti přináší Vaší firmě největší zisk? A které z nich naopak zisk nepřináší a firmu zbytečně zatěžují? Díky metodě ABC si budete umět odpovědět! Na komplexním příkladu v Excelu se dozvíte, jak tuto moderní metodu ve vaší praxi používat k efektivnějšímu řízení různých firemních aktivit. Odstraňte slabá místa Vaší firmy a buďte před konkurencí napřed!

Ve dvou se to lépe táhne! Přihlaste se se svým kolegou a získejte slevu 15 %.

5 490 Kč
bez DPH

Cíl workshopu

Kladete si opakovaně otázky:

  • "Které produktové řady jsou nejvíce ziskové a které naopak přináší firmě ztrátu?"
  • "Jak jsou skutečně nákladné jednotlivé činnosti firmy?"
  • "Jsou tyto činnosti vykonávány efektivně?"

Pak si přijďte pro odpověď na praktický workshop! Na zcela konkrétním příkladu v Excelu se dozvíte, jak pro vaši firmu sestavit moderní procesní kalkulaci Activity Based Costing a jak ji využít pro zefektivnění veškerých firemních aktivit. Tato metoda oproti klasickým metodám přiřazuje režijní náklady na činnosti procesů, díky čemuž zjistíte, která aktivita je jak nákladná. Získejte konkurenční výhodu a zaveďte procesní kalkulaci co nejdříve!

POZOR! Vezměte si s sebou prosím na seminář notebooky s Excelem.

Komu je workshop určen

Workshop je určen pro ekonomy, controllery a manažery všech úrovní a pozic.

Je vhodný pro všechny firmy bez ohledu na velikost, nicméně nejvíce z nich budou profitovat výrobní firmy v odvětví strojírenství, chemického či oděvního průmyslu, finanční společnosti, telekomunikační a IT/ICT firmy, komplexně logistické firmy, servisní, klientsky orientované firmy služeb a všechny firmy se zakázkovou činností.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně workshopu jsou elektronické podkladové materiály, občerstvení v průběhu kurzu a teplý oběd.

PROGRAM CELODENNÍHO WORKSHOPU (9:00-15:00)

  1. Podstata ABC kalkulace a jak na ní v praxi 
  2. Proč nefunguje tradiční nákladový systém? 
  3. Přednosti a nevýhody ABC kalkulace - v jakém případně ji určitě použít a kdy raději zvolit alternativu
  4. Jak sestavit moderní kalkulaci krok po kroku
  5. Etapy tvorby kalkulace od úpravy účetních dat přes návrh aktivit, jejich ocenění, definování nákladových objektů až po výslednou kalkulaci
  6. Modelový příklad kalkulace v MS Excel s detailními principy a souvislostmi - návodný postup pro vaši firmu
  7. Jak správně implementovat moderní kalkulaci v praxi 
  8. Podmínky pro úspěšné praktické využívání moderní kalkulace

 

 

Ing. Pavlína Vančurová, Ph.D.

Ing. Pavlína Vančurová, Ph.D., profesionálně školí témata řízení finančních zdrojů podniku, kalkulace nákladů, zhodnocování investic a další.

Praha

Praha

Seminář se koná v konferenčních prostorách v Praze, místo upřesníme 5 dní před konáním.

Informace k místu konání vám včas zašleme e-mailem.

5 490 Kč
bez DPH