Logo AIVD
Živé vysílání

Živé vysílání: Home office v otázkách a odpovědích

Záludná pravidla práce z domova a nejčastější trable z praxe

Termín: 15. 4. 2021
Místo konání: Online – živý přenos

Živé vysílání: Home office v otázkách a odpovědích

Kontroverzní home office je kvůli koronaviru stále na denním pořádku. Zaměstnavatelům ale může pěkně zavařit. Jak home office ošetřit v pracovní smlouvě? Je to pracovní úraz, když se zaměstnanec doma opaří kávou? Jak je to s místem výkonu práce a evidencí pracovní doby? Jaká platí pravidla, když zaměstnanec na HO jde k lékaři? Otázek je hodně, ale v zákoně to je jeden velký galimatyáš. Zúčastněte se školení, kde zodpovíme nejproblematičtější otázky z praxe a navíc se budete moct na cokoliv zeptat.

4 490 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl online semináře

Cílem online semináře Home office v otázkách a odpovědích je poradit vám s aktuálním problémy, které řešíte se svými zaměstnanci. Poradíme, jak se vypořádat s těmi nejproblematičtějšími aspekty home office a navíc se budete moct na cokoliv zeptat lektora.

Klikněte zde pro detailní program semináře.

Komu je seminář určen

Online seminář Home office v otázkách a odpovědích je určen především vrcholovým manažerům, personalistům, specialistům v oblasti práce a mezd, podnikovým právníkům a manažerům lidských zdrojů jak ze soukromého, tak z veřejného sektoru. Dále je určen všem, kteří se o tuto problematiku zajímají, včetně zaměstnanců v pracovním poměru.

Další informace

Online seminář je plnou náhradou za prezenční kurz s tou výjimkou, že ho můžete sledovat jak ve vaší kanceláři, tak doma. Jako účastník obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání.

 

PROGRAM ONLINE SEMINÁŘE (9:00–11:30 hod.)

  1. Co je to home office podle zákona?
  2. Hlavní výhody a nevýhody
  3. Jak zákon aktuálně upravuje výkon práce z domova a výkon práce na dálku
  4. Způsoby sjednání výkonu práce z domova
  5. Problematika home office a sjednaného místa výkonu práce
  6. Placení nákladů a náhrada nákladů na home office zaměstnavatelem
  7. Zajištění a používání techniky, nutného technického vybavení a pracovních prostředků při výkonu práce z domova a práce na dálku
  8. Zajištění ochrany osobních údajů při výkonu práce na home office
  9. Problematika bezpečnosti a ochrany zdraví při výkonu práce z domova, práva a povinnosti účastníků pracovněprávního vztahu
  10. Home office a problematika pracovních úrazů a nemocí z povolání
  11. Praktické příklady a možnosti využití 
  12. Aktuální a připravované legislativní změny

JUDr. Jaroslav Stránský, Ph.D.

Jaroslav Stránský je odborníkem na pracovní právo a právo sociálního zabezpečení.   Po absolvování Právnické fakulty Masarykovy univerzity pracoval na právním oddělení Českomoravské konfederace odborových svazů. V současné době působí na Katedře pracovního práva a sociálního zabezpečení na Právnické fakulty Masarykovy univerzity v Brně. Věnuje se přednáškové, lektorské a poradenské činnosti v oblasti pracovního práva a personalistiky. Zaměřuje se rovněž na problematiku kolektivního vyjednávání a sociálního dialogu, včetně sociálního dialogu na úrovni Evropské unie. Publikuje v odborném tisku a je autorem řady publikací v oblasti pracovního práva, včetně komentářů k zákoníku práce.

Online – živý přenos

Místo konání:

Živé vysílání je interaktivní online seminář, jehož přenos budete sledovat na svém PC, notebooku nebo tabletu - pohodlně ve vaší kanceláři nebo doma bez nutnosti jakéhokoli dojíždění. A nejen to. Budete moci klást lektorovi i své otázky. Je to technicky velmi jednoduché – informace, jak se připojit, obdržíte včas od našeho zákaznického servisu e-mailem.


Také doporučujeme