Logo AIVD
Živé vysílání

Živé vysílání: Influencer marketing a jeho právní aspekty a limity

Jak na smysluplnou spolupráci bez riskování poškození značky nebo pokut

Termín: 21. 1. 2021
Místo konání: Online – živý přenos

Živé vysílání: Influencer marketing a jeho právní aspekty a limity

Na co si musíte dát při spolupráci s influencery dát pozor? Jak smluvně ošetřit to, aby nepoškodili pověst vaší značky? Jaké jsou limity reklamy, nekalé soutěže, ochrany spotřebitele a autorských práv? Co vám hrozí, pokud v kampani zazní jméno konkurence? Jak je to s označováním reklamy a jak vymezit exkluzivitu spolupráce? To a další legislativní úskalí influencer marketingu odhalí praktické živé vysílání.

3 290 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl online semináře

Cílem online semináře Influencer marketing a jeho právní aspekty a limity je pomoci firmám s právními úskalími influencer marketingu. Za využití praktických příkladů a již realizovaných kampaní představit zásadní chyby, které firmy i influenceři dělají a poradit, jak se jich vyvarovat. 

Podívejte se na detailní program workshopu.

Komu je online seminář určen

Online seminář Influencer marketing a jeho právní aspekty a limity je určen všem, kteří chtějí spolupracovat s influencery a nedoplatit na nedostatky smluvních ujednání či neznalost problematiky regulace reklamy, nekalé soutěže, autorských práv či klamání spotřebitele, která může nenávratně poškodit dobré jméno značky. 

Zejména ho ocení začínající i pokročilí reklamní a marketingoví pracovníci, podnikatelé, prodejci a každý, kdo propaguje nebo zamýšlí propagovat svoji firmu či značku pomocí influencer marketingu.

Další informace

Jako účastník kurzu obdržíte CERTIFIKÁT o jeho absolvování, který můžete využít ve svém CV v části o doplňkovém odborném vzdělávání. V ceně semináře jsou elektronické podkladové materiály.

PROGRAM ŽIVÉHO VYSÍLÁNÍ (9,00-11,00 hod.)

 Jaké právní souvislosti se influencer marketingu dotýkají?

  • Regulace reklamy
  • Nekalá soutěž
  • Autorská práva
  • Klamání spotřebitele

Jak na smlouvy s influencery

  • Na co ve smlouvách nezapomenout a na co si dát pozor?
  • Jak vymezit to, co získáte vy a za jakou částku?
  • Jak smluvně ošetřit exkluzivitu spolupráce?

Problematická místa influencer marketingu 

  • Reklama na alkohol, tabákové výrobky či elektronické cigarety
  • Reklama mířená na děti
  • Reklama, ve které figurují děti 
  • a další … 

Andrea Pavelcová

Andrea Pavelcová působí v advokátní kanceláři eLegal, kde se věnuje hlavně právu v e-commerce a marketingu. Obojímu rozumí nejen z hlediska zákonů, ale také z praxe – sama už rozjela několik úspěšných projektů a e‑shopů. V eLegal nejčastěji tvoří smlouvy agentur a klientů s grafiky, fotografy, modely nebo influencery, nastavuje soutěžní podmínky na web i sociální sítě, sepisuje obchodní podmínky pro e‑shopy, pomáhá s tahanicemi o domény. Zároveň o tom všem často přednáší na konferencích či školí ve firmách.

Online – živý přenos

Místo konání:

Živé vysílání je interaktivní online seminář, jehož přenos budete sledovat na svém PC, notebooku nebo tabletu - pohodlně ve vaší kanceláři nebo doma bez nutnosti jakéhokoli dojíždění. A nejen to. Budete moci klást lektorovi i své otázky. Je to technicky velmi jednoduché – informace, jak se připojit, obdržíte včas od našeho zákaznického servisu e-mailem.